Ahoj jmenuji se Izuku Midoriya je mi sedmnáct let a nově nastupuji na novou střední školu. S mamkou jsme se museli přestěhovat kvůli jednomu stalkerovi který po mně neustále šel. Snad už se to vše vyřešilo. Zítra je můj první den v nové škole, ale ještě dnes si jdu vybrat všechny učebnice. Bojím se kolik jich bude, protože ne vždy je jich málo.
,,mami tak já jdu" ozval jsem se mamce která uklízela kuchyň. ,,ano sweety" ahh nemůže už konečně pochopit, že už mi není pět let, ale sedmnáct?!. No nic obul jsem se, hodil na sebe mikinu a vyrazil.Cesta byla klidná a i docela rychlá. Vzal jsem si totiž skateboard, abych byl doma co nejdřív a samozřejmě batoh. Zjistil jsem, že školu mám doopravdy skoro za rohem a tak asi nebudu na něm jezdit.
Dojel jsem před obří budovu a hleděl na ní jak na test z matematiky. ,,wow" řekl jsem a rovnou do ní vyrazil.Uvnitř jsem se skoro ztrácel, protože tolik chodeb není ani v nemocnici a to tam bývám hodně často. Procházel jsem si to tam a hledal kabinet pana učitele Aizawi. Hledal jsem ji snad půl hodiny, protože byla v tom nejvyšším patře a ty schody mě pomalu zabili. 'Doslova'.
Přišel jsem před kabinet a zaklepal ,,dále" ozvalo se a já vstoupil.
,, dobrý den jmenuji se Izuku Midoriya. Zítra k vám do třídy nastupuju jako nový žák, tak jsem si přišel pro učebnice podle E-mailu který ste poslal mí mámě." Usmál jsem se, ale on vypadal jako by před chvílí vstával. ,, jasně tady máš" řekl a ukazal gesto se kterým mě vyháněl na chodbu. Ten je ale cáklej. Hehe a šel jsem pryč což znamenalo půl hodiny hledat cestu ven. .Naštěstí se mi to povedlo dřív a já jel už konečně dom. Dal jsem si kapuci a sluchátka. Pískal jsem si po cestě.
Doma jsem se vyzul a utíkal do pokoje. Tam jsem si položil batoh na stůl a všechny ty učebnice vytáhl. Bylo jich doopravdy moc. Sedl jsem si na židli která se se mnou převrátila a já omylem zařval větu kde byly čtyři sprostá slova.
Máma hned doletěla a seřvala mě. Moc se jí to nelibý když tak mluvím, ale co jsme měl říct když to bolelo?.
Ještě jsem si vybalil sešity a všechny je podepsal podle E-mailu od Aizawai..Konečně jsem to vše měl hotové i s učebnicemi a lehl do postele. ,,aaaahh!~" zařval jsem do polštáře.
ČTEŠ
Loves Bastard
FanfictionBakugo Katsuki který je král školy najednou pozná co je těžký boj proti něčemu co ani nečekal, že se někdy stane. Do jeho škole nastoupí žák, který už na první pohled vypadá přátelský se proti němu spikne. Vypořádá se s tímhle problémem Katsuki?.