překvapení

129 7 0
                                    

Bakugo:
Ráno jsem vstal vedle něj dřív než on. Prohrabal jsem mu kapse a naštěstí našel mobil. Napsal jsem jeho mámě, že je u nás, aby si ho mohla vyzvednout. Napsala ok a já se šel převléct a po té šel za mámou.
Dole už stála u plotny a vařila jídlo. ,,kolik je hodin?" Zeptal jsem se a přišel k ní, abych se podíval co vaří.
,, už bude jedenáct a ty se koukej okoupat nebo tu zdechnu smradem!" Vyjela po mně. A jo ten večer. Okay šel jsem tedy hodit malou spršku a šel vzbudit toho malého nerda. ,,hej more vztavej!" Křikl jsem na něj a on se orobudil. ,,kurva drž hubu a neser!" Zabořil hlavu do mého polštáře a odporoval. Chytl jsem ho za nohy a z mé postele násilím strhl na zem. To ho konečně vzbudilo a šel se obléct.
,,ty jsi v noci nezvracel?" Nadzvedl jsem obočí a prohlížel si ho. ,, tyvole já si myslel, že na tom hajzlu vybliju duši. To bylo hrozně hrozný a nic si nepamatuju. Což se divím." Škytl a oblékal se. ,, tvoje máma tu zachvíli bude tak si pohni." Zrychlil a já ho vykopl z mého pokoje.

Šli jsme do obýváku kde seděla moje máma. ,, dobrý den" pozdravil ji a já jen protočil oči. ,,tu zdravit nemusíš." Zašeptal jsem mu a uhl pohledem.
Náhle se ozval zvonek, takže to byla jeho máma. Šel jsem s ním ke dveřím. Obul se a s kulhavkou chůzí odešel.

Izuku:
Cítím menší bolest v zadku a jsem nasraný, že si nic nepamatuji. Šel jsem s mámou do auta. Vypadala v pohodě a ani se neptala jaké to bylo. Jen prostě řídila.

Dojeli jsme dom. Vešel jsem dovnitř za mámou ,,ahoj" zarazil jsem se. Vždyť s námi nikdo jiný nebydlí tak proč?.

Najednou se z pozarohu objevil chlap který mamku políbil. ,,Izuku tohle je můj přítel. Doufám, že si budete rozumět."
Nahlas jsem spolknul a věděl, že v tomhle bude něco víc. Nemám z toho vůbec dobrý pocit. ,,ahoj" dostal jsem ze sebe a utekl do mého pokoje.

Sedl jsem si na postel a chytl si nohy do objetí. Tohle není možný! Nedopadne to dobře, musím ho co nejdřív dostat z baráku.

Šel jsem si nachystat učebnice podle rozvrhu a šel dolů se navečeřet. Jop až tak dlouho jsem byl zavřený.
Došel jsem ke stolu kde byla už nachystaná večeře. U stolu seděla mamka a ten muž. Dejme tomu.
Sedl jsem si naproti mamky a začal jíst.
,,jak se jmenuješ?" Řekl muž. Nechtěl jsem mu vůbec odpovědět, ale mamka by byla jinak zklamaná. ,,jmenuji se Izuku" a dál jedl. ,,já jsem Hisoka." Dál se tam spolu bavili a já je nevnímal.

Dojedl jsem a bez jakéhokoli slova odešel do pokoje kde jsem si zamčel a ještě dodělával nějaké domácí úkoly.

Vše jsme dodělal a napsal na skupinu kde jsou všeci mí spolužáci.

Loves Bastard Kde žijí příběhy. Začni objevovat