Hızlı geçiş jet hızıyla..
3 ay sonra..
Sue doğum yapmıştı herkes kendi evindeydi..saat 20:45'ti..
Yn ve hobi ilk başlarda eunji'nin ilişkisini kabul etmeyip geri çevirmişlerdi..3 aydır görüşmüyorlar şuan..
Eunji odasından hiç çıkmamıştı 3 ayda 5 kez woomin ile buluştuğunda yakalanmıştı..arada bi abisi eşliğinde telefonda konuşuyorlardı..
Eunji annesi ve babası ile konuşmuyordu..sadece onay vermeleri için ikna için abisi konuşuyordu..
Bu akşamda woomin'in amcası ve yengesi konuşmak için geleceklerdi tekrar..
Jia ve woomin beklemeyip evlenmişlerdi ayrı evde yaşıyorlardı..ama woomin ve jia şimdilik eunji'ye destek olmak için yn'nin ve hobinin evinde kalıyorlardı..
Sue kendi evlerinde..
Suga,jk var yn'gilin yanında jinde var..bebeğin adını jongsoo koymuşlardı dedikleri gibi..sue bebeğiyle evinde uyuyordu haberi vardı olaylardan
Neyse ..
Myong: anne..baba..ya hadi bakın geri dönün kararınızdan..eunji ile birbirlerini çok seviyorlar..yapmayın..o da kurmasın mı bir yuva..evlenmesin mi?
Hwan: myong haklı yn..siz daha 3 ay öncesinden 1 hafta öncesine kadar demiyor muydunuz o da yuva kurucak zamanı geldi tabi sevdiği olucak demediniz mi?.şimdi niye böyle acı çektiriyorsunuz kıza..
Yn: mafya çocuk mafya..aralarındaki yaş da 8 yaş..tamam yaş farkı bizi alakadar etmiyor bizde aramızda 5 yaş fark varken evlendik ama ona zarar gelirse diye korkuyoruz abi..
Hwan: sende hoseokun mafya olduğunu bile bile evlendin bile bile çocuk yaptın..ona ne demeli..2 ay kadar belkide fazla hoseok'tan ayrı kaldın..babamda sana yapmış bunu..sende kızına mı yaşatmak istiyorsun bunları..o da mı üzülsün istiyorsunuz hoseok anlatsanıza!.siz yaşadınız diye onların da mı yaşaması gerekiyor..?
Yn: ama abi..
Myong: anne dayım hakli kusura bakma ama ona katılıyorum..siz onu korumak yerine ona acı çektiriyorsunuz ama farkında bile değilsiniz..görün artık!.birazdan da woomin'in amcasi ve yengesi konuşmak icin tekrardan gelicekler..eunjinin acısını göz önünde bulundurup öyle karar verin..eğer yine hayır olursa cevabınız eunji'yi alır woomin'e veririm nikahı da ben kendim kıyarım kardeşime..
Hoseok: annen-
Jk: hyung myong'a hiç kızma abisi o haklı..dediğini de yapıyor unutma..inatçı olduğunu ve sözünden geri dönmeyeceğini şimdiye dek öğrenmeniz gerekirdi..
Jin: burda haklı olan taraf maalesef hwan ve myong hoseok eunji de haklı..hem 8 yaş ne var ki hem..evet büyük ama demek ki sevmişler birbirlerini..hem çocuk 2 yıldır beklemiş..
Hoseok: haklısınız sanırım..
Suga: sanırım mı?
Hoseok bakar sana..
Jk: sanırım diye birşey yok hyung haklıyız..
Yn: peki tamam..gelmelerine gerek yok o zaman kabul ettik görüşsünler evlensinler..
Myong: iyi güzel karar..
Myong eunjinin yanına gidip haberi verir eunji woomini arar herşeyi sırasıyla anlatır..woomin de amcasını arayıp geri gelmelerini kabul ettiklerini söyler..amcası da onaylar..
Amcası ve yengesi evlerine geri dönerler..woomin evden çıkar yengesine söyler..
Eunji woomin'in geleceğini biliyordu ve hazırlanıp hemen çıkar ailesinden izin alıp...
Buluşurlar..
Eunji woomin'in d.öper..
Eunji: çok özledim çok özledim seni..seni çok seviyorum..
Woomin beline sarılıp kokusunu içine çeker..
Woomin: bende bebeğim bende seni çok özledim..aşığım sana..
Eunji: hiç durmayalım olur mu evlenelim hemen..seni kaybetmek istemiyorum bir daha..ben sana çok alıştım çok bağlandım sana woomin..
Woomin: ben yıllardır bağlıyım sana..yıllardır alışığım..
Eunji: hm hm..
Woomin küçük küçük öpücükler bırakır boynuna dudağına eunji'nin..
Eunji: hatta napalım biliyor musun?..
Woomin: napalım bakalım hm?
Eunji: sen beni yarın istemeye gel..yarından sonra nikah yapalım 2 hafta sonra da aile arasında bahçemizde küçük bir düğün kalabalıksız yaparız..senin amcan yengen gelir..bazı arkadaşlarını da getirirsin..bende yakın arkadaşlarıma haber veririm..düğünümüze gelirler sadece..
nikaha da gelirler istersen..Woomin: hepsi uyar bana sen annene babana da anlat..bende amcamgile anlatayım..onay vericeklerdir büyük ihtimalle kabul ettiler çünkü..nikah tarihini yarın sabahtan gider alırız..yarın akşam 18:30'da istemeye geliriz
Eunji: olur olur..bende arkadaşlarıma haber veririm..
Woomin: bende veririm..
Eunji'nin belinden tutuyordu...
Ayaktalar bu şekilde..
Eunji: tamam..herşey planlandığına göre ben eve gireyim sende arabanla yavaşça dikkatlice git eve geldiğinde mesaj at..
Woomin: tamam bebeğim..
Eunji d.öper woomin'in..ve ayrılırlar evlerine..
Saat 21:10'du..
İyi seyirler herjese müsyeriler heldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×
Fanfictionaklıma ne gelirse yazıcam ne çıkarsa artık bahtımıza..