Gözlerim baş ağrımla açtım önce ğörüntünün netleşmesini bekledim görüntü netleştiğinde etrafıma baktım ama bir eksiklik vardı burası benim evim deyildi yataktan fırladığımgibi kapının yanına gitim açmaya çalıstım ama açılmamıstı.
"Kimse yokmu kapıyı açın"
Taeyhung ve jhope nerde düsümya çalıstım düngece ne olmuştu birden gözmden canlanan anılarla kalbimi bir korku sarmıstı nerdeydim ben arkadaşlarım nerde kapıya vurmaya başladım.
" Açın kapıyı arkadaslarım nerde hey kime diyorum açın"kapı kilidi sesi geldiğinde kapının önünden çekildim
"Ne bağırıyorsun"
"Çıkarın beni burda kimsiniz"
"Patron glenekadar uslu ol "
"Hey beni burda tutmaya hakınız yok arkadaşlarıma ne yaptınız"
" Bir susmadın arkadaşların başka odalarda birde sen onu patrona kafatutmadan önce düsünecektin"
Diyip kapıyı kilitledi ne yapıcaktım ben ah niye okadar içiyorsunki jhope sakın durabilir ama taeyhung kesin ağlıyordur.
"Of of "
Odaya gözgezdirdiğimde sade ve güzel olduğunu gördüm gidip yağa oturdum ve beklemeye başladım zaten beklemekten başka sansımda yok ya.
............
(Jimin)"Taplantı burda bitmiştir çıkın" herkes odadayı boşaltmıstı junkook baktığımda öyle ce duvarı izlediğin farketim
"Junkook iyimisin toplatı boyunca hiç konusmadın"
"Yok birşey" yalan söylediği belliydi dün geceden beri böyle bir iş olmalıydı.
"Junkook bir sorun olduğu beli söyle iste "
"Yok birşey dedim jimin"
"Junkook sondefa soruyor ne oldu düngeceden beri böylesin"
"Yok birseydiyorum anla işte " konusucaken kai araya girdi
"Şu çocuklardan biri alakalı değilmi"
Aslaında olabilirdi.
"Ne alakası var ya" kai konuşmaya devam eti.
"Çok var arabadayken farketim süreki şu çocua bakıyordun "
"Ne iş dönüyor junkook "
"Yo-"
"Junkook söyle yoksa kainin bahşeti çocuğu öldürürüm"
dediyimde yüzündeki o korkuyu görmüstüm kesin o çocukla bir tanısklığı var.
"Adı taeyhung sevgilim"
"Ne"
"Ne"
"Ne"
"Junkook nediyinin farkında mısın"
"Farkındayım "
"Düzgün anlat şunu" hadi hayırlısı.
.........
(Suga )Düşünmekten basım ağrımaya başladı. Kapı sesi geldiğinde hemen ayağa kalktım.
"Çık patron aşağıda bekliyor"
Aşağı indiğimde 4 adamın koltukta oturuyordu jhope ve taeyhunda yanındaydılar hemen yanlarına koştum . Taeda beni gördüğügibi yanıma kostu
"Huyung" onasıkıca sarıldı jhope'ye baktığımda.
"Ne ya bebekmiyim ben gelip sana sarılayım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONMİN UKEGİ
RandomHerkese katı olan bu adam birtek bana karsı naziki olucaktı ve bunu ben sağlıyacaktım bu duygusuz adamı kendime aşık edicektim