Saat 19:35 olmuştur..
Yn: hadi ben yemek hazırlamıştım gidip yiyelim..
Hyuna: tamam gidelim hadi..
Siz mutfağa geçer oturursunuz..
Minhyuk: bu bizimle konuşmak istediğiniz konu ne?
Hobi: yemekten sonra konuşalım önemli bir konu..
Minhyuk ikinize bakar.
Şüphelenmişti..
Minhyuk: peki oğlum..
Siz yemeklerinizi yersiniz mutfağı toplarsınız..
Salona geçer oturursunuz..
Saat 20:30 olur..
Hobi: beni evlat edinmeniz gerçekten çok güzel bir şey güzel bir duygu..ama insan seveceği kişiyi seçemiyor..kalp bu dinlemiyor kimseyi..
Minhyuk ciddileşip: yani hoseok ne demek istiyorsun oğlum?
Hyuna: hayatım sakin ol..
Yn: baba biz..s-sevgili olduk..
Minhyuk: yn ne diyorsun sen?!.abin o senin nasıl ona aşık olabilirsin?!.
Yn ayağa kalkar...
Yn: baba ben..aşık oldum..kan bağımız yok zaten..öz abim değil..üveyiz..
Minhyuk: hayır..kabul etmiyoruz..ayrılıcaksınız..
Hyuna: minhyuk..
Minhyuk: hayatım olmaz..lütfen sen kabul ediyor olabilirsin ama ben kabul etmiyorum..
Hoseok: ayrılmayacağız baba..lütfen sende bizi ayırma..
Minhyuk: öyle mi?..peki defol hoseok git bu evden...
Senin de kolundan tutup odana götürür..
Yn: BABA!.baba lütfen dur..baba atma onu evden!..
Minhyuk: yürü yn!..
Seni odana koyar ve kapıyı üzerine kilitleyip anahtarı cebine koyar ve gider..
Hoseok: niye böyle yapıyorsun!?.ben onu seviyorum.
Minhyuk: SEVEMEZSİN O SENİN KIZ KARDEŞİN!
Yumruk atar..
Hoseok yere düşer..
Hyuna: minhyuk!..dur napıyorsun bunu yapmaya hakkın yok!.
Minhyuk: defol hoseok..kızımdan uzak dur..siz olamazsınız abi-kardeşler sevgili olamaz olmayı bırak flört bile edemezsiniz....anlamak istemiyor musun?
Hoseok: baba..ona birşey yapma..
Minhyuk: kızıma zarar verecek kadar düşmedim ben laflarına dikkat et hoseok..evine git vr kararını verde gel..
Hoseok: asla ondan ayrılmayacağım.
Diyip arabanın anahtarını alır ve evden çıkıp arabasına bindiği gibi üyelerin yani kendi evine gelir..
Yn: BABA AÇ KAPIYI!.
Minhyuk yanına gelir kilidi açıp konuşur..
Minhyuk: sevecek başka birini bulamadın mı yn?!.hah!.?
Yn: baba kalp bu..sen annemi severken kalbine sevme onu olamazsınız siz dediğinde kalbine söz geçirebildin mi baba?
Minhyuk: aynı şey değil biz kardeş değildik!.bizle kıyaslama kendini!.
Yn: baba lütfen geri çağır onu onu ben çok seviyorum..
Minhyuk: asla yn..kararını verip gelicek..senden ayrılıcak ayrılmazsa bile ben sizi ayırmasını bilirim..
Yn: yapamazsın..buna hakkın yok..
Minhyuk boynundaki ve kolundaki morlukları görür..
Minhyuk: ilişkiye girdin mi onunla?
Yn: ...
Minhyuk: SANA BİR SORU SORDUM İLİŞKİYE GİRDİN Mİ ONUNLA!?.BU KONULARDA HASSAS OLDUĞUMU BİLİYORSUN KONUŞ YN?!
Yn: g-girmedim..
Minhyuk: yalan söylüyorsun..yüz hatların değişti bana bakamıyorsun ellerinle oynuyorsun..kekeledin..
Yn: yemin ederim girmedim..
Minhyuk: YN YALAN SÖYLÜYORSUN DİYORUM!
Elini kaldırır ve ilk defa sana vurar
Yn yere düşer..
Hyuna: minhyuk!.
Minhyuk: girdin değil mi?
Yn onaylar..
Ağlıyordu..
Minhyuk: eşyalarını topla italyaya gidiceksin..
Yn: baba hayır...baba lütfen nolur yapma bize bunu!.
Minhyuk: eğer benim sana olan güvenimi tekrar kazanmak istiyorsan eşyalarını topla yarın sabah yola çıkıcaz sabah olmasa bile ilk bilet hangisiyse onu alıp gidicez..
Hyuna: minhyuk..yapma..seviyorlar birbirini..bizde aynısını yaşadık evet kardeş değildik ama yn'yi ben anlıyorum..onar birbirlerini seviyor..hem onlar öz deği-
Minhyuk: hyuna kalbini kırmak istemiyorum hadi çıkalım yn de eşyalarını toplasın..
Yn: vurduğunu unutmayacağım..
Minhyuk: onu daha sonra konuşucaz..
Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum birazdan müşteri gelicek o yüzden yazmaya sonra devam ederim BELKİ..yada akşam evde atarım..BELKİ ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNG İLE HAYAL ET × ÜVEY KARDEŞİM ×
Fanfictionaklıma ne gelirse yazıcam ne çıkarsa artık bahtımıza..