kruh

119 6 0
                                    

Bakugo:
Dnes jsem došel dřív do škole, abych jsem mu mohl říct promiň osobně, ale nevím jestli se se mnou bude bavit.

Čekal jsem už hodně dlouho. Dokonce se mně ptala zoufale Uraraka s půlencem.
Tsss beztak zaspal a za dvě hodiny dojde.
Ubožák si ani neumí zapnout budík. Teda doufám, že tohle bude jeho výmluva..

Uběhli už čtyři hodiny a on stále nikde. Teď máme přestávku a po ní hodinu s třídním učitelem která nám na poslední chvíli skočila.

Zazvonilo a Aizawa došel do třídy a řekl nám ať uděláme kruh. Tak jsme ho tedy udělali. Všeci jsme si sedli na zem a učitel vytáhl míč. ,, Teď si promluvíme o Izukuvi a o tom proč není ve škole plus o skupině." Dořekl a mrazivě se mi podíval do očí až mi s toho přešla husí kůže po zádech. ,,kurva" řekl jsme potichu.
,, každému hodím míč a řekne něco o Izukovi a o skupině. Doufám, že nebudete lhát."

Na všechny se podíval a první hodil míč Urarace. ,,no Izuku je hodný kluk a na skupině není něco v pořádku." Zčervenala a hodila ho zpátky. Pak byla Asui. ,,moc se s ním nebavím, ale přijde mi fajn. Na skupinu nechodím." Pak bylo dalších osm co řeklo, že jsme Izuka pomlouval a zdrtil. Nakonec hodil míč mně. ,,Izuku je můj no řekněme kamarád Deku. Proto napsal Kacchan na skupinu. Zapomněl jsme na něho. Vlastně jsme o jeho rodině více méně nic nevěděl, až na jeho otce. Mnohokrát mi říkal jak je hroznej a neustále ožralej, ale víc jsme nevěděl. Důvod proč ho nesnáším je ten, jeho ksicht a to že kdykoli je umně cítím nenávist a zlost vůdčí jeho osobnosti. Nevím proč. A to co je na skupině je pravda." Dořekl jsme a míč hodil po Aizawovi.

,, Dobrá tvoje chování se ještě bude řešit, ale teď k tomu proč není ve škole. Zjistil jsem od jeho matky, že si Izuku prožívl trauma a deprese. Taky kvůli tomu dnes není škole. Kvůli tvému chování Bakugo skončil v nemocnici. Kde leží v bezvědomí kvůli ztrátě krve a má zašité zápěstí až k loktu. Nevím jak dlouho tam bude ležet, ale byl bych rád kdyby ses začal konečně chovat normálně!."
Vyhrozil mi a mně zaskočil dech. C-co? On je v nemocnici? K-kvůli mně? Kurva to jsme posral.
Akorát skončila hodina kdy zazvonilo a já šel dom.

Po cestě mně všeci ignorovali a snažili se na mně nepodívat. *To jsi klesl hodně hluboko debile.* Řekl jsem si sám sobě a se sklopenou hlavou jsem šel dom.

Dokonce i matka o tom věděla a ani se na mně nepodívala. Šel jsem tedy do pokoje kde jsme si zamkl.
Tak za prvé jsem ho nesnášel. Za druhé jsme ho znásilnil a za třetí kvůli mně je v nemocnici. SHIT! Kurva do píči já jsem kokot!. Sjel jsme zady po dveří a brečel do klína.

Loves Bastard Kde žijí příběhy. Začni objevovat