11.Bölüm

551 33 15
                                    

Arda bu iki hafta maça çıkmayacağı için yanıma gelmiş. Aşk çocuğum!

Dün gece bizimle kamp alanında kalmıştı, ne kadar benimle birlikte uyumak istese de serapı tek başına bırakamazdım.

Dün gece olanlar aklımdan çıkmıyor. Ardanın ani gelen çıkma teklifi, öpüşü. "Sende yani hera ya! Çocuk senin için gelmiş ne bekliyordun ay hera "yüzünü görüp gideceğim, öylesine geldim" demesini mi bekliyorsun?" Ay iç ses ben öyle bir şey mi dedim! Konuyu nereye çekiyorsun be.

"Hayırdır hera neye sırıtıyorsun?" Serapın sesi ile iç sesimle olan kavgam yarım kalmıştı.

"Hiç öyle. Hem gülüyorsam gülüyom dimi ağlıyım mı?" Dememle serap sustu kaldı.

"Off hera ya o anlamda demedim sene biliyorsun. Şimdilik konuyu kaptıyorum kalk ardaya bak uyanmış mı? Uyandıysa gidelim artık bence." Demesiyle onu onaylayarak çadırdan çıktım.

Arda çadırda yoktu. Ayakta etrafa bakarken arkamdan birinin sarılmasıyla ani gelişen iç güdümle yumruk atarak bağırmıştım. Ta ki yumruk attığım kişinin arda olduğunu görene kadar her şey okeydi.

Serap'ın panikle çadırcan çıkışı, ardaya vurduğum için burnunu tuttuşu, sanki film sahnesi gibi canalandı bi an gözümde. "Bir de istiyorsan bas kahkahayı ne dersin? Hem çocuğa yumruk atıyorsun hemde komik gibi konuşuyorsun ya." Öf sende bir şeye karışma be kardeşim.

Ardanın "Hera napıyorsun kızım ya? Bi romantik anımız olsun istedik o da oldu bize acı anı" demesiyle eğilerek burnuna baktığımda baya kanıyordu. -püü naptın kızım? Öldürseydin çocuğu bir de?-

"Arda özür dilerim ay ben korkuyorum böyle temaslardan refleks olarak yaptım gerçekten" ardaya bakarak söylediğim şeyle arda kendini toplamaya geçti hemen.

"Tamam güzelim yok bir şeyim. Geçer bi saatte" diyerek beni teselli ediyor bu haliyle aşık çoçuğum.

Serap dikilmiş bizim onu ne zaman fark ediceğimizi bekliyor gibiydi.

"Serom" diyerek yanına geçtim.

"Bir an önce gidelim evde size bir şey anlatmam gerekiyor." Ciddi bir şekilde söylediği sözlerle arda ile küçük bi göz göze gelme anımız oldu.

Arda "Serap iyi misin sen? Noldu neyle alakalı konu?" Demesiyle serap gözünü bana dikti.

"Senin ve ailenle ilgili hera." Demesiyle anlamaya çalışarak ona bakıyordum. "Bana gidelim her şeyi anlatıcam gerçekten önemli olmasa söylemezdim hera." Diyerek kolumu sıvazladı.

-
-
-

Sanki yıllar sonra bölüm atıyormuşum gibi hissediyorum. Size çok kısa bir şeyler söyleyip gidicem. Okursanız çok sevinirim.

Bu kitabı yazmaya başladığımda çok büyük hevesle başlamıştım ama hevesim biraz kursağımda kaldı. Nedensizce fazla linç yiyorum "bi insan hakkında nasıl böyle şeyler yazabiliyorsunuz" gibi bunlar hiç bir şey mesaj olarak argo kelimlerle birlikte aşırı fazla üstüme geliniyor. Bu yüzden bayadır yazasım gelmiyordu bu bölümüde doğru dürüst yazamadım zaten.

Bu süreçte yanımda olan kişilere çok teşekkür ediyorum.

Aptal Numara | Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin