t-takže jste spolu?

137 4 0
                                    

Izuku:
Ráno jsem se vzbudil v jeho objetí které bylo hřejivé a uspokojivé. Nechtěl jsem tuto chvíli nějak překazit, ale musela jsem na malou. Nějak jsem se mu vymotal s objetí ojetí a utíkal.

Bakugo:
Ucítil jsem na mé hrudi lechtivé pocítění a trošku otevřel oči. Byl to Deku který utíkal na záchod. Když zalezl tak jsem se začal trochu chechtat a nemohl s jeho chůze.

Po nějaké chvíli se vrátil a pořádně se protáhl. Lehl si spět ke mně a já ho obejmul ,,takhle mi bez ohlášení neutíkej." Začal jsem se chechtat a on taky. Pak jsem ho políbil a on se zapojil.
Leželi jsme tak spolu až do objeda a koukali na nějaký film přes jeho mobil.

Mezi tím se otevřeli dveře ve kterých stála ta otravná růžová kráva která ječela jestli je normální. ,,Deku je ten nejdokonalejší muž narozdíl od tebe!." Křikl jsem míň nahlas, aby Dekovi nebolela hlava. Ona se urazila a odešla s mobilem na chodbu.

Bylo mi jedno co tam šla dělat a já se dal zaměřil na film. Hlavu jsem strčil do jeho hezkých voňavých vlasů a zavřel oči.
Byl to moc pěkný pocit dokud zase nedošla. ,,Izuku-kun ty jsi na kluky?" Zeptala se zaraženě. ,,jop jsem teplej a miluju Kacchan. Ještě něco?." Řekl moc pěkně a ona se otočila ,,to si hodně poklesl." Řekla a odešla. Víc jsme si ho na sebe natiskl. ,,Klid ona zachvíli praskne a bude se s tebou zase bavit. ,,Jsi na té největší říčce na kterém je snad i nejlepší člověk světa." Políbil jsme ho. ,,jj to je totiž Uraračen způsob jak přimět lidi aby šli na její stranu." Začal se chechtat. ,,jo máš pravdu." Usmál jsme se a tak leželi až do pěti.

V pět přišla jeho ošetřovatelka která zkontrolovala jeho šití. Bylo to hodně nechutné, ale měl to hodně stáhlé.
,, bolí vás něco?" ,,ne nebolí" ,, cítíte se dobře?" ,, víc než jen to." Podíval se na mně a já myslel, že mi v srdce pukne jak popcorn. Ano je můj!. ,,tak dobře dnes půjdete tedy dom. Tady máte veškeré věci. Nikde se už stavovat nemusíte. Užijte si den a za týden přijďte na kontrolu." Usmála se a já taky.
,,jupiiii konečně domů." Byl šťastný jak sluníčko a šli jsme.

Po cestě jsme se drželi za ruku. ,, už tě nikdy neopustím Deku!" Řekl jsem mu aby byl jistý. ,,já ti věřím Kacchan." Taky jsem se usmál a dál pokračovali v cestě.

Po cestě jsme narazili na Denkiho s Kurishimou. Nejdřív nevypadaly šťastně, ale pak s jejich tváře změnily. ,,ahoj" oba dva řekli a doběhli k nám. ,,jak se máš Izuku?" Zeptal se ho Kirishima. Deku stiskl moji propletenou ruku ,,jsem šťastný, dokonce víc než bych si dovedl představit." Obejmuli jsme se.
,, takže vy dva jste jako spolu?" Řekl udiveně Denki. ,,jako asi to zní divně, ale jo! Mám ho moc rád a vždy jsem mu odpustil a chápu proč to napsal. Však už se známe sedmnáct let ne?" Usmál jsme se na něj a on na mně. ,, promiň Kiri a Denki, ale teď musím něco vyřešit doma." Usmál se nejistě Deku a šli jsme.

Konečně uvidím kde Deku přebývá. Šli jsme asi pár metrů od parku než jsme narazili na pěkný a útulný domeček.
Stiskl mi ještě silněji ruku a vešli jsme do vnitř. ,, ahoj mami tady Izuku." Trochu zvýšil hlas a hned k němu doběhla jeho matka.

Izuku:
,,ahoj" usmál jsem se a ona taky. ,,ahoj Izuku, proč si mi nedal vědět, že jdeš dom?." Zeptala se mně máma když si prohlížela Kacchana. ,,no chtěl jsme jít s Kacchanem." Spojil jsme si s ním ruce. Než jsem něco stihl říct tak sem došel ožralý nevlastní otec který něco začal říkat, ale nebylo mu rozumět. ,, promiňte, ale dnes něco slavil s jeho kolegy v práci." Pousmála se a já se na něj podíval. Přejížděl si mně očima a pak Kacchana. ,, ty jsi gay?" Zeptal se ,, ano jsme gay!" Postavil jsme se před mamku a čekal co řekne. ,,I-Izuku to je perfektní. Vždy jsme si myslela, že si najdeš nějakou holku, ale ty ses změnil víš. Moc vám to přeju!." Povzbudila nás a já ho políbil za to nevlastňák ne. Rozpřáhl se a chtěl mi dát facku, ale Kacchan mu chytl ruku tak aby se nedostal blíž ke mně a ještě ho zneškodnil. ,, omlouvám se za jeho chování." Vyklepaně mi pověděla, ale Kacchan udělal vše aby mi nikdo neublížil.. po té jsem na něj zavolali policii která si ho odvezla. Nakonec se zjístilo, že to byl nějaký uprchlík z kriminálu.

Kacchan ke mně došel a políbil mně.  Hned jsme se zapojil. Moje máma byla velice šťastná. Po ní byla nářadě Kacchanova rodina. Rozloučil jsme se s mamkou a šel k němu.

U něj otevřel dveře a my vešli ruku v ruce. Došli jsme do obýváku kde seděla na pohovce jeho matka. ,,Matko chtěl bych ti někoho představit." Ona se hned otočila s vykulenýma očima. ,,já si myslela, že ty nebudeš na Holky Katsuki." Usmála se. Je to milá žena.
,,Izuku je můj Kluk jestli by ti to nevadilo a ano jsme gay." Podrbal se na krku koukl na mně. Usmál jsme se a obrátil s na ní.
Byla úplně bez sebe. ,,Jo jsme šťastná! Jak myš!." Vykřikla a běžela nás obejmout.

Loves Bastard Kde žijí příběhy. Začni objevovat