Canlarım aylar sonra bölüm yazıp atmak çok tuhaf bir duygu. Bol keyifli okumlara.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen sizleri seviyorum.
Küçük bi sınır koysam siz kesin yaparsınız ballarım
13 oy 20 yorum olsa fena olmaz bence he canlarım. Öpüldünüz.<3—Küçük bir açıklama: bu hikaye tümüyle hayal ürünüdür gerçekle karıştırmayınız.—
•
Günün Alıntısı
"Gel seninle bir kez daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanmayacaklara.."–
Arda olaylardan 2 gün sonra real madride dönmüştü ve bu akşam maçı vardı. Geç bile kalmıştı sürekli benim yanıma gel git yapmaktan çocuk doğru düzgün antrenman bile yapmıyor. Bazen kendimi çok bencil hissediyorum ardanın bana yaptıklarını düşündükçe ben ona dert oluyorum sürekli.
"Heraliko, benim bir kaç işim var gelirkende markete uğrayıp bir şeyler alıcam akşam maçı izlerken yiyelim diye. Sen bir şey istiyor musun?" Serapın sorduğu soruyla kendime geldim. "Teşekkür ederim bebeğim bir şey istemiyorum ben." Diyerek gülümsedim. Serapta bana öpücük atıp "Ben çıkınca kapıyı kilitle ben anahtarımı aldım kimseye kapıyı açmak yok seviyorum seni." Diye uyarısını yapıp evden çıktı. Sağımda duran telefonumu alıp ardayla olan mesajlara girdim.
Telefonu almamala üst üste 4,5 kere hapşırdım.@ardaguler: seni seviyorum hayallerimi renk veren güzel sevgilim. (02.13)
–
@hera.kozan: günolikoo sevgilim.(12.33)
@hera.kozan: bana birazcık geç gün aymış olabilir ama olsun gün her türlü aydı.(12.35)
@hera.kozan: aptalca olabilir ama daha demin üst üste hapşırdım çok yaşıyım mı?(12.38)
@ardaguler: çok yaşa güzelim.(12.45)
@ardaguler: ama benimle yaşa toprak gözlü sevgilim.(12.47)
şapşal çocuğum ya, bu aralar sürekli bana toprak gözlüm diyor. Ben nikahıma alıcam seni soy adım güler olcak inanıyorum ben. Daldığım düşüncelerden gelen bildirimle ardaya mesaj atmadığımın jetonu düşmüştü.
"Jetonlar genellikle sana geç düşüyor ama neyse sustum@ardaguler: sen yine toprak gözlü dememe takıldın dimi. Sen niye alışamadın bana hera'm.(12.50)
@hera.kozan: sevgilim sana alışamadığımdan değilde ilk defa böyle güzel iltifatlar alınca kala kalmam normal değil mi sence?(12.52)
@ardaguler: tamam toprak gözlüm haklısın sustum. (13.05)
@hera.kozan: çok seviyorum seni.(13.07)
@hera.kozan: bugünkü maçta ilk 11'desin dimi sevgilim.(13.08)
@ardaguler: hayır bitanem bugün maçta yokum.(13.13)
@hera.kozan: neden? Seni nasıl koymazlar???(13.15)
"Kesin senin yüzünden çıkmıyo asalak seni!"
Ne alaka iç ses ne saçmalıyorsun yine.
"Kızım sen ciddi şekilde aptalsın ha! Çocuk senin yanında olduğu için antrenman yapamadığı için çıkaramamışlar çocuğu bunu akıl edemeyecek kadar safoz musun sen."
Sağol iç ses ya! İnsan nasıl kendine düşman olur anlamıyorum ki. Bütün enerjimi sömürdün sağol.@ardaguler: bebeğim bir daha ki maçlara nasip olursa bilseydim çıkmayacağımı bari senin yanında kalırdım.(.13.20)
@hera.kozan: yetenekli sevgilim daha iyi olmadı mı sence gitmen? (13.23)
@hera.kozan: İyice salmıştın kendini azcık spor yapta göbüşün gitsin be.(13.26)
@ardaguler: ne göbeği hera?(13.30)
@hera.kozan: kilo aldın diyorum hanım hanım.(13.32)
@ardaguler: öyle diyorsun ha?(13.40)
@hera.kozan: öyle diyorum essek.(13.45)
@ardaguler: kaslarına aşığım deme zaten, hep bi bahane, hep bi kaçış durumlarındasın hayırdır hera hanım?(13.53)
@hera.kozan: sevgilim kaslarına laf yok yukarda rabbim görüyor hakkını yemeyelim ama göbüşümde var yani şimdi.(14.23)
@ardaguler: doğru sevgilim sende de bi göbek var gibiydi.(14.36)
@hera.kozan: pardon ne göbeği acaba arda bey? 48 kiloyum ben 48.(14.52)
@ardaguler: sevgilim ben antremana gidiyorum yine konuşuruz kendine dikkat et seviyorum seni.(15.13)
@hera.kozan: bende seni seviyorum yetenekli sevgilim.(15.36)
–
@ardaguler: sezen aksu - yalnızca sitem(18.09)
@ardaguler: en sevdiğim şarkı sana gelsin bebeğim. İyi dinlemeler :)(18.13)
@hera.kozan: yeni şarkı önerene kadar sadece bunu dinleyeceğim sevgilim.(18.38)
–
Ardayla olan konuşmam bitince telefondan sezen aksunun şarkısını açıp kenera koydum telefonu.
Kapının sert bir şekilde çalınması ile yerimde titredim. Serap olmaz, bizimkiler asla böyle dövmezler ne kadar sinirler olursa olsunlar.
Kapının değilinden baktığımda kimse yoktu. Sonra salondan camın kırılma sesini duydum. Direk kafamı korumaya almamla. İkinci cam kırılma sesi, ard arda diğer camlar. Cam olmayan tarafa doğru, banyo ve tuvalet arasında ki boşluğa geçtim.
Cam kırılma sesleri kesilmesiyle yavaş yavaş ayağa kalktım ve salona doğru telefonumu almak için ilerledim. Her yer cam kırıkları ile doluydu. Cam kırıklarına basmamaya özen göstererek telefonuma ulaştım elim ayağım titriyordu.
Telefonum açıp serapı arayacaktım ki kapının kilidinin zorlandığını anladım serap gelmişti lütfen o olsun. Kapıya doğru adım atıcağım sıra camın önünde tam karşımda siyah maskeli 2 tane adamla karşılaştım.
Sonrası sessiz bi karanlıktı..
•
Sizden küçük bir ricam olacak arkadaşlar aranızda kitap kapağından anlayanınız veya arkadaşlarınız varsa rica etsem bana da yapabilecek biri var mıdır? Ya da dursun mu bu kapak siz karar verin yorumlarınız çok önemli benim için.
-İlk defa içime sinen bir bölüm atıyorum, umarım beğenmişsinizdir.
Normalde bir sınıf falan koymak istemiyordum ama bu seferde önümüz kapanıyor ve bayadır bölüm atmıyorum oyunuz benim için o kadar değerli ki verin vermeyin, Siz bölümü beğendiyseniz yeter.
Canlarım seviyorum sizi kendinize çok dikkat edin bir daha ki bölüm görüşürüz.
Yayımlanma tarihi: 30 nisan (22.25)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Numara | Arda Güler
FantasyArda: İyi geceler hayaller kadar güzel olan kız ;) (00.01 gönderildi) Hikaye tamamen hayal ürünürdür. Argo kelimeliriniz kendinize saklayın. Gerçekle karıştırmayınız.