JUNG İLE HAYAL ET = ÜVEY KARDEŞİM 3.BÖLÜM =

557 14 3
                                    

Yn: n-nasıl ne diyorsun sen?

Saat 22:00'dı annengil uyumuşlardı..

J-hope: bunu önceden ergrnlik döneminde bir çok kez yaşadım ve hala daha bazenleri yaşarım..bu birisi arzuladığın anlama geliyor ve bu kişi de sanırım benim üvey kardeşim..

Yn: o-olmaz..annemgil öğrenirlerse keser bizi..

J-hope: beni geldiğimde odama bakıp vücudumu nasıl izlediğini biliyorum..ve şuan çok hızlı nefesler alıp veriyorsun..

Yn: f-farkındayım..ama izledim çünkü gözüm kaydı..ben böyle olacağını nereden bileyim..?.

J-hope: işte izin ver rahatlatayım..

Yn: o-olmaz diyorum...yapamam..

J-hope: iyi teklif var ısrar yok..buna seni zorlayamam..

Diyip odanın kilidini açar kendi odasına geçer..kapıyı bilerek açık bırakır geleceğini az çok tahmin edebiliyordu..

Yn: oofff napıcam ben napıcam..kasıklarım çok ağrıyor ya..ne kadar da üvey olsak o benim abim bunu yapmamalıyız...

5 dk sonra..

Yn: ^j-hope'un yanına gelir odaya girip kapıyı kapatır ve kilitler j-hope yatmak için üzerini çıkarmış giyinecekti ki senin gelmenle durmuştu^ b-ben özür dilerim olacaklar için affet beni..

Diyip d.yapışır öpmeye başlarsın..j-hope elini beline sarıp seni duvara yaslar..onun da deminden libidosu yükselmişti.

Sen kendi üstünü soyarsın yere atarsın..zaten üstündeki iç çamaşırı gibi bişeydi o yüzden sütyen yoktu..

Hobi seni yatağa doğru götürür ve yatırır kendisi de üstüne çıkar ve boynundan öpmeye başlar..

Yn: ımh..

J-hope senin altını çıkarır hepsini..kendisinin de çıkarır..

J-hope: bende özür dilerim inan bana ailenin kulağına gitmicek..biraz acıyabilir o yüzden bağırma..

Yn kafasını sallar.

Hobi yn'nin dudaklarını öperken içine girer girmez ileri geri yapmaya başlar..

Yn bağırmak istese de bağırmaz annesinin ve babasının duymasını istemiyordu..olduğunca kendini sıkmıştın bağırmamak için..bir süre sonra acın zevke dönüşmüş daha hızlı olmasını söylemiştin..

İlkin j-hope olmuştu..

Yn: ımm..

Hobi içine boşalacakken içinden çıkıp kasıklarına boşalır...

İkiniz hem acı çekmiş hemde rahatlamıştınız..sen önceden boşalmıştın..

Hobi senin üstünü silip örter..

Sen yanındaki kıyafeti üstüne geçirir ayağa kalkarsın..

Kasıkların ağrıyordu..

Yn: ben..ben çok özür dilerim..ikimizi bi belanın içine soktum şuan..gerçekten özür dilerim ilk defa yaşadım ben bunu..özür dilerim lütfen affet beni j-hope..

J-hope seni kucağına alır ve yatağa oturur oturtur..

J-hope: hiç bir sorun yok yn üzme kendini..ailen öğrenmicek merak etme..

Yn: sevgilin sevgilin vardır senin..ya o?

J-hope: benim sevgilim yok..senin varsa bilemem..

Yn: benimde yok..

JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin