skupina

120 5 0
                                    

Chat:

Izuku: mám doma nějakýho chlapa který chodí s mamkou

Uraraka: tak ať je šťastná

Izuku: nj, ale mě se nějak nezdá

Iida: to dáš. Vždyť to nemůže být tak hrozný

Denki: good luck

Izuku: díky, ale stejně si na něj nezvyknu.

Kirishima: Izuku on ti nic udělat nemůže!

Izuku: Opravdu? Že to u toho minulého neplatilo....

Uraraka: pane bože zní to hrozně.

Izuku: jop to bylo

Katsuki: tss srabe

Izuku: drž hubu!

Iida: klid!

Momo: co ti udělá?

Izuku: to je na dlouho ke všemu by mi to bylo nepříjemné.

Momo: jo promiň

Izuku: v poho

Denki: tak proto ty zjizvený

Katsuki: Izuku je mimino beee moc se boji a dělá ze sebe děvku!. Všeci ho hned litujte.

Izuku: kurva drž už hubu Kacchan a neser mně. Nevíš Jaké to bylo když tě neustále dokola mlátil, znásilňoval a týral tvou mámou! Tak už se KURVA NIKDY NEOZÝVEJ!

Katsuki: c-cože?

Kirishima: to je mi líto.

Momo: už to chápu

Denki: promiň

Uraraka: mám dojít?

Katsuki: sorry no...

Kirishima: to není prdel!

Denki: Kirishima má pravdu!.

Katsuki: tss beztak si jen vymýšlí děcko.

Radši jsme vypl mobil a vrazil tvář do polštáře. Sice jsem brečel a snažil se uklidnit moji mysl, ale nešlo to. Stále jsme přemýšlel nad ořezávátkem. Neustále jsme se přemlouval ať to nedělám, ale nakonec mně moje slabost k tomu dohnala.

Vyrazil jsem k aktovce ze které jsem vytáhl pouzdro. Hned jsem ho otevřel a vzal ořezávátko. Začal jsem jim třískat
o zeď. Hodil jsem jim třikrát a začalo se ozývat bouchání o dveře. Naštěstí jsem je měl zamčené, ale ozývala se jenom máma.

Konečně se mi to povedlo, ale kvůli mému klepání jsem omylem zabral a po ruce mi tekla řeka krve. Než jsem stihl je odemčít tak se najednou rozrazili což bylo poslední co jsme uviděl.

Bakugo:
Proč napsal Kacchan? Je to jen děvka, ale něco mi to připomíná. Sedl jsme si k jedné poličce a začal se hrabat ve starých věcech.

Po půl hodině jsme našel konečně odpověď. VŽDYŤ TO BYL MŮJ KAMARÁD OD DĚTSTVÍ KTERÝ SE SE MNOU JAKO JEDINÝ BAVIL! A POMÁHAL!. JA JSME TAKOVÝ PÍČUS, ŽE JA JSEM SI TO NEUVĚDOMIL DŘÍV. Taky jsem mu dal přezdívku.. myslím hmm..... Deku jasně.

Loves Bastard Kde žijí příběhy. Začni objevovat