Part6(ការ៉េម)

287 33 6
                                    

ព្រិចបើកៗនេះនៅសល់មិនដល់ពីរថ្ងៃទៀតទេដល់ថ្ងៃមង្គលការរបស់ត្រកូលទាំងពីរហើយៗពេលនេះផងដែរនៅត្រកូលទាំងពីរកុំពុងមានការស្វះស្វែងរៀបចំសម្រាប់ពិធីសិរីមង្គលរបស់កូនប្រុសទាំងពីរបើលោកម្ចាស់ទាំងពីរគឺថាញញឹមមិនឈប់ព្រោះមិនយូរទៀតទេពួកគាត់ណឹងមានងាជាដន្លងនឹងគ្នាហើយពិតជារំភើបមែនទែន

Mrs.jakapan : អ្នកបងជួយមើលទៅមើលថាកន្លែងខាងមុខយើងគួរដាក់កុលាបពណ៌អ្វីទៅ (ម៉ាក់ Build ដើរកាន iPad ដែរមានម៉ូតរោងការដែរខាងអ្នករៀបចំផ្ញើមកឲមើលហើយក៌កំពុងថាគួរដាក់ផ្កាពណ៌អ្វីទៅទើបសម)

Mrs.wichapa : បងថាយកកុលាបខៀវល្អទេវាប្លែកហើយក៏ជាចំណូលចិត្តកូន B ផងដែរឲពណ៌ខៀវវាគឺដំណាងឲភាពស្មោះត្រង់ភាពស្មោះស្មក្រ្តបងថាយកពណ៌ខៀវហើយ (ម៉ាក់ bible ជួយមើលម៉ូតហើយក៏ទាក់ចិត្តនឹងផ្កាកុលាបខៀវដែរគេដាក់តាំងនៅខាងមុខនៃរោងការតែមិនមែនផ្កាជ័រទេណាគឺស្រស់ផ្កាទាំងអស់នៅក្នុងមង្គលការគឺជាផ្ការស្រស់មិនមានផ្កាជ័រទេហើយកាឌីគ័រតាមបែបស៊ីវីល័យធ្វើយ៉ាងឲសមនឹងឋានៈរបស់កូនប្រុសមហាសេដ្ឋីទាំងនៅក្នុងប្រទេសផងមើល)

Mrs.jakapan : ចឹងខ្ញុំយកម៉ូតណឹងហើយណា៎ (គាត់និយាយហើយក៏យកទៅប្រាប់ខាងតុបតែងឲគេតុបតែងតាមបែបដែរអ្នកស្រី wichapa ប្រាប់អំបែងមិញនេះ)

Mr.jakapan : នៅតែពីរថ្ងៃទៀតយើងខ្លាយជាដន្លងគ្នាហើយខ្ញុំពិតជារំភើបណាស់លោកបង (ប៉ា build និយាយបណ្ដើរញញឹមរំភើបបណ្ដើរនេះគាត់មានកូនការហើយតាសនេះក៏ទើបតែស្រលាញ់គ្នាជាមួយម៉ែវាម្សិលមិញសោះតែពេលនេះបានកូនប្រុសមួយការបាត់ទៅហើយពេលវេលាពិតជាលឿនមែនមិនចាំអ្នកណាសោះ)

Mr.wichapa : បងក៏រំភើបដែរកូនប្រុសពៅគេការវ៉ាដាច់បងប្រុសហើយ ហ៊ើយមើលចុះព្រិចបើកៗក៏មានកូនការ នេះបងសង្ឃឹមថាការហើយបានចៅមួយទុកគ្រាន់កំដរតាលេងកុំឲអប់សុខណា (លោក wichapa និយាយបណ្ដើរញញឹមបណ្ដើរដូចជាសប្បាយអរដល់ហើយគ្រាន់តែការកូនសោះម្នាក់ៗញញឹមបិទមាត់មិនជិត)

ក្រឡេកមកមើលអ្នកដែរជិតចូលរោងការនេះវិញគឺអង្គុយថែសម្រស់ទាំងមុខមិនរីចមិនចង់បានប្ដីតែប៉ាបង្ខំចង់តែរត់ទៅចងកជើងឲងាប់ទេធុញៗៗៗៗៗ

អាពាហ៍ពិពាហ៍បង្ខំ(Force Wedding)[complete]Where stories live. Discover now