14.Bölüm

209 14 8
                                    

Keyifli okumalar<3
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn.

"Ne saçmalıyorsun arda" diyerek onu ittirmeye çalıştım ama o uzaklaşmak yerine daha çok dibime girdi.

"Soruma cevap alamadım?" Dedi ve yine dudaklarını dudaklarıma bastırıp geri çekti.

Dengemi bozmakta 10 numara yani.

Eee boşuna 10 numara demedik be heracık.

"İçtim.. hem seni ne ilgilendirir arda çekilsene!" Diyerek yine ittirdim ve bu sefer uzaklaştı benden.

Aramıza mesafe girer girmez kapıyı açmaya zorladım ama açılmadı.

Oha ne ara kilitledi kapıyı olum bu

Ardaya döndüm ve yakına gittim "Neyin peşindesin arda? Ne istiyorsun anlam veremiyorum." Dedim sinirle "Aç kapıyı gidicem." Desemde hiç kımıldamadı.

"Arda ver anahtarı." Dedim ve elimi uzattım.

Arda uzattığım elimi tuttu. Kafamı kaldırıp sinirle ne yaptığını anlamaya çalıştım.

Ne güzel dalga geçiyor ama senle ha.

"Arda sen gerçekten iyi değilsin maç sende kafa mı yaptı hayırdır anahtarı versene." diyerek tuttuğu elimi geri çektim.

"Kokunu, gülüşünü her şeyini, seni çok özledim hera.." dedi gözerimin içine bakarak masum çocuk gibi bakıyordu.

"Özlemen bir şeyleri değiştirmiyor arda! Sevgilinin yanında ol benim değil." Dedim ve elindeki anahtarı alıp çıktım.

Arda arkamdan "O kız sevgilim değil hera." Diyerek seslendi arkamdan.

"Bu saatten sonra seninle ilgili bir şey beni ilgilendirmez arda. O yüzden artık çabalama olmaz bizden." dedim ona dönerek.

"Neden? Bende seni anlamıyorum hera." dedi sinirle öfkesini gördüm gözlerinde.

"Ne dememi, ne yapmamı bekliyorsun arda ister sevgilin olsun ister olmasın bizden olmaz bunu çok iyi biliyorsun ya! Hayatına girdiğimden beri alt üst oldun farkına değil misin? Ben sana zarar veriyorum arda." dedim gözümden düşen yaşla.

Gözlerinde anlamadığım bi duygu vardı.
"Farkındayım. Çok fazla zarar veriyorsun güzelim ama sende görmüyorsun sen yokken daha kötüyüm ben, senin yokluğunu daha çok zarar veriyor bana" Dedi titrek sesiyle.

"Her iki türlü zararım ben arda. Belki başka bi yaşamda mutlu oluruz ama bu evrende, bu yaşamda bize mutlu olmak haram. Ünlüsün bir sürü güzel kız var peşinde unut gitsin beni eminim 2 güne unutursun beni." dedim

Arkamdan söyleniyordu duyduğum tek şey "Seni 1.5 yıldır unutamayan bana mı diyorsun bunları." Demesiydi.

Mertle serapın yanına odaya gittim.

Mert hala kenan yıldızla konuşuyordu serapta yanlarında onları dinliyor, birini arar gibi etrafına bakıyordu.

Beni görünce aradığını bulmuş gibi yanıma geldi.

"Mert hadi gidelim." Diyerek seslendim.

Mert kenan yıldızla tokalaştıktan sonra yanımıza geldi. Tam biz çıkarken arda odaya girdi eli elime değdirmesiyle hemen geri çektim elimi.

"Hayırdır ne iş bu arda gülerle?" Mertin sorusuyla afalladım.

"Ne iş olcak mert. Yok ortada bir şey." diyerek konuyu kapatmaya çalıştım mertte üzerime gelmeyerek kapattı konuyu.

Aptal Numara | Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin