"Zítra ráno vyrazím obhlédnout situaci na Theou," oznámila generálka u teplého čaje, který následoval hned za večeří.
"Co je Theou?" zbystřila zvědavě Chantalle, která se jinak věnovala jiskřičkám poskakujícím na její dlani. "Je to zámek, ve kterém sídlí aitská královská rodina," vysvětlila hned Scatch.
"Jak nám to pomůže?" namítla Melina, "i kdyby ses neohlásila u krále, každý by si tě všiml hned u hlavní brány."
"Právě proto," udělala krátkou pomlku, naklonila se k Melině a lišácky se usmála, "nepůjdu hlavní bránou." Narovnala se a usrkla trochu čaje.
Scatch pobaveně kroutila hlavou: "Proč si dnes všichni mladí myslí, že se musí vždy jít hlavní bránou. Za našich mladých let..."
"Ó né, prosím jen to neříkej," obrátila oči v sloup Melina, ale tón jejího hlasu byl pobavený.
"Já věděla, že to řekneš!" začala se dobrosrdečně smát Scatch.
"Ale tvoje učitelka má pravdu, víš?" přidala se do přátelské hádky Invicta. "Zdá se, že vaše generace je vychována lépe než ta naše," obrátila se s předstíraným úlekem na Scatch a obě vybuchly smíchy. Ani Melina už se nedržela zpátky a smála se spolu s dvěma ženami, i Chantalle se pobaveně usmívala.
Po chvíli zase všechny trochu zvážněly a pokračovaly v plánování Invictiny neohlášené a skryté návštěvy na Theou.
"Každé ráno chodí Kairovy dcery na procházku parkem. A mají s sebou celkem početný doprovod, jehož součástí jsem obvykle i já. Jenže já teď pátrám po budoucí královně Talvia," podívala se na Chantalle, "takže nejsem v říši. Když je jejich vycházka téměř u konce, ozbrojená část jejího doprovodu se oddělí od zbytku a odvede princezny zpět do paláce. Zbytek pokračuje dál a do paláce vchází zahradním vchodem jihovýchodního křídla. Tenhle vchod není hlídaný, takže je to moje jediná naděje. Projdu dveřmi těsně za zbytkem doprovodu a ihned se ztratím
v dalších chodbách. Potom už jen stačí najít správné lidi a pak uvidíme, jestli bude bezpečno nebo ne. Hexia s Morsy mají teď oči a uši všude."Scatch vypadala, že se v Invictině plánu zcela orientuje, kdežto, když zabloudila Chantalle pohledem k Melině, viděla, že její kamarádka je stejně mimo jako ona. Asi nějak vycítila, že se na ni Chantalle dívá a obrátila k ní zrak. Jen pokrčila rameny a mlčky naznačila: Mě se neptej. Já nic nevím.
"Pokud se vše podaří a nebude hrozit žádné nebezpečí," ujala se slova opět Invicta, "zítra při západu slunce bude celý Ait vědět o tom, že se talviská princezna vrátila."
Scatch se unaveně protáhla: "Nevím jak vy, ale já bych si šla lehnout. Konec konců, zítra nás čeká náročný den."
Všechny najednou začaly zívat a odebírat se do svých postelí.
Chantalle se zdála postel tak příjemná a hřejivá. Byl to pro ni konec konců dlouhý den, na který hned tak nezapomene. V ruce svírala lahvičku somna. Vypila celý její zbylý obsah a téměř okamžitě upadla do hlubokého spánku.
ČTEŠ
Magická aura: Královna
FantasyNic netušící patnáctiletá dívka jménem Veronica se stane obětí únosu. Celý svůj život zasvětila Veronica hledání jejího ztraceného bratra Michaela. Když byla ještě malé a nevinné dítě, našla v krabici pod prkny v jejím pokoji něco zvláštního. Kr...