13.Bölüm

267 27 5
                                    

Evet baya uzun bir bölümle geldim karşınıza.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli bol okumalar. Seviyorum sizleri<3

26 oy ve 10 yorum sınırımız olsun ballarım.

1.5 yıl sonra...'

Heranın kaybolmasından tam tamına 1.5 yıl geçmişti. Ne dirisi ne ölüsü ne de bir ipucu bulunmuştu.

O günden bu güne çok şey değişmişti. Ne eski hera ne eski arda vardı. Artık iki yalancı sonbahar vardı.

En sevdiğim mevsim sonbahar günleri
bitiyorum bu mevsime ya!

Evet hera ben.

O kaçırıldığım gün ölmüştüm.
Ama hala yaşıyordum.
Hera Kozan ölmüş, Hera Classa vardı artık.

Günümüz,

Ben hera Classa. Evet kafalar karışık her şeyi en başından anlatalım.

Ben 1,5 yıl önce kaçırılmış ve komada kalmış hera.

Kaçırılmamın sebebi asla bilinmiyor. Bana söylenen göre kaçırılıktan sonra tacize uğramışım ve darp edilip yurtdışına getirilmiş.

Hayır kaçırırsın okey ama yurtdışına niye kaçıyorsun kardeşim.

Sus iç ses ya! 1 yıl komada kalmışım darp edilmişim ama dile kolay 1 yıl komada kalmam neden olmuş. Yurtdışına getirilince bi ıssız mahalleye atmışlar beni çöp gibi. Orda görenler hastaneye götürmüşler sağolsunlar. Buralar sıktı biliyorum ama asıl olay bundan sonra başlıyor.

Ben hastane derken özel bi hastanede kalmışım ve kaldığım süre boyunca hera classa olarak kalmışım. Beni almanyada türk olan bir aile sahiplenmiş. Nasıl olmuş inanın bende bilmiyorum. Türkiyede hera kozan olarak ölüydüm almanya da 19 yıldır yaşayan hera Classa'dım artık

Ondan sonra ne türkiyeye gidebildim ne de bizimkilere ulaşabildim. Ulaşmakta pek istemedim.

Ama artık hasrete son. Bu gün serapla buluşacağım. Ailem serapla görüşmüş ona bilet almış ve yanıma geliyordu. Bu aile benim öz ailem değildi belki ama aile diye bilceğim bi yuvaydı.

"Bende ardanın sevgili yaptığını duyduktan sonra konuşmayı kestim işte bebeğim." Serap söyledikleriye ne diyeceğimi bilmezken sadece sessizce ona bakıyordum.

"Ben unuttum serap ardayı. Arda mı kaldı ya!" Diyerek ayağa kalktım.

"O zaman akşam ki milli maça gidiyoruz." Serapın bana sorduğu soruyla kala kaldım.

"Gitmesek mi acaba serap." Diyerek mutfağa yöneldim.

Serapta arkamdan gelerek
"Ay hera sende ya bırak ardayı falan o ilk 11 de yok gel gidelim işte yedek kulübesinden nerden görücek bizi."

"Bilet kalmamıştır aşkım boşver." Diyerek geçiştirmeye çalıştım ama seraptan kurtuluş yoktu.

"Sizinkiler halletmiş. Benim geliceğim günü bilerekten maç gününe denk getirdiler." Demesiyle bilerek bugün geldiğini anladım.

Jeton sana hep sonradan geliyor zaten heracık.

Ay sen sus süslü cemil

Aptal Numara | Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin