velká párty velká sranda

172 9 0
                                    

Čekám u školy na Uraraku a Todorokiho který mají menší překvápko na večer. Celkem se i bojím, protože od nich můžu očekávat snad cokoli. Konečně doběhli a oba dva mne naráz obejmuli. A pak to přišlo ,,dnes slaví Kiri narozeninovou párty a chtěl by, abys tam byl. Půjdeš?" Vychrlila na mě jak na draka. ,, jasně že o!" Zdůraznil jsem. Todoroki si mě odvedl kousek dál. ,,včera v tom tělocviku, je to pravda?" Zašeptal mi zvědavě. ,, bohužel ano. Nemohl jsem ani kvůli tomu spát blee." Řekl jame mu a on na souhlas zakýval.

Všeci tři jsme si šli do třídy jde už byly všeci mí spolužáci. Sedl jsem si na židli a nachystal učení. Bakugo pouze na mně čuměl a já měl vztek. Tohle dělat nemůže! No i když může, ale ne.
Trochu jsem nad tím zčervenal, ale nenechal jsem je se na mně dívat.

Uklidnil jsem se a začala hodina.

Bakugo:
Pořád nad tím přemýšlím jak jsem mu strčil do huby moje péro, dokonce se mi to i zalíbilo. Mohl bych zkusit i něco víc, ale dobrou cestou to k němu nevede. K takové děvce.
Maximálně se mi tak na něm líbí jeho prdel a tělo. Jinak je to malý děcko.

Skončila hodina a já šel k němu. Chtěl jsem ho shodit na zem, ale on jako by věděl, že tam jsem. Rychle uhl a mě dal facku. ,,Děvko!" Zařval jsem na něj když odcházel. Ve dveřích se otočil a zas přišel ke mně. Podíval se mi hluboko do očí, že jsme zapomněl se vůbec pohnout. Dal mi ránu do břicha která mně složila k zemi. ,,kurva" zaklel jsem nahlas a i s bolestí se snažil odejít.

Došel jsme dom a vytáhl mobil. Koukl jsem na zprávu od Kiriho která přišla před pár minuty.

Kirishima: čau Baku dojdeš na moji oslavu?

Bakugo: nechce se mi...

Kirishima: bude tam Izuku...

Bakugo: v kolik, že to máš?

Kirishima: já to věděl. Začíná v sedm a jede se až do rána.

Bakugo: budu tam

Vypl jsem ho a šel najít nějaké oblečení.
Našel jsem si nějaký tepláky a černý triko. Zapátral jsem ještě v šuplíku a vytáhl dva kondomy. Kdo ví jestli bude potřeba. Schoval jsem je do kapsy a lehl na postel.

Izuku:
Došel jsem nasraný dom a ani nepozdravil mamku. Práskl jsem dveřmi a šel hledáte nějaký oblečení. Naštěstí mám vždy sestavený autfit který je na tyto kamarádské oslavy. Oblékl jsem se a šel si dělat nějaké věci. Například školní úkoly.

Když už bylo půl osmé tak jsem se ještě nějak upravil. Byl jsem upravený a šel dolů za mamkou. ,, promiň mami jen mně někdo vytočil " dál jsem ji letmo pusinku a vyběhl ze dveří ven.

U školy na mně čekala Uraraka. ,,ahoj!" Pozdravil jsem ji a málem mi vypadli oči z důlků. Byla mega pěkná ,, sluší ti to" prohlásil jsem a ona celá zčervenala.
,, díky" usmál jsem se a vyšli na místo konání.

Došli jsme k němu kde už bylo hodně lidí, ale ještě chodili. Našel jsem Kiriho a usmál se. ,, máš to tu nachystané to se musí uznat " pochválil jsem mu to a on poděkoval. Pak jsem ještě pozdravil Denkiho a šel s Uraraku pro nějaký drink. Možná by jste to do mně někdo neřekl, ale mám dlouhou výdrž když piju alkohol a taky si vše pamatuji.

Našel jsem si frisko podle mé chuti a Urarace taky jedno podal. Ťukli jsme si a čekali na Todorokiho.
Přišel o trochu později s Bakugem. Ugh teď mi to celé zkazil. ,,je tu zas." Řekl jsem Urarace která taky nebyla dvakrát nadšená. Todoroki přišel k nám a taky si vzal frisko. Ťukli jsme si a napili.

Už uběhla nějaká ta hodina a já jsem měl v sobě šest lahví friska které se mnou trochu cloumaly. Na řadě přišel ožralý Kiri který si to nakráčel ke mně s flaškou rumu. ,, super " řekl jsem a vytáhl dvě skleničky. Tím jak byl ožralí to trochu přehnal. Ťukli jsme si a vše to vypili až na dno. Motal jsem se tam s ním jak hadra v kýblu a něco dokola mleli. Maga jsem se řechtali když řekl Denkimu, že vypadá jak piču. (Mylím první evolv pikačua). Nemohl jsem přestat dokud mi nezavřel hubu Todoroki a Kirimu Denki.
Uklidnili se a dál se bavili.

Vypil jsem toho poměrně až moc protože jsem začal vyvádět hovadiny. Zašlo to až tak daleko, že jsem došel za Bakugem který byl opřený o zeď a s nikým se nebavil. ,, čau kocouru na koho čekáš?" Řekl jsem úchylně a on se zarazil. ,,pane bože, kolik si toho vypil?!" Křikl, ale mně to neodradilo. Přitiskl jsem se na něj a začal mu rozepínat kalhoty a líbat ho na krku. Chytl mě za ramena a odtáhl pryč.

Pozor 15+ scéna muž s mužem kdo nechce tak ať přeskočí.
Zalezli jsme do nějakého pokoje kde jsme se začali líbat. Bylo to vášnivé a plné chutě. Úplně jsem si to užíval když mi jazykem projížděl ten můj.
Pak se přesunul na krkem který mi líbal a já mu rukama jezdil po jeho kamarádovy.
Zohl jsem se a abych si ho mohl pořádně užít. Strčil jsem si ho celýho do huby a on vzdych. Začal jsem mu ho kouřit a k tomu přidal i ruku. Sem tam mu nějaký ten vzdych unikl. Když mu to stačilo tak jsem ze sebe sundal oblečení. Koukal jsem na něj. Z kapse vytáhl kondom který jsem mu navlékl. Otočil jsem se a čekal než do mně vjede, ale váhal. Povzbudil jsem ho aby do mně vjel a to taky udělal.

,,ahh~" vzdychl jsem a prohl v zádech. Spojil naše rty a začal přirážet. Vzdychal jsem do polibků a sem tam i pořádně zakňučel. ,,copak brokoličku něco bolí?" Usmál jsem se a naklonil k jeho uchu.
,, přidej, vlečeš se jak můj neschopný otec." Pošeptal jsem mu a on tedy přidal.
,,aghh~....ahh... Mhm ahh!" vzdychali jsme oba dva.
Byl jsem opravdu úplně mokrý protože tohle je snad nejlepší sex v mém životě.
Ohl mě a víc přírážel. ,,ahhh... fucking ahh~!" Křikl jsem a víc zvýšil hlas. Bakugo taky byl úplně hotový dokud jsem se neudělali. Ještě, že měl ten kondom. Vytáhl ho ze mně a plnou ochranu vyhodil do koše. Ještě jsem se tam líbali dokud jsem ze souložení nevypl.

Bakugo:
Ty kráso to byl sex normálně jak za milión. Je tak boží ahh. A ještě jak vzdychal. Hmm.. Chci ještě víc takových příležitostí Izuku!

Nějakým způsobem jsme ho oblékl a rozloučil se s ostatními. Kirimu jsem ještě poděkoval a po té odešel.

Jeho trikem jsem si utřel zpocený čelo a zavolal mámě, jestli by se pro nás stavila.

Samozřejmě, že souhlasila, protože bydlím dalejš a autobusy teď nejezdí.
Posadil jsem se s ním na lavičku a stále přemýšlel jak jsem tohle mohl dokázat, ale spíš to bylo kvůli alkoholu. Já chci normální sex když bude člověk při smyslech a ne jak Kiri nebo teď ten nerd.

Přijela pro nás a odvezla dom.

Loves Bastard Kde žijí příběhy. Začni objevovat