15.Bölüm

207 11 13
                                    

Uzun bir bölüm ve ben..
Keyifli okumalar, bol okumalar<3
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Yorumlarınız beni o kadar mutlu ediyor ki anlatmam sizi çok seviyorum..<3

Hafif hafif uyanırken gözlerim kapalıydı. Saçım okşuyordu biri.

Annemdir diye umursamadım, sonra bi koku aldım.
Tanıdık bi kokuydu bu çok iyi tanıyordum.Ardanın kokusuydu.Gözlerimi araladığımda ardanın dudakları dudaklarımdaydı.

Gözlerimi açtığımda kimse yoktu yanımda. O neydi lan öyle. Noluyor tövbe tövbe.
"yuh hera yuh o nasıl bi rüya nasıl bi halüsinasyondu lan şam şeytanı hera."
Sensin lan şam şeytanı süslü cemil. Sanki isteyerek görüyorum salak!

Uykulu uykulu yatakta doğruldum yandaki komidinin üzerinden telefonu alıp saatte baktığımda baya erkendi saat, hayır çok uyumama rağmen hala uykumun olması garipti dünün yorgunluğu diye geçiştirdim kendimi.

Lavaboya gidip günlük rutinimi yapıp çıktım. Telefonum çalıyordu. Tam elime alıcağım sıra kapandı. Kim aradı diye baktığımda arda 3 kere üst üste aramıştı internetten. Hemen geri dönüş yapmak istedim ama bu sefer mesaj yağmuruna tuttu arda sağolsun.

@ardaguler:Hera yarım saatte gelirimiz sizin oraya.(08.26)

@ardaguler:Telefonunu açmayı planlıyor musun? (08.48)

@ardaguler:Umarım uyanmışındır yoksa evini basmak gibi olsun basarım.(08.49)

@ardaguler:Hera(08.54)

@ardaguler:Aç şu telefonu kızım(08.55)

@heraclassa: Olum bi sakin ol manyak mısın? Duymaya bilirim dimi.

@heraclassa: Ayrıca ne ev basması hayırdır nerden geliyor bu özgüven?

@ardaguler: Arda güler olduğumdan geliyor demek isterdim heracım ama öyle değil maalesef.

@heraclassa: Ne öyle değil açık konuşsana!

@ardaguler: Seni sevdiğimden geliyor kızım anlamayacak kadar mı benden soğudun?

@heraclassa: Soğumakla alakası olmayan bir şey bu başka yerler çekme gerzek.

@ardaguler: Neyle alakalı hera hanım?

@heraclassa: Anlatsamda anlamazsın boşver.

@ardaguler: Kızım delirtme beni özlü sözlerde geçiş yaptın iyi mi.

@ardaguler: Sen benden kaçmak için saçma sapan şeyler söylüyorsun dimi.

@ardaguler: Yemezler. Aşağıdayım 5 dakikan var.

@heraclassa: Haspam 5 dakikam varmış bekle eşşek gibi alla alla müptezel seni.

@heraclassa: Gelmiyorum demek isterdim de ne kadar manyak olduğun bildiğim için gelicem ama beklersin paşalar gibi.

@ardaguler: Sanki hiç beklemedik.

@ardaguler: 5 dakikan var dedim.

@heraclassa: Odunsun aptal arda odun.

Ardayla konuşmamızı kapattıktan sonra hemen dolabın karşısına geçtim, ne giyinicem diye düşünürken göze çarpmayan basit bi kombin yapıp çıkıcaktım.

siyah saten bi etek üstünede beyaz basic tişört geçirip çantamı alıp aşağı indim ama mert sağolsun önümü kesti.

Bana hayırdır der gibi kafa sallayıp göz kırptı.

Aptal Numara | Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin