Geç kaldı biliyorum yorumlarınız benim için çok değerli oy ve yorum yapmayı unutmayın öptüm
************************************
Taeyhung"Bırak beni bırak"
"Taeyhung dinle bir"
"Dinlemek istemiyorum bırak"
Kapıya doğru gidip kapıyı açıcaken izin vermeyip beni kapıyla arasına sıkıstırdı.
"Hiç bir yere gitmiyorsun artık burda kalıcaksın "
"Sen kimsin de karar veriyorsun çeklil"
Göğsünden itirmeye çalıstım ama biraz bile kıpırdamadı nefret ediyordum güçsüz olmaktan
"Çekil gitmek istiyorum Barak biti"
Artık ağlamaya baslamıstım
"Ağlama taeyhung hem nedemek biti"
Elini yüzüme koydugunda sertçe itim
"Neyini anlamıyorsun biti işte bana yalan söyledin hani sıradan bir hayatınvardı hani normal insanlar gibi geçimini sağlayan biriydin yalancısın nefret ediyorum senden"
Artık göğsünü yumruklamaya başlamıstım.
"Güzelim deme öyle "
"Güzelimdeme bana yalancı bırak it yerif"
"Taeyhung sabrımı sınıyorsun"
Dediyi şeyle gülmeye başladım
"Sınarsam neyaparsın dövermisin öldürdüyün insanlar gibi beni öldürürmüsün ha ne yaparsın"
"Tae saçmalama sinirlisin diye birşey demiyorum ama şaçmalıyorsun"
" Saçmaldığım falan yok bırak evime gidicem"
"Senin evin beni yanım hem evlendikten sonra afedersin"
"Ne evlenmesi bana istemediğim hiçbirsey yapamasın duydunmu"
"Öylebir yaparım ki sen bana ayitsin hiç bir yere gidemezsin işimi zorlastırma ve dinlen dolabta istediğin birşey giy"
diyip odadan çıkıp kapıyıda kitledi
"Aç kapıyı lanet olası herf asla senle evlenmem"
..........
Suga"Siz hala burda mısınız"dedi jungkook içeri girerek
"Arkadaşımızı bırakıp gidecek halimiz yok" dedim .
"Boşuna bekliyorsunuz taeyhung benimlekalaçak sonsuza dek oyüzden boşuna beklemeyin. Zaten yakında evlenicez"
Duyduğum şeyle hemen yerimden kalktım
"Seninle evlenmeyecek yalan söylüyorsun tae hayata seninle evlenmez"
"Eminmisin ha inanmıyorsan umrumda değil ister isteğiyle ister zorla onu hayata bırakmam" dedi piç herif. Tam cevap vermek için ağzımı açtığımda jhope söze girdi.
"Sen netürbir pisliksin. Çocuk yüzüne doğru seni istemediğini söyledi ne evlenmesi den bahsediyorsun " dedi jhope bağırarak.
"Ben öyle birşey dediğini hatırlamıyorum " dedi şerefsiz jungkook
"Bana bak senin ne düşündüğün umrumda değil arkadaşımı bırak yoksa polisi ararım "
"Arayabilirsin seni tutan yok istersen benim telefonumdan ara benim kaybedeceğim birşey yok. Ben her halükarda taeyı alırım"
"Ulan göt sen kimsin s..."
"Kesin şu şamatayı artık sabahtan beri kulağımız şisti" dedi oruspu patron sözümü keserek.
"Hem arkadaşımızı zorla burda tutuyorsunuz hemde başım şişti diyorsun bırak arkadaşımı o koca kafanda şişmesin " dedim iğneleyici bir şekilde .
Oturduğu koltuktan kalkıp bana doğru yürümeye başladı.
"Ya arkadaşın burda kalmak istiyorsa ozamanda böyle dikbaşlı olabilecekmisin " dedi patronları olacak herif.
"Tae asla sizinle kalmak istemez " dedi jhope ve beni biraz kendine doğru çekti koruma içgüdüsüyle.
"Öyleyse kendisine soralım" diyip jungkooka gözletiyle birkaç işaret yaptı.
Jungkook bizim yanımızdan ayrılıp yukarı doğru gitmeye başladı.
"Nereye gidiyor lan bu " diye sordum jhope sesiz bir şekilde.
"Galiba taeyı getirecek" dedi oda benle aynı tonda.
"Banabak canınp yakma birazdan ağzının payını alacaksın zaten " dedim arkasından bağırarak.
Jungkook bize doğru bakıp üstün bir sırıtış sergiledi ve tekrar önüne dönüp gitti.
"Ağzının payını alamya fazır patron bozuntusu " dedim dilimi çıkartarak.
"Beli olmaz. Bu arada jimin"dedi mal.
"Ne anlamadım"
"İsmim jimin minik adam"dedi göt tabi ben yerimde dururmuyum. Hayır.
"Banane senin isminden piç bu arada minik adam sesnin anandır göt" dedim ve jhpoe beni kendine biraz daha çekti.
"Sus mal" dedi jhope.
"Banane banane" diyip omzunu sirkmeye başladım.
"Biliyormusun senin ağzının toparlanması lazım "diyip bileğimi tutu.
"Bırak lan beni"diye çekiştirmeye başladım kolumu.
"Bırak arkadaşımı" jhope da beni çekistirmeye başladı beni.
Johpe beni sert bir şekilde çektiğinde jiminin elinden kurtarıp arkasına aldı.
"Kardeşlerime dokunma " dedi jhope .
"Hayt koçum benim " dedim jhopeyi gazlayarak.
"Hey bücürler siz fazla olmaya basladınız"dedi adını bilmediğimiz adam
"Sen sus be çubuk kıraker tıp..." diyeceğim anda birses sözümü kesti. Kesinlikle bu sesin sahibini seviyordum.
"Yeter atrık bırakın tartışamyı" dedi tae . Tae yanımıza doğru gelidiği anda ben ve jhope ona sıkoca sarıldık.
Sarılma bitikten sonra hemen söze atladım.
"Tae şunlara jungkook itiyle evlenmek istemediğini söylede biran önce gidelim bu buoktan yerden "
"Evet bencede"diye tamamladı beni jhope.
"Ben gelmiyecem jungkook la evlenmek istiyorum"
..................
Evet yeni bölümle karsınızdayım aslında bakarsanız biraz üzgünüm yorumlar hiç yok oylarda beklediğim gibi gelmiyor insalah düzelir ve bende mutlu olurum sizleri seviyorum eyer yorum ve oylar gelirse yeni bölümü uayınlayacam sizi seviyorum yoonminle kalın 🐥🐱♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONMİN UKEGİ
De TodoHerkese katı olan bu adam birtek bana karsı naziki olucaktı ve bunu ben sağlıyacaktım bu duygusuz adamı kendime aşık edicektim