Saat 12:00 olmuştur.
Sen hobi ile şirkete gelmiştiniz..sen evraklarını imzalıyor ve meyveli sodanı içiyordun..
Yn: hobi sen napıyorsun?
Hobi: seni izliyorum bebeğim..
Yn: neden?
Hobi: çok ciddisin..
Yn: evet iş halindeyken öyle oluyorum..iş ciddiyetlilik isteyen birşey..
Hobi: haklısın...neyse kaç dosyan kaldı?
Yn: 1 tane kaldı o da ince dosya..
Hobi: peki bebeğim..
Sen sandalye ile arkandaki dosyalara döner dosyaları yerleştirirsin bitirdiğin...
Bitmeyen dosyaya da imzaları atıp bitirdiğin dosyaların yanına yerleştirirsin..
Yn: ^içeriye soomin ve jk girer ardından luna ve suga girer^ kızlar..ne bu sürpriz?
Jk: soomin istedi...
Suga: luna istedi..imzalamalari gereken dosyalar varmış..onları imzaladılar...
Yn: e geldiğimde görmedim odalarında ben..
Luna: 5 dk önce geldik çünkü.
Yn: güzelmiş..
Jk: içtiğin şey ne yn?
Yn: meyve aromalı soda zar zor ikna ettim..luna sen hamilesin al bunu sen iç..canın çekmiştir şimdi..
Luna: beni nasıl da tanıyor..teşekkür ederim kuzum..
Yn: rica ederim..siz daha kalıcak mısınız burada?
Luna: aslında ben şu hayvanlar için barınma planı vardı ya hatta kulübe falan yapılıyordu o bitmiş faaliyete de girmiş bulunmakta köpekler,kediler gelip mama yiyorlar su içiyorlar ihtiyaçlarını gideriyorlar..sonra da geri salıyoruz..
Yn: bak aklıma ne geldi...
Soomin: dinliyoruz..
Oturmuştunuz bu arada..
Yn: sokak hayvanlarını sahiplenmek isteyenler oluyordur..bunun için bi şube açalım sahiplenmek isteyen şubemize gelsin ve sahiplensin telefon numarası olarakta benim numaramı senin ve senin numaranı koyarız bana ulaşamazlar birşey olur ise birinizden birinize ulaşır..şubeye gidersiniz sahiplenmeleri için neler yapılması gerekiyorsa da yaparsınız sonra sokak kedisi yada köpeğini verirsiniz yeni aileye..ama dikkat edelim köpek ve kedileri acımasızca kullanan insanlar var o yüzden şubenin önünde polis arabası bulunsun..
Suga: vay canına yn bu çok güzel bi fikir...sana katılıyorum bence bi şube daha yapmalıyız..
Hobi: evet..
Luna: hem böylece kediler ve köpekler kendilerini sahipsiz hissetmicekler ve sokakta yaşamicaklar..
Jk: aynen öyle..
Yn: eee napıyoruz o zaman?
Luna: e ben ustayı arıyorum o zaman..
Yn: ama para almayacağız..biz bunu hayvanların iyiliği için yapıyoruz...biz satıcı değiliz..ayrıca ben satmaya karşıyım diğer petshop gibi değiliz bunu unutmayın..sadece gönüllü olarak yapıcaz..
Luna: tamamdır patron..
Luna ustayı arar ve nasıl bir şube yapılacağını anlatır..hayvanların dolaşabileceği şekilde bahçe yapmalarını söyler..şube ise 3+1 ister..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×
Fanfictionaklıma ne gelirse yazıcam ne çıkarsa artık bahtımıza..