Umarım beğenirsiniz
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn
Keyifli bol okumalar sevgiyle huzurla kalın asklarım<33•
Arda: Ne o hera hanım konuşmuyor muyuz???(07.21 gönderildi)
Arda: Tünaydın Tünaydınn(12.04 gönderildi)
Arda: Küs müyüz?(12.25 gönderildi)
Arda: Ben kötü bir şey demedim ki. Kırılacağını bilsem der miyim hem. (13.09 gönderildi)
Arda: Ama sende çok alınganmışsın he. (13.33 gönderildi)
Arda: Uyumuyorsun herhalde değil mi? (13.38 gönderildi)
Arda: Dün baya yorucu bi gündü doğru uyuyor olabilirsin o yüzden daha fazla rahatsız etmeyelim seni.(13.40 gönderildi)
•
Arda: Ciddi ciddi konuşmuyor muyuzzz??(21.17 gönderildi)
Arda: Bak ben yarın akşam gidiyorum hera.(21.20 gönderildi)
Arda: Küs mü biniyim ben o uçağa :(
(21.23 gönderildi)Arda: Dün akşamdan beri konuşmuyoruz, seninle konuşmayınca içim daralıyor.(21.26 gönderildi)
Arda: Evini basarım bak.(21.28 gönderildi)
Arda: Şaka yapmıyorum :) (21.30 gönderildi)
•
Dün akşam kafeden dönerken. (00.41 civarı)
"Hasta kafasına darbe yemiş hocam beyin kanaması geçiyor olabilir."
"Hemen röntgen çektirip serum takın. Acill"
"Hocam diğer kişilerin durumu kötü değil. Erkek olanda hafif çizikler, kız olanda da yanağında çizik ve kolunda çatlak var."
"İkisinide muayene alın kendilerine gelmeleri içinde serum takın."
"Bu kızın isimi yaşı nedir?"
"Hocam adı Hera Kozan 18 yaşında her hangi bir ilaca alerjisi yok düzenli olarak sadece uyuku ilacı kullanıyormuş. Onunla gelen erkek abisiymiş o söyledi."
"Tamam serum bitince direk ameliyata alın yakınlarında haber verin!"
•
Sabah 12.43 civarı Arda ve doktorun konuşması
"Alo hera nerdesin kızım ya. Aklım çıktı sana bir şey oldu diye cevapta vermiyorsun"
"Merhaba ben sizin aradığınızı görünce açmak zorunda kaldım sürekli olarak arıyorsunuz. Hera hanımın yakını mısınız acaba?"
"Siz kimsiniz ya. Hera nerde? Ben erkek arkadaşıyım."
"Anladım. Ben hastaneden konuşuyorum sizinle hera hanım kaza yapmış bulunmakta. Durum şu an stabil ameliyattan yeni çıktı bilginiz olsun."
"Ne demek kaza yapmış! Ne ara ameliyat oldu da çıktı? Hangi hastane?"
•
Akşama doğru saat 17.48
"Serap bir şeyim yok iyiyim bak, abimi de al git valla kazadan değil sizin yüzünüden ölüp gidicem ha." Dememle hera yavaşça koluma vurdu, hızlı vuramıyor şapşik ya.
"Üstümü değiştirip gelicem. Abini getirmem merak etme, ama benden kurtulamazsın kızım." Diyerek ayaklandı.
"Serap lütfen bu gece bizimkilerden uzak kalsam daha iyi, sende geç eve dinlen biraz. Bende kafamı toparlayayım, inan yalnız kalmak daha iyi gelicek bana."
"Hera"
"Serap rica ediyorum ya." Diyerek en sonunda ikna edebildim.
Serap abimi de alıp gitti. Saatte baktığımda baya bi geç olmuştu, seraplar gidelide oluyordu. Bu gece uyumam gerektiği için uyuyamıyorum da.
"Hera arda merakında öldü lan. Ama sen de az değilsin ha çocuğu hemencicik unuttun. Ben bile şu an kırıldım sana yani." Ay iç ses unutmadım nasıl haber vermemi bekliyorsun doktor aldı ya telefonumu. Telefona bile bakmam yasakmış.
"Ama bence biriyle sadece 2 dakikacık konuşmana bir şey demez." Doğru söylüyorsun iç ses ilk defa katılıyorum sana.Ayağa kalkıp doktorun yanına gitmek için kapıyı açmamla karşımda ki kişiyle sersemleme bir oldu.
Deniz, deniz şu an karşımda endişeli gözlerle bana bakıyor. Bana arkadaşlarıyla zoralık yapan çocuk. Benim için endişeleniyor mu?
Bir anda beni kolumdan tutup kendine çekip sarılmasıyla kala kaldım
"Sana bir şey oldu diye çok korktum hera. İyi misin? Nasıl oldun?"
Sarılmasına karşılık vermediğimi anlayınca bir kaç adım geri çekildi. "Ay geri zekalı bu ya. Böyle evire çevire dövüceksin bunu." -Katlıyorum iç ses-
Kafayı sıyırdım iyice cidden ben ya içimde iki tane ses birbiriyle konuşuyor."Senin ne işin var burda deniz?"
"İlknur söyledi kaza yaptığını. Duyunca hemen geldim."
"O mankafalıdan başka kim olabilirdi ki zaten."
"Gelmene gerek yoktu deniz teşekkür ederim yalnız kalmak istiyorum." Diyip kapıyı açmamla,
bu seferde kalbimi yerinden çıkartacak kişiyle göz göze geldim."Ooo yakışıklımı yakışıklı ardamız da geldiğine göre aşk üçgenimiz tamam"
•
Evet ballar nabersiniz? Umarım beğenmişsinizdir.
Şimdi ben birazcık bu yorum işinin dozunu abartıyorum.
20 oy 60 yorum olarak gelmeden bölümü atmıyoruz. Geldiği zaman diğer bölümü de sizin istediğiniz zaman atıyorum. Hazırda sizi bekliyor. Keyifle ve mutlulukla kalınızzz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Numara | Arda Güler
FantasyArda: İyi geceler hayaller kadar güzel olan kız ;) (00.01 gönderildi) Hikaye tamamen hayal ürünürdür. Argo kelimeliriniz kendinize saklayın. Gerçekle karıştırmayınız.