JUNG İLE HAYAL ET = ÜVEY KARDEŞİM 45.BÖLÜM =

76 1 1
                                    

Akşam olur..jia'nın babası jia'yı almıştı eve götürmüştü..saat 21:00'du anca..

Sue ve jin evlerine gitmişti

Jk,soomin ve minsei de evlerine gitti..suga,dohyun ve luna da evlerine gitti..

Sizde kendi evinizdeydiniz..

Woomine bakalım..

Woomin eunji'nin instagram'daki fotolarına bakıyordu..2 yıldır aşıktı..

Woomin: bu kadar güzel olmak suç be güzelim..bu kadar iyi niyetli olman da suç..

Odaya amcası girer 

Amcası: oğlum napıyorsun odada?

Woomin: sevdiğim kadını inceliyorum suç mu?

Amcası: yok değil de..o seni bilmiyor ki..

Woomin: bugün karşısına çıktım..ayrıca fotoğraflardan daha güzel bir kadın..amca üzerime kahve dökülmüştü ya işte onunla çarpıştık orada olduğunu biliyordum..bilerek ona çarptım..ama çok iyi niyetli ve bana kaç  sefer iyi misin diye sordu..bedenime göre tişört alacağını bile teklif etti bende reddettim..

Amcası: iyi misin peki şimdi çok acımıyor karnın demi?

Woomin: iyiyim iyiyim..yarına geçer zaten..soğuktu biraz hem birşey olmaz o kadarcık şeyden..

Amcası: peki..ne yapmayı düşünüyorsun..?

Woomin: ona mesaj atıcam herşeyi itiraf edicem artık..ama ne zaman yaparım bilmiyorum..

Amcası: istersen buluş öyle söyle..

Woomin: öyle mi dersin..?

Woomin'e bildirim ardından mesaj gelir..

Woomin: bi dk amca..

Telefonu açıp bakar eunji hesabi takip etmeye başlamıştı woomin'i ve ondan mesaj gelmişti..

Woomin direk güler..

Woomin: amca yemin ederim bizi duydu heralde bu kız..

Amcası: niye noldu?

Woomin: takip ettikten sonra mesaj attı..!

Amcası: hadi hayırlısı bakalım..

Amcası çıkar odadan..

Konuşmalar;

Eunji_jung007: merhaba..rahatsiz etmiyorumdur umarım?

Woomin._.kang01: yok ne rahatsızı buyrun?

Eunji_jung007: ben eunji..mağazada çarpışmıştık..o siz olmalısınız galiba fotoğraftan tanıdım sizi..

Woomin._.kang01: evet benim eunji hanım..merhaba..

Eunji: sakıncası yoksa adınız woomin mi?

Woomin._.kang01: evet adım woomin..

Eunji: içim rahat etmedi de iyi misiniz acaba birşeyiniz yok değil mi?

Woomin: gayet iyiyim merak etmeyin..dedim ya soğuktu zaten birşey olmaz..olmadı da..

Eunji_jung007: ahh sevindim..yani bir şey olmamasına..

Eunji yazışırken heyecanlıydi woomin de heyecanlıydı..

Woomin._.kang01: peki siz?

Eunji_jung007: ben..?

Woomin._.kang01: iyi misiniz yani..size de birşey olmadı değil mi?

JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin