chapter 10

48 2 0
                                    


Lütfen hayalet okuyucu olmayın, oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💜

2023

Taehyung balkondan doğru Seul manzarasına baktı. Geceleri ışıklar yandığında şehir gözüne daha güzel geliyordu. Üzerinde eşofmandan başka bir şey yoktu ve hava soğuktu. Üşümek hoşuna gidiyordu.

Derin bir nefes alıp sessizce şehri izledi birkaç dakika boyunca. "Hey," Tzuyu'nin sesiyle yavaşça ona doğru döndü. Tzuyu'nin üzerinde Taehyung'un tişörtü vardı. Uykulu gözlerle sevgilisine baktı. "Üşüteceksin. Yatağa gel."

Taehyung onun bu uykulu haline gülümsedi ve yanına gidip onu kucakladı. Birlikte yatağa uzandılar. Tzuyu'nin uykusu olduğundan Taehyung'un göğsüne yerleşip hemencecik uykuya daldı. Taehyung ise bir türlü uyuyamıyordu.

Geçen gece rüyasında Yoongi'yi görmüştü. Uçurumun kenarında oturuyordu. Yanına gidip onunla konuşmaya çalışmıştı ama Yoongi sadece "Bekleme." demişti. Bu rüyanın ondan bir işaret olduğuna inanıyordu. Kafası karışıktı. Duyguları karışıktı. Ne yapacağını şaşırmıştı.

Yoongi'nin geçmiş hayatına gittiğine inanıyordu ama herkes bunun saçma olduğunu söylüyordu. Öyle miydi gerçekten? Sadece bir umuda sığınmak için mi inanmıştı buna?

Bilmiyordu. Hiçbir şey bilmiyordu artık. Tek yaptığı beklemekti ve Tzuyu'ye güvenmekti. Tzuyu'nin iyi bir dedektif olduğunu biliyordu. Bugün olmasa bile bir gün Yoongi'yi bulacağına inanıyordu.

Ama ya Yoongi gerçekten de geçmiş hayatına gittiyse? O zaman Tzuyu'nin ne kadar iyi bir dedektif olduğunun bir önemi olmazdı. Önemi olan tek şey Yoongi'nin buraya nasıl döneceği olurdu. Şaman ona o isterse dönebilir demişti. Bunca zamandır gelmediğine göre gelmek istemiyordu. Neden istemiyordu? Orada ne vardı da dönmüyordu buraya?

Titrek bir nefes verip gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı. Her gün her sabah yeni bir umutla güne devam ediyordu ama gece eli boş kalıyordu.

Sabah Tzuyu'den önce uyandı. Saat sekize geliyordu. Tzuyu'nin yüzü yastığa gömülmüştü. Taehyung onun uykulu haline bayılıyordu. Saçlarından öpüp yataktan kalktı ve elini yüzünü yıkayıp üzerini değiştirdi. Artık şirkete gidip işlerine devam etmesi gerekiyordu.

Şirketin başına Jin geçmişti. O Yoongi dönene kadar işlerle ilgilenecekti. Jisoo ile tatile gittiğinden ceo'suz bir şirketti. Tzuyu'ye döndü ve gülümseyerek yatağa oturdu. Yüzünü saklayan saçları yavaşça yüzünden çekti. "Sevgilim, uyanma vakti."

"Ne çabuk..." Tzuyu yavaşça gözlerini araladı ve Taehyung'un gözlerine baktı. Uykulu bir halde gülümsedi. "Uyanır uyanmaz seni görmek ne güzel."

Taehyung gülümsedi ve onu öpüp kollarından tutarak yataktan kaldırdı. "Haydi. Gidip hazırlan. İşe geç kalacaksın." Tzuyu istemeye istemeye banyoya gidip işini halletti ve üzerini değiştirdi. Birlikte evden çıktılar ve kahve dükkanından kahve ve sandviç aldılar. Karınlarını doyurduktan sonra Tzuyu merkeze, Taehyung da şirkete gitti.

"Merhaba." Stajyerler ona selam verirken utanarak gülümseyip onlara selam verdi. En üst kata çıktı ve Jungkook'un pratik yaptığı odaya gitti. Tahmin ettiği gibi Jungkook en az iki saattir burada pratik yapıyordu. "Günaydın." Jungkook onu görünce dans etmeyi kesti ve müziği durdurup nefes nefese ona baktı. Tebessüm etti ve "Günaydın." diyerek karşılık verdi.

"Lisa nerede?"

"Rap hocasıyla birlikte. Sen ne zaman geldin?"

"Az önce. Seni bir görüp danışmanla görüşeceğim." Jungkook hafifçe gülümsedi ve karşısına dikildi. "Nasıl gidiyor?" Taehyung omuzlarını silkti. "Güzel." Jungkook derin bir nefes aldı ve "Harika." dedi.

for us || yoonnie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin