JUNG İLE HAYAL ET = ÜVEY KARDEŞİM 44.BÖLÜM =

85 2 0
                                    

Neyse jet hızıyla geçiş..

20 yıl sonra..

Myoung 24 yaşında..(üniversite 2 yıllık olduğu için mezun..mafya oldu)

Eunji 20 yaşında..(üniversiteye gitmedi evde annesiyle birlikte

Dohyun 21 yaşına girdi..(luna ve suga'nın oğlu..mafya oldu üniversiteyi 1 yıllık okudu ve sonra bıraktı..)

Minsei 21 yaşında..(soomin ve jk'un kızı okumak istemedi üniversiteyi çoğu zaman eunji ile geziyor)

Eunji'ye aşık birisi var iyi birisi ama mafya...adı Kang woomin 29 yaşında..ailesi ve sevgilisi yok merhametli bir çocuk..

Minseinin sevgilisi yok

Dohyun'un da sevgilisi yok

Myoung'un var nişanlı hatta karısının adı ise jia 22 yaşında..

Eunji'nin durumu hariç herkes herşeyden haberdar..

Jin ve sue evli sue 7,5 aylık hamile..cinsiyet erkek..ismini jongsoo koymayı planlıyorlar...myoung ve jianın düğün tarihleri 3 ay sonra pazar günü saat 19:40'ta aile arasında korumalar da dahil sizin aileler de dahil..cümbür cemaat yani..

Saat 15:23'tü..

Minsei,eunji,jia,sue,yn mağazada dolaşıyorlardı kız-kıza..

Erkeklerin hepsi ise depoda adamları öldürmüştüler..

Size bakalım..

Bu arada eunji'yi sevdiği adam yani koruması takip ediyor başına birşey gelmesin diye hem onun hem sizin..

O sırada woomin eunji'ye çarpar..

Eunji karşısındaki adamın üstüne kahvesi dökülür..

Woomin yanar biraz..

Woomin: ahh özür dilerim..iyi misiniz?..

Eunji: yaa asıl ben özür dilerim iyi misiniz çok yandınız mı?..

Woomin karşısındaki kızın sevdiği kız olunca gülümser ve konuşur.

Woomin: yok yok iyiyim yanmadım ılıkmış zaten..korkmanıza gerek yok..

Yn: kızım noldu annecim bu kim?.noluyor?

Eunji: anne dur..yanlışlıkla çarptım telefona bakarken üstüne kahveyi döktüm..

Yn: ahh kusura bakmayın efendim iyi misiniz?

Woomin: merak edilecek birşey yok gerçekten iyiyim ben soğukmuş kahve zaten bir yerim yanmadı eve gidiyordum zaten..

Eunji: isterseniz ben mağazadan bir tişort alıp geleyim bedeninize uygun...böyle gitmeyin kahve şekerliydi yapışık yapışık olmasın..

Woomin: bakın iyi niyetiniz için teşekkürler ama acelem var eve gitmem gerekiyor...teşekkürler gerçekten..

Yn: peki beyfendi siz bilirsiniz..iyi günler..

Yn eunji'yi alır ve mağazadan dışarıya çıkarlar eunjinin aklı çocukta kalmıştı..

Yn: annecim biraz dikkat et..yürürken telefona bakmak nedir anlamıyorum ben..

Eunji: ya anne beklerken sıkıldım bende yürüyerek dışarıya çıkıyordum bi anda geldi önüme çarpıştık sonra..

Yn: off peki güzelim..hadi binelim arabaya da eve gidelim..

Yn sürücü koltuğuna geçer ve herkes bindikten sonra eve sürer..

Sue: yn ya..

Yn: efendim?

Dikiz aynasından arkaya bakar..

JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin