JUNG İLE HAYAL ET = ÜVEY KARDEŞİM 10.BÖLÜM =

251 9 0
                                    

Hızlı geçiş..

Sen babana yalvarıp kapıyı açtırmıştın..

Saat 09:30'tu...günlerden pazardı..

Üstündeki⬇️

Yn: baba lütfen gitmeyelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn: baba lütfen gitmeyelim..

Uçağınız saat 13:00'deydi...

Kapı çalar..

Sen bakmak için kalktığında minhyuk bağırıp oturtur..

Minhyuk: yerine geç yn!.

Sen oturursun.

Minhyuk gidip açar..hoseok'tu..

Içeriye dalar yanına gelir kolundan tutup konuşur..

Hoseok: hadi yn gidelim burdan..

Yn dünden razı olduğu için tereddüt etmeden kalkar ve hoseok'un peşinden gider.

Minhyuk hoseok'a yumruk atar..

Minhyuk: SEN KENDİNİ NR ZANNEDİYORSUN!.KIZIMI ALIP NEREYE GÖTÜRECEKSİN HA!?

Yn ağlamaya başlar..babasını tutup..

Yn: YAPMA!..yapma lütfen canım yanıyor YAPMA!.

Minhyuk: çekil...

Hoseok: vurman benim onu deliler gibi sevmemi engellemez..biz birbirimizi seviyoruz..2,5 aydır beraberiz..

Minhyuk: shin!.götürün bunu atın dışarıya..

Shin zorlada olsa hoseok'u dışarıya çıkarır..

Yn: neden yapıyorsuna?!?.NEDEN HA MUTLU OLMAM SANA NEDEN BATIYOR NEDEN İSTEMİYORSUN!.DÜN BANA NEDEN VURDUN.!?

Minhyuk: eğer ben sürtüğüm istediğim kişiyle yatıp kalkarım diyorsan al buyur..!.biz seni edepli,dürüst kız ol yalan olmadan konuşmasını öğretelim ama senin kızın gitsin öz olsa da olmasa da abisine sürtünsün..peki git yn git kızım git sürtün abine..

Hyuna: minhyuk!.kendine gel artık!.senin kızına bunları demeye HAKKIN YOK!.o senin kızın..ona nasıl böyle konuşabilirsin minhyuk.!.

Minhyuk: b-ben..kızım ben özür dilerim-

Sarılmak için yaklaşır sen ağlayarak annene sokulursun.

Yn: istemiyorum seni defol!..sen benim babam olamazsın!.benim babam bana eskiden kıymazdı..sen bana dün vurdun şimdi bu cümleleri kurdun..git defol istemiyorum..

Minhyuk: kızım bu konularda hassas olduğumu biliyorsun onları demek istemedim sinirliydim sinirle çıktı..ben senin iyiliğini düşünüp böyle davranıyorum..

Yn: davranma..BANA BÖYLE DAVRANICAKSAN DAVRANMA BABA!.SİZ GELMEDEN ÖNCE BEN MUTLUYDUM YA!.MUTLUYDUM..girdiysem de girdim onunla ilişkiye seviyorum çünkü..güveniyorum ona..!.
Ben artık reşitim baba..beni sal..salın beni!.ben onunla mutluyum..onunla hayallerim var onunda var benimle hayalleri..rahat bırakın beni!

JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin