Bir süre sonra ayrılırsınız ve mutfağı toparlayıp salona geçer oturur dizi izlemeye başlarsınız .
Saat 13:30'tu..
Yn: off neden içimde kötü bi his var hoseok...?
Hoseok: düşünürsen kötü his oluşur güzelim düşünme hiç bişey akışına bırak..
Hoseok: ..ağlıyor musun sen?
Yn yüzünü saklar..
Yn: ı-ı..
Hoseok: yapma böyle..
Yn: seni çok seviyorum hoseok..
Hoseok d.öpücük kondurur..
Hoseok: bende seni seviyorum bebeğim..
Yn: beni bırakma sakın..
Hoseok: asla bırakmicam..erkek sözü veriyorum..asla
Yn: içim içimi yiyor..ne dicez?..
Hoseok: olduğu gibi biraz da yalan atarak anlatırız..
Yn: babam anlar ama..daha seni tanımıyorlar ama ben yalan atarsam babam hareketlerimden,yüzümden,konuşmamdan anlar..
Hoseok: yanlış bir şey yapmıyoruz ki biz sadece birbirimizi çok sevdik aşık olduk..kalp bu bebeğim kimseyi dinlemiyor birisini sevmek için seçmiyor.
Yn: orası öyle ama..senden ayrılmaktan korkuyorum babam çok hassas birisi bu konularda..
Hoseok: anlıyorum seni bitanem..ama korkma baban ilişkiye girdiğimizi öğrenmicek söz veriyorum..
Yn: öğrenmesin..lütfen
Hoseok: öğrenmesine izin vermicem..
Yn: tamam.
Hoseok: hadi gel biraz uyuyalım olur mu?
Yn: olur dinlenmeye ihtiyacım var..
Siz olduğunuz yere uzanır televizyonu kapatırsınız..
Sen hoseok'a sarılırsın sıkıca..
Hoseok seni bu şekilde üstünde tutup d.öper
Hoseok: korkma hiç bir şeyin bizi ayırmasına izin vermicem..gitmene asla izin vermicem..
Yn: tamam...pizza'yı kapatmıştın değil mi?
Hoseok: mutfaktayken kapattım merak etme birazdan uyanınca yeriz..
Yn onaylar.
Aradan 3,5 saat geçer..
Saat 16:45'ti..
Hoseok uyanmış seni güzelce yatağına getirip yatırmıştı..
Aşağıya salona gelir..
Senin sarjın bitmişti ve şarja koyar..evi toparlar..
Sen birazdan uyanırsın düşüncesiyle pizza'yı ısıtmak için fırını ısıtma moduna alır 15 dk'lık..
Hoseok: her yer temiz...yn'de uyanır 10 dk sonra..
Aradan 5 dk geçer..
Hoseok'u jin arar..
Hoseok: alo hyung?
Jin: hoseok depodaki adam kaçmış depoya gelmen gerekiyor yn senin kardeşin olduğunu öğrenmiş yn'ye zarar verebilir her yeri kilitle de gel..
Hoseok: siktir geliyorum hyung hemen!..
Hoseok odasına hızlı adımlarla gelir giyinir senin yanına gelip not bırakır telefonunu yanına şarja takar pencere ve perdeleri kapatıp loş ışığı açar..daha sona d.öpüp odadan çıkar kapını kilitler anahtarı alttan senin odaya atar.
Hobi: burası tamam..
Salondaki pencereleri perdeleri kapatıp evden çıkar evin kapısını kilitler ve korumaları güzelce tembihler..
Hoseok: anladınız mı beni kuş dahi geçtiğini görmicem..
Koruma: anladık efendim..
Hoseok: kulağınız evde olsun gözünüzü dört açıp kolaçan edin gezin etrafı değişik birşey fark ederseniz beni bu numaradan arayın..
Koruma telefon numarası kağıdı alıp telefona kaydeder.
Koruma: tamamdır efendim..
Hoseok: güzel..
Hoseok arabaya biner ve depoya gider..
Fırını kapatmıştı bu arada..
10 dk sonra sen kalkarsın sen kalktığın sırada ise hoseok depoya varır..içeriye girer..
Çok az yoğunluk var taslakta hazır haldeydi biraz daha devam ettim ancak bu kadar oldu akşama kadar idare edinn..
İyi seyirlerrr..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×
Fanficaklıma ne gelirse yazıcam ne çıkarsa artık bahtımıza..