Yn: peki..istersen git..10:30'a yarım saat kalmış hazırlanır gidersiniz..
Yn başımı öne eğip ağlar..
Hobi: sana söz veriyorum ispatlayacağım hamile olmadığını..hem bak sahte nikah kıydım ona onunla evli falan değilim..
Yn: haberim var kızlar anlattı..
Hobi: ben suçsuzum yn..şu sue denen kız varya o da onun arkadaşıymış..ama kızı tehdit etmiş başka arkadaş bulurum kendime falan demiş kız da minseo tek olduğu için yalnız kalacağı için kabul etmiş yoksa gözü bende falan değilmiş beni öpmek bile istememiş..minseoya bırak demiş bir kaç kez..sana yemin ederim bu dediklerimin hepsi doğru yn..sue iyi bir kız hatta jin ona aşık sue de jin'e aşık biliyor musun?
Yn: cidden mi?
Hobi: evet..ama itiraf et diyoruz 2 aydan beri etmiyor..korkuyor kötü birisiyse diye..barıştığımızda bu ikisini yapalım söz ver ama..
Yn: söz..
Hobi d.öper
Sen öpmezsin..
Hobi: şimdi gidiyorum benden haber bekle..
Yn: bekliyorum.
Hwan: yn eun ji uyandı..!
Yn: bay bay..
Diyip gidersin..
Hobi bahçeden çıkar..
Hwan: dayısının bitanesi..
Yn: annecim..günaydın balım..gel bakalm senin karnını doyuralım..
Hwan: yn barışın artık bak olan çocuklara oluyor..
Yn: abi merak etme zaten bu minseo denen sürtüğün oyunu biliyorsun durumu..kızlar da anlattı..hem sahteymiş nikah..bebek içinmiş. Minseo bilmiyor ama..birde şu sue yani hoseoku öpen kişi de iyiymiş jin ile birbirlerine 2 aydan beri aşıklarmış ama itiraf etmemişler daha henüz..bizde barıştığımızda onların arasını yapmaya söz verdim..
Yn: büyük ihtimalle de minseo hamile taklidi yapıyor..
Hwan: nasıl yani?..hamile değil mi?
Yn: jin özel doktor ayarlamış minseonun haberi olmadan j-hope ile..minseo tedirgin falan olmuş..sonra işte 2 aydan beri karnı hafifte olsa şişmesi lazımdı dedi ama şişlik yokmuş...hamile kadınlar gibi davranmıyormuş aşermiyormuş..süphelenmişler birde hamile kadına göre 1 kat daha fazla kusuyormuş..
Hwan: eee bu sürtük sizi ayırmak için yapmış çokta belli ...ortada yani..
Yn: şimdilik öyle gözüküyor..10:30'ta da gidecekler hastaneye bebek var mı yok mu öğrenmek için..
Hwan: bence yok..bence değil kesinlikle yok..
Yn: bilmiyorum..
Bu arada senin anne ve baban mutfakta yemek yapıyorlar..
Yn odaya çıkar..
Myoung uyuyordu..yağmur yağmaya başlar..
Sen eunjiyi emzirirsin ve üstünü başını toplayıp inersin salona..
Minhyuk: güzelim..uyanmış mı benim torunum..
Yn: çoktan uyandık karnımızı doyurduk..altımız da temiz..
Senin giydiğin ⬇️
Hyuna: akşama yemekler hazır..
Yn: ellerine sağlık şimdiden annecim..
Hyuna: afiyet olsun..myoung uyanmadı mı?
Yn: uyusun anne biraz daha dün gece uyumadı bir türlü..
Hyuna: tamam güzelim..
Minhyuk: hoseok hastaneye gitmiş..kızlar aradı söyledi..hamile değilmiş..
Saat 11:00'di..
Yn: gerçekten mi?
Minhyuk: evet..az önce de hoseok evden göndermiş sue hariç..şimdi de sizi almaya geliyorlar..
Yn: e ben bavulu hazırlıyom o zaman..
Hyuna: bavulun hazır zaten..görmedin mi?
Yn: hayır..sen mi hazırladın?
Hyuna: evet..odandaydım..
Yn: yaa..annee niye zahmet ettin ben hazırlardım..
Hyuna: olsun yuvana geri dönüyorsun sonuçta birşey olmaz..mutluluğun bizim mutluluğunuz biliyorsun..
Yn: bilmez olur muyum iyi ki varsınız sizi seviyorum..
Minhyuk öper yanağından..
Minhyuk: bizde seni seviyoruz güzel kızım..
İyi seyirler evde atarım akşam belki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×
Fanfictionaklıma ne gelirse yazıcam ne çıkarsa artık bahtımıza..