Sıfırdan Başlayalım Mı?

1.3K 54 8
                                    

Keyifli okumalar dilerimmm <3
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🙏🏻



@ardaguler: Bak hera mısın nesin, gerçek ismin de ne bilmiyorum ama bana yazan o kadar kişi var ki. Bir çoğuda haber yapabilmek için böyle taktik deniyor.(08.34)

@ardaguler: Belki doğrudur sen onlardan olamayabilirsin ama benim kimseye inancım kalmadı. Biliyorsundur ben Fenerbahçe taraftarından baya linç yedim ve ağladığım haberi çıktı o da böyle senin gibi içimi dökmek istediğim bir hayrandımdı ama gitti yaydı hemen. İyi ki diyorum bazen, daha fazla şey anlatmamışım diye. (08.35)

@ardaguler: Bu yüzden sana yazmamı konuşmamı bekleme rica ediyorum.(08.35)

@hera.kozan: Arda ben sana bana inan demiyorum ki. Sadece senin bana görüldü bile atman kalbimi yerinden çıkaracak kadar hızlandırıyorken böyle vazgeçmemi bekleme hele ki bana karşılık vermişken asla.(08.37)

@hera.kozan: Mesela konuş benimle bir şey anlatma, bak inan bana senin dertlerine derman bulmak için her yolu denerim. Bunu sen hangi şekilde istersen o şekilde olur.(08.41)

@hera.kozan: En azından bir kere şans ver bana ya?(08.43)

@hera.kozan: Gerçekten seni pişman etmeyeceğim söz veriyorum.(08.44)



@ardaguler: Gerçek ismin hera dimi?(02.04)

@hera.kozan: Sıfırdan başlayalım mı?(02.10)

@ardaguler: Nasıl?(02.33)

@hera.kozan: Ben hera kozan lise son sınıf fizyoterapi öğrencisiyim. Üniversiteyi Fenerbahçede okumak isteyen basit hayatı olan biri. Sizi de tanımak çok isterim.(02.40)

@ardaguler: Okey bende arda güler real madride oynayan bir futbolcu.(02.44)

@hera.kozan: Peki arda tanıştığıma çok ama çok memnun oldum neler yapıyorsunuz genellikle.(02.46)

@ardaguler: Genellikle antrenman yaparken sakatlanıyorum genetik olmaya başladı sakatlanmak.(02.48)

@hera.kozan: Sakatlandın mı? Daha yeni iyileşmedin mi arda sen ya kendine dikkat etsene.(02.50)

@hera.kozan: Bak bir sürü insan seni o takımda o saha da maç yaparken görmek istiyor ama seni sağlam bir şekilde görmeliler dimi? Sende o insanların beklentisini boşa çıkarmamak için çok fazla çabalasanda bazen olmuyorsa olmuyodur. Bu yüzden kendine dikkat ederek yap bu antrenmanları. Senin sakatlanma onların gözlerinde hiç bir şey gibi, senin çabanı kimse görmez, sadece gene mi sakatlandı bu çocuk derler.(02.54)

@hera.kozan: Bak her hikayede şöyle bir şey vardır bi yazarın bakış açısı bir okuyucun bakış açısı bir de o hikayedeki kişinin bakış açısı var dimi?(02.56)

@hera.kozan: Bunuda öyle düşün bir senin bakış açın var bir de taraftarların bakış açısı var. Senin başarını görenlerde var, görmezden gelenlerde.(03.02)

@ardaguler:Her şey için teşekkür ederim ne desem az kalır yazdıklarının yanında ama şu müsait değilim sonra konuşuruz olur mu?(03.20)

@hera.kozan: Ne zaman müsait olursan yazabilirsin işin gücün var senin. Ben her zaman müsaitim istediğin zaman yaz lütfen.
(Görüldü 03.23)






Umarım beğenmişsinizdir bir daha ki bölüm görüşmek dileğiyle ile hoşçakalınnn 🍀

Aptal Numara | Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin