2023
Jungkook nefes nefese sırtını duvara verdi ve yutkundu. Kurumuş boğazı canını acıtınca köşedeki su şişesini aldı ve kafasına dikti. Saatlerdir pratik yapıyordu ve vücudu artık durması gerektiğini söylüyordu. Yere oturdu ve terden alnına yapışan saçlarını dağıttı.
Yeni albümü iki gün içinde çıkacaktı ve heyecanlıydı. Derin bir nefes alıp kafasını duvara yasladı ve gözlerini kapattı. Yoongi olmadan şirketteki herkes ilk defa geri dönüş yapacaktı. Bu onu üzüyordu.
"Jungkook?" Lisa'nın sesini duyunca gözlerini araladı ve pratik odasının kapısına baktı. Lisa üzerinde çekici siyah bir elbiseyle orada dikiliyordu. Saçları beline dökülüyordu ve gerçekten nefes kesici görünüyordu. Jungkook birkaç saniye konuşamadan ona baktı. Lisa kıkırdadı ve topuklularının zeminde çıkardığı sesle sevgilisinin yanına yürüdü. "Unuttun değil mi?"
"Neyi?" dedi Jungkook gözlerini ondan ayırmadan. Lisa karşısında dikildi ve kollarını birbirine bastırdı. "Bugün albümünün çıkışı için parti vereceğiz. Yarım saat sonra başlıyor. Gidip hazırlanman gerek." Jungkook yavaşça ayağa kalktı ve hafifçe gülümseyip Lisa'nın ellerini tuttu. "Evet, unutmuştum. Hemen hazırlanayım." Onu yanağından öptü ve bir koşu duş almaya gitti. Hızlıca hazırlandıktan sonra Lisa'yla birlikte arabaya bindiler ve partinin yapılacağı otele gittiler.
Arabadan indiklerinde gazeteciler hemen fotoğraf çekmeye başladılar. Köşede onu bekleyen fanlarını görünce bir an duraksadı ve gülümseyerek onlara öpücük attı. Çığlıklar yükselirken Lisa'nın elinden tuttu ve birlikte içeri girdiler. "Hayranların çok şeker." dedi Lisa gülümseyerek. Jungkook da gülümsedi ve elinden öptü. "Evet. Beni gerçekten sevenler sevgilimin olup olmamasını umursamıyor gördüğün gibi."
Lisa Jungkook'la sevgili olduklarını duyurdukları ilk zaman çok ağır eleştirilere maruz kalmıştı. Bu süre boyunca gerçekten canını çok yakmışlardı ama Jungkook'un sevgisi sayesinde olanları sinidebilmiş ve aşabilmişti. Hepsi geride kalmıştı. Lisa gülümseyerek onun gözlerine baktı. Vereceği haber için heyecanlanmıştı. "Sen benim için doğru kişisin."
Jungkook'un gözleri parladı ve hızlıca dudaklarına bir öpücük kondurdu. Birlikte asansöre bindiler ve en üst kata çıktılar. Partinin yapılacağı alan çoktan kalabalıklaşmıştı, herkes buradaydı. Jungkook içeri girince konfetiler patladı ve herkes onu alkışlamaya başladı. "Albümün için tebrikler." Taehyung elindeki shot bardağını ona uzattı. "Daha bir sürü başarın için."
Lisa alkolü kenara bıraktı ve gülümsedi. "Ben kızlara bakayım." Onu Taehyung'la bıraktı ve koltukta oturan Jisoo'nun yanına yürüdü. Jisoo elindeki şampanyadan bir yudum aldıktan sonra ona bakıp gülümsedi. "Selam." Lisa yanına oturdu ve burukça gülümsedi. Aylar geçmişti ama hâlâ Jennie ve Yoongi'nin yokluğuna alışamamışlardı. "Gece daha yeni başladı. Bu kaçıncı içkin?"
Jisoo dudaklarını büzdü. "İkinci." Lisa başını iki yana salladı. Jisoo'nun toparlanamamasına üzülüyordu ama onu anlıyordu. Hiçbir şey olmamış gibi nasıl yeniden hayatına devam edebilirdi ki? Jisoo gülümsedi ve Lisa'ya baktı. "Jungkook'a henüz söylemedin mi?"
"Yalnız kaldığımız bir an söyleyeceğim."
"Çabuk olsan iyi olur, yoksa anlayacak." Lisa tebessüm edip Jungkook'a çevirdi gözlerini. Biricik sevgilisi gülüşerek arkadaşlarıyla konuşuyordu. "Onu çok seviyorum." diye mırıldandı. Jisoo gülümsedi. "Biliyorum."
Gece ilerledi ve herkes deli gibi dans edip eğlendi. Jungkook birkaç kadeh alkolden sonra Lisa'nın onu sürüklemesiyle terasa çıkmıştı. Yanakları kızarmıştı ve bakışları yumuşamıştı. "Bir şey mi oldu birtanem?" Lisa'ya baktı ve elini tuttu. Lisa'nın bakışları ellerine kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
for us || yoonnie
Fanfiction"Benim sevgim yeter mi kavuşmamıza çiçeğim?„ Yoongi, intihar ettiği gece geçmiş hayatına döner.