Ebru'dan
Dün sabaha karşı devriyeden döndüğüm için mesaiye giderken zombi gibiydim. Yine de olabildiğince insan halime dönüp geç kalmadan çıktım. Aslında normalde eskiden iyi görünmeye dikkat ederdim ama yaşadığım şeylerden sonra artık içimden gelmiyordu .Trafik beklediğim gibi yoğun değildi o yüzden hemen vardım. Ekip daha teşrif etmemiş derken Rıza baba gelmişti.
Rıza Baba: Günaydın kimse gelmedi mi daha
Aylin: Günaydın Zeynep Muratla yolda mesut abi Aliyi alıp devriyeye çıktı. Hüsnü abide oğlanların okulda sıkıntı çıktı oraya gitti.
Rıza baba: Hiç şaşırmadım eminim olmuştur.
Aylin- Ebru (çaktırmadan gülerek): Engin baş komiser de vedat müdürle toplantıda
Rıza Baba: Biliyorum ekip gelince toplantı odasına geçin sizinle bir şey konuşacağım
Ebru-Aylin (şaşırarak): Emredersiniz
Ebru: Rıza baba kötü bir şey mi var ne açıklayacaksınız.
Rıza Baba: kötü bişey değil merak etmeyin herkes gelsin konuşuruz.
Yazardan
O sırada mesutla hüsnü her zamanki gibi didişerek gelirler
Mesut: Usta yemin ediyorum senin bu oğlanlar rahat dursa sen kesin emniyet müdürü olursun bütün mesaini onlara harcıyorsun hıhıhığ
Hüsnü: Aman ne komik hahaha insan senin diline düşeceğine çukura düşsün
Mesut tam cevap verecekken rıza babanın düşen yüzünü görür.
Mesut: Hayırdır baba bişey mi oldu
Murat-Zeynep-Ali: Günaydın
Rıza baba: Günaydın herkes geldiyse toplantı odasına geçelim.
Ekip toplantı odasına geçer Engin baş komiserde gelir
Engin Baş komiser: Evet bugün itibariyle tayinim çıktı ekipten ayrılıyorum.
Ekip şoke olur hepsi bir ağızdan itiraz eder.
Mesut: Şaka mı bu ya olmaz öyle şey Rıza baba bir şey söyle sende
Rıza baba: Doğru evlat bugün öğrendim bende Ankara'dan yazı gelmiş Engin Ankara Organize şubeye geçicek oranın baş komiseri de buraya gelicek. Detayları o gelince öğreniriz.
Ebru: Hemen mi gidiyorsunuz peki
Engin Baş komiser: Yok 3-4 gün vaktim var.
Hüsnü: Hayda birde yeni başkomiser çıktı.
Mesut: Şimdi kesin gelen başkomiser angutun biri çıkar benim sinirlerimi zıplatır. Ben buna dalarım sonra adım başkomiser döven oduncu mesuta çıkar.
Engin: Sakın usta sen beni temsil ediyorsun gözünü seveyim rahat dur laf getirtme bana.
Mesut: Söz vermiyorum bakacağız.
Ebru: Peki yeni baş komiser ne zaman gelecek
Rıza baba: Tam belli değil ama 1-2 güne gelir herhalde Neyse keyfiniz yok şimdi eve gidin dinlenin sabaha erkenden burada olun.
Ekip dağılır.
Ebru: Aylin bize gelsene cerende evde bugün laflarız ne dersin
Aylin: olur aslında keyfimde yok cerenin zevzekliği iyi gelir. Hadi çıkalım.
Aylin ebruyla çıkarlar. Eve geçerken pastaneden tatlı alırla. Geldiklerinde ceren evdedir sofrayıda hazırlamıştır.
Ebru (şaşkınca): Bugün doğumgünüm mü yoksa dünyanın sonumu geldi. Sen ve sofra hazırlamak oksimoron bir durum
Ceren: İyi tarafıma denk geldi diyelim şansını zorlama hepsi toplarım.
Ebru: tamam tatlım şaka yaptım.
Kızlar hep birlikte yemek yerken yeni başkomiserden bahsederler.
Ceren: Yani engin abiye üzüldüm ama yeni başkomiseride merak etmedim değil nasıl biri acaba
Aylin: Vallaha aldığım dedikoduya göre genç biriymiş.
Ebru: En fazla Engin abi yaşlarındadır. Daha genç olduğunu sanmam. Neyse hadi yatalım yarın uzun bir gün olacak.
Sabah olduğunda kızlar merkeze gelir. Mesutla aynı anda girerler. Rıza babanın odasında biri bekler Mesut sinirle içeri girer.
Mesut: Sen kimsin ne işin var Rıza amirin odasında öyle elini kolunu sallayarak giremezsiniz.
X: Burası Rıza Soylunun odası değil mi
Ebru: Öylede sen kimsin damdan düşer gibi.
X(alay ederek): İyi demek ki doğru yerdeyim.
Mesut: Bak birde dalga geçiyor. Usta zaten sinirim tepemde dalacam bu ukalaya
Ebru: Kardeşim bak zor bir gün geçiriyoruz bide sen kaşınma yazık olur sana. Rıza amirimi bekliyorsan dışarda bekle lütfen.
Tam o sırada Rıza baba gelir.
Rıza baba: O yeni baş komiserinizle tanıştınız demek
Ekip: Neeee
İlk bölüm bu kadar umarım beğenirsiniz ilk defa böyle bir şey yazdığım için hatalarım olabilir şimdiden kusura bakmayın.
Asıl hikaye bundan sonra başlayacak. 2. bölüm 1 2 güne gelicek. Şimdiden iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS YÜZ
Aksiyonilk hikayemi arka sokaklar ve içerde karışımı yapıcam ilk defa deniyorum bakalım nasıl olacak pek deneyimim yok o yüzden hatalarım olursa şimdiden özür dilerim yönlendirmelerinizi bekliyorum