JUNG İLE HAYAL ET = ÜVEY KARDEŞİM 26.BÖLÜM =

156 3 0
                                    

Aradan 2 hafta geçer..

Siz eve gelmiştiniz..myoung uyuyordu beşiğinde sen duşunu almış giyinmiştin..

Giydiğin⬇️

Saat 11:30'tu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 11:30'tu..

Hobi uyuyordu..

Sen kahvaltı hazırlıyordun..bir süre sonra hobi uyanır ve arkandan beline sarılır..

Hobi: bebeğim..

Yn: sevgilim..günaydın..

Hobi: sana da bitanem..

Yn: bugün bir yere gidicek misin?

Hobi: gitmeyeceğim..

Yn: güzel..

Hobi: ^sana yardım etmeye başlar^ neden sordun şimdi?

Yn: oğlumuz sen ben tatile mi çıksak demek için?

Hobi: sen benim aklımı mı okuyorsun kadın?.

Yn: ^gülerek^ ne alaka?

Hobi: bende ondan bahsedecektim..tatile çıkmak ister misin gibisinden?.

Yn: hm..olur..nereye gidicez ki?

Hobi: bugün jeon,soomin,luna ve suga tatile parise gideceklermiş..bize de bilet almışlar üç kişilik 12:20'de uçak kalkacakmış..

Yn: cidden mi?

Hobi: evet..istersen kahvaltıyı pariste yapalım..sen valizleri hazırla hemen ben de oğlumu giyindireyim..sende giyin bizimkiler havaalanına varmak üzerelermiş demin jk aradı sana söylemeyi unutmuşum.

Yn: e ben hızlanayım biraz sende myoung'u hazırla..hadi kaçtım ben..

Hobi: geldim..

Hobi gitmeden mutfağı toplar

Hobi oğlunun yanına gelir uyandırmadan nazikçe hazırlar ve pusete koyup kucağına alır sen valizleri hazırladıktan sonra giyinirsin hafif makyaj yaparsın..

Salonda buluşursunuz..koruma valizleri alır arabanın bagajına koyar..siz evin her yerini kapatır fişlerini çeker evden çıkıp arabaya binersiniz son süratle havaalanına gelir çiftlerin yanına gelirsiniz...

Suga: kaç defa aradık neden açmadın olm?

Hobi: araba sürerken mi açayım suga?.

Suga: doğru..hadi valizleri koyalım şuraya..

Siz yapılması gerekenleri yaparsınız..valizleriniz uçaktaydı...

Saat 12:19'du..uçağa gelir binersiniz..

Jk: myoung uyuyor mu?

Yn: uyanık amcası..

Jk: alabilir miyim?

JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin