Evet ballı çörekler
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn <3
Keyfili bol okumalar olsunn :)•
Hera: Geliyoruz ama abimde maçta olacak o yüzden yanına gelemicem. (16.47)
Hera: Bir daha ki sefere artık. (16.48)
Arda: Ne demek yanına gelemiyorum hera. (16.50)
Arda: Ben kaç gündür bu günü bekliyorum,
seni görebilmek için.(16.51)Arda: Sen molada lavaboya diye çık görevlilerle birlikte yanıma gel göreyim seni olmaz mı?(16.53)
Hera: Saçmalama arda! Bütün takımın yanında bayılırım ben. Seni sahada görünce ne yapıcam onu bile bilmiyorum. (16.55)
Arda: Bir şey yapmana gerek yok gülümsemen yeter benim için.(16.57)
Hera: Sen iste her zaman güleriz arda güler.(16.58)
Arda: Gelicek misin yanıma??(16.59)
Hera: Hayır arda.(17.01)
Arda: Lütfen hera ya, 2 dakikalığına gel.(17.03)
Hera: Arda zaten senin ayarladığın yerde olucam oraya baktığın zaman beni görüceksin. (17.06)
Arda: Ben senin yanına geliyim mi?(17.10)
Hera: Oldu bu sefer hödük abim ikimizi birden öldürsün. (17.12)
Arda: Ben senin yanına değil arkadaşımın yanına geliyorum. (17.15)
Hera: Kimmiş senin arkadaşın bir de benim yanımda ha?(17.18)
Arda: Serap benimde arkadaşım değil mi? Senin arkadaşın benimde arkadaşım. (17.23)
Arda: Hem abin sorarsa serapın arkadaşıymış bende bilmiyordum der geçiştirisin tabii serapta kabul ederse.(17.26)
Hera: Mantıklı geldi. Ama dediğin gibi serap kabul ederse. (17.30)
Hera: Onunda benim yüzümden zor durumda kalmasını istemiyorum.(17.31)
Arda: Tamam siz geldiğinizde kapıda ki güvenliğe benim misafirim olduğumu söyleyin alır sizi içeri.(17.34)
Hera: Ben ve abim gitmeyiz güvenliğin yanına ama serapı yollarım. (17.38)
Arda: Okey ben güvenliğe serapın adını veririm. (17.51)
Hera: Tamamdır 15 dakikaya ordayız.(18.10)
•
Kapıdan çok rahat bir şekilde geçmiştik, maçın başlamasına baya vardı. Abim önceden kendisine başka yer aldığı için bizden uzakta oturuyordu.
Uzun bi aradan sonra maçın başlamasına az kalmıştı bu yüzden futbolcular ısınmak için sahaya gelmeye başlamıştı. Kalbimin ritminden dolayı kargaşayı az duyuyordum, kalbim öyle hızlı atıyor ki.
En sonunda gözlerim aradığını görmüştü ve 3 saniyeliğine nefesim kesilmişti. Arda sahaya gülerek çıkıyordu ve bizim olduğumuz yöne doğru.
Serap bana bakıp gülüyordu "Hiç bir şeyi sıkıntı etme abini her türlü ikna ederim ben. Bir kere de içinden nasıl geliyorsa öyle davran kendin ol, hiç bir şeyden korkmadan." Demesiyle ona dönüp sıcacık bir gülümseme bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Numara | Arda Güler
FantasyArda: İyi geceler hayaller kadar güzel olan kız ;) (00.01 gönderildi) Hikaye tamamen hayal ürünürdür. Argo kelimeliriniz kendinize saklayın. Gerçekle karıştırmayınız.