Keyifli bol okumalar dilerim <3
Oy vermeyi ve yorum yapamayı unutmayın•
@hera.kozan: Belki bir mucize olurda bakarsın diye yazıyorum. (12.35)
@hera.kozan: Baksan da ne fark eder ki madrid de olan biri beni görse ne görmese ne (12.36)
@hera.kozan: Hayır sen türkiyeye gelsende ben seni asla görmem sonuç olarak, çünkü gelsen gelsen tatile felan gelirsin, bende tatilimi evde yaptığım için hiç bir türlü karşılamıyoruz. (12.38)
@hera.kozan: Hayır karşılaşsak sanki karışında durabilcekmiş gibi konuşuyorum bakma sen bana ben çok utangaç biriyimdir.(12.40)
@hera.kozan: Öyle ismimi gizlemece felan yapmıyorum çünkü gizem seven biri değilimdir. Sende pek sevmiyorsun diye biliyorum.(12.45)
@hera.kozan: Ben sana yazıyorum ama sevgilin var mı yok mu bilmiyorum? Sevgilin varsa kusura bakmasın çünkü açıklamadız yani sevgilin olsa yazmadım ama yok diye bildiğim için yazıyorum, sende yakışıklı olduğuna göre yazabilirim sana, hem şimdi sana ne kadar güzel kızlar yazıyordur ben onların yanında neyim ki.(12.55)
@hera.kozan: Benim için her zaman 10 numara kalacaksın yakışıklı kumralım.(02.56)
@hera.kozan: İyi geceler 10 numaram. (03.08)
@hera.kozan: Öylesine şarkı bırakmak istedim [Ferdi Tayfur – Bana Sor.]. (03.10)
Elimdeki telefonu komidinin üzerine bıraktım hayallerim arasında fizyoterapist olup fenerbahçede çalışmak vardı. Bunarın arasında arda da vardı ama hayal olarak kalmaya devam edicekti.
Üniversiteyi fenerbahçe de okumak istiyordum Fizyoterapi ve rehabilitasyon olarak. Bu yüzden canımı dişime takıp derslerime çalışıyordum aram baya iyidi derslerle.
Yani kısaca benim hayal dünyam baya büyüktür onu anlamış olduk. Saat baya geç olmuştu - 03.30 - ve yarın benim 06.30 uyanmam gerekiyordu stajım vardı ama bir türlü uyuyamıyorum ki, içimde bir kıpır kıpırlık vardı nedensiz. Uyumak için gözlerimi karanlığa bıraktım.
•
"Off" çekerek gözlerimi açıp yatakta oturur şekilinde durdum, bir türlü uyuyamıyordum.
Komidinin üzerinde olan telefonu alıp açtım.
@ardaguler size 3 mesajı var
"Evet çocuğa rezil oldun." Öyle demesene iç ses, zaten bilerek bu saatte yazmadık mı? Ama bende bu kadar erken beklemiyordum doğrusu.
En sonunda derin bir nefes alarak elimin titremesini görmezden gelip açtım mesajları,
@ardaguler: neden benim sana yazmam, karşılık vermemi bir mucize olarak görüyorsun? Bende normal bir insanım.(03.44)
@ardaguler: Beni görmek o kadar da zor değil bence. Milli maçlarda görebilirsin izlemeye gelirsen tabii. Hem hiç Fenerbahçe maçı izlemeye gelmedin mi?(03.44)
@ardaguler: Ve bu arada sevgilim felan yok ama her dakika rahatsız edilmek istemem. Sevgilim olmadığını da sen sızdır istersen çünkü benimde başımı baya bi ağrıttı.(03.45)
@hera.kozan: Ben nasıl sızdırabilirim ki.(03.47)
@hera.kozan: Ve bana mucize gelen şey tabii ki sana normal gelebilir ama benim açımdan mucize işte. Çünkü mahalle kıyısında kendi hayatını kurtarmaya çalışan bir kıza baya ünlü bir futbolcu ile konuşmak benim gibilerin hayal edebileceği bir şey.
(Atıldı 03.48)
(Görüldü 04.12)@ardaguler: Güzel ayaklara yatıyorsunuz hera hanım. Hangi haber kaynağındasınız.(04.13)
@ardaguler: Ama gene de teşekkür ederim söylemenize gerek yok, işim var. Rahatız etmezseniz sevinirim.(04.13)
@hera.kozan: Ben ayaklara felan yatmıyorum arda saçma sapan konuşma sen ne ara bu kadar mantığını kaybettin. Haberci olsam haber yapmak için kendi hesabımdan mı yazarım?(04.15)
@hera.kozan: Merak etme seni çok güzel rahatsız edicem. İyi geceler ya da iyi antrenmanlar mı demeliyim.
(Gönderildi 04.15)
•
•
•
•
•
•
Umarım beğenmişsinizdir bir daha ki bölüm görüşmek dileğiyle hoşçakalınnn 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Numara | Arda Güler
FantasiaArda: İyi geceler hayaller kadar güzel olan kız ;) (00.01 gönderildi) Hikaye tamamen hayal ürünürdür. Argo kelimeliriniz kendinize saklayın. Gerçekle karıştırmayınız.