Kapitola 17

4 0 0
                                    

   V ranních slunečních paprscích se na štěrkové cestě leskla temně rudá krev. Jako první vyběhl z hlavních dveří malého žlutého zámečku arcivévoda De'conte. Vyřítil se na malé nádvoří tak rychle, že málem ztratil rovnováhu. Rychle přiběhl ke dvěma postavám na zemi.

   Poznal v nich velice rychle svého přítele prince Liama a princeznu Chantalle. Netušil, co se stalo, ale viděl krev na Liamových rukách a věděl, že je to zlé.

   „Julio!" vykřikl na celé nádvoří Daniel, „Julio!" Křikl ještě hlasitěji, aby ho služebná slyšela. Hned po tom, co zavolal podruhé, se ve dveřích objevila mladá blondýnka. Jediná služebná
v domě jménem Julia.

   Přiběhla k postavám klečícím na zemi. I ona viděla, že je zle.

   „Přines lahvičku nolite cruentis, dvě lahvičky sanguis a lahvičku somna," začal ji okamžitě dávat rozkazy Daniel. Julia přikývla a kvapně odběhla. Za pár chvil byla zpátky i se vším, oč Daniel žádal.

   Poprvé za celou dobu si všiml Liamovy tváře. Po lících mu stékaly potoky slz. Z mocného
a nedotknutelného prince byla najednou hromádka neštěstí. Tisknul v náručí svou milovanou, která krvácela a bez pomoci by zemřela. Byla velmi blízko smrti, a to si uvědomovali všichni přítomní.

   Liam věděl, že nejlepší mág, kterému teď může věřit, který se vyzná v umění léčit, je právě Daniel. To byl jeden z hlavních důvodů, proč je přenesl právě sem. Chantalle se bude mít čas plně zotavit, dostat do kondice a naučit se správně používat svou auru a být při tom v bezpečí.

   Daniel nalil do Chantalliných úst všechny lahvičky, jednu po druhé. Když už nezbyla žádná, věděl, že ji musí co nejrychleji přesunout do zámku. Chtěl si Chantalle od Liama vzít, ale princ stisk nepovolil.

   „Ne, odnesu ji sám," odsekl Liam a uchopil Chantalle pevněji. Zvedl se na nohy a zamířil do zámku. Julia rychle přispěchala: „Tudy, princi," zamířila po schodech nahoru.

   Otevřela jedny z několika dveří, které se v chodbě nacházely. Liam ji následoval s Chantalle
v náručí. Položil ji na velkou manželskou postel. Do místnosti přišel i Daniel. Julia se kvapně uklonila a odešla.

   Liam stále držel Chantallinu ruku a nechtěl ji pustit. Nakonec ho musel Daniel násilím dostat
z místnosti. Zabouchl za sebou dveře. Uchopil kamarádovu tvář do svých dlaní: „Nic se neboj, přežije to! Prosím běž, pošlu rychlou zprávu, až sem budeš moct. Prosím!"

   Se slzami stále v očích Liam odstoupil a Daniel se vrátil do místnosti. Rychle otevřel okno, aby se k princezně dostával čerstvý vzduch.

   Převrátil ji na bok a rychle našel tržnou ránu na hlavě. Lektvary již zastavily krvácení, ale ránu musel zacelit on sám pomocí své aury. Místností zazářila světle zelená aura a z Danielovy ruky začala stékat a zacelovat ránu a zanechávala po sobě tenkou jizvičku.

   V tento moment si arcivévoda myslel, že talviiská princezna je již mimo ohrožení života, ale šeredně se mýlil. 

Magická aura: KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat