Tělocvik 2. část

144 5 0
                                    

Bakugo:
Schválně jsem si stoupl vedle něho abych se mohl ujistit, že to nebyl ftotoshop. Nemohl jsem z něho strhnout pozornost když si chytal za spodek lemu u trika.
Nakonec si ho sundal, ale místo jeho břicha mě zaujala jizvytá paže která byla hodně jetá. Asi si je chtěl zakrýt, ale nešlo mu to. Nakonec se tedy na to vybodl. Podíval jsem se tedy a málem ze mě vystříkala krev. Voleee ahh~ to je krutý.

Vzal si do ruky černé triko které si oblékl a bylo mu hodně uplé. Takže byl krásný pohled na virýsované břišáky. Yes.

Po té si sundal spodek, ale to už mně nezajímalo. Převlékl jsem se a odešel.

Izuku:
Byl jsem hodně nervózní když se na mně vedle díval Bakugo. Bylo to úchylný a nechutný. Naštěstí jsem byl už nachystaný a čekal před Aizawovém kabinetě.

Po pár minutách čekání vylezl učitel na zvonění a my šli ven. Venku bylo příjemně. Nejdřív jsme si dali dvě kolečka okolo školního hřiště a po té rozcvičku kterou jsem musle dělat jak jinak než já.

Stoupl jsem si přede všechny a začal. Byl jsem hodně nervózní, protože se na mě všeci dívali a já pomalu nevěděl co mám dělat. Musel jsem se beztak červenat.
Půlka lidí s moji rozcvičkou měla problémy, protože nebyly na začátku pořádně protáhlý až na Bakuga.
Držel se každého mého pohybu. Vypadal jak kobra. Nakonec jsem skončil a ještě se pořádně protáhl.

Více méně jsem skoro nic nedělali dokud jsme nezačali posilovat. Samozřejmě, že jsem neměl někoho kdo by byl se mnou.
Sedl jsem si na zem a čekal než se někdo najde a taky, že našel. Byl to Bakugo.
Líně jsem se zvedl a šel za nim.

,, mám začít já nebo ty?" Zeptal jsem se ho. Něco zabručel, ale řekl, že začne.
Aizawa nám řekl , že nejdřív sklapovačky bez zastávek. Kývl jsem na něho a on začal.

Úplně jsem na něj zíral, protože udělal přes padesát. A zbytek okolo dvaceti.
Přestal a roztáhl nohy. Šlo poznat, že mu stál. Ani nezaváhal, položil ruku na moji hlavu a stáhl mně mezi jeho nohy. Měl jsem ho v hubě. Hned jsem se odtáhl a odešel pryč, ale neměl ho zrovna dvakrát malýho ugh. Nad čem to přemýšlím!.

Koukl jsem na něj. Neustále se na mně díval šibalským pohledem. Ukázal jsem na něj fakáč a šel to nahlásit učiteli.

Jasně, že jsem nenahlásil učiteli, že jsem měl v hubě jeho péro, ale kolik udělá sklapovaček. (Na co jste to mysleli:) )

Teď byla výměna. Sedl jsem si a nachystal se. Bakugo mi držel nohy a čekal než pokyne učitel. Čuměl jsem na něj vražedným pohledem, ale on si s toho nic nedělal. ,,chutnal ti?" Povýšil se, ale neměl jsem vůbec náladu eventuálně se na něj ani dívat.

Učitel řekl, že už máme začít. Radši jsem si to počítal.  Udělal jsem šedesát pět a byl mokrej jak myš. Katsuki vztal a šel to říct. Radši jsem šel s ním. Kupodivu to nahlásil správně.

Po těláku jsem neměl ani sílu se zvednout, ale musel jsem. Převlékl jsem se v rychlosti světelného roku a odešel.

Šel jsem na další hodinu která byla zase nudná a ničem. Stejně, ale teď pořád přemýšlím jestli je Bakugo takový kkt a udělal to schválně.

Naštěstí se ta scénka z těláku rychle vypařila a já mohl žít dál.

Loves Bastard Kde žijí příběhy. Začni objevovat