12.bölüm

113 20 2
                                    

Yeni bölümle karsınızdayım iyi okumalar
..................
(Suga)

Gözlerimi birinin üstüme atlamasıyla açtım.

"Huyung uyan ben geldim"

Görüsüm netlestiğinde üstüme atlayanın taeyhung olduğunu gördüm iyide o bir hafta sonra gelmiyor muydu.

"Taeyhung sizin gelmenize daha vardı"

"Sizi özledim hemen geldim"

Üstümden kalkınca bende yataktan doğrulup ona sıkıca sarıldım.

"Bende seni özledim iyiki geldin"

"Huyung iyimisin ben yoken birşey mi odu zaten jhopeyi  kainın odasında buldum hayırdır ne iş"

"Jhope Kai ile çıkmaya başladı"

"Ne citi misin"

"Evet hem sen onu boş ver nasıldı eylendinizmi bari"

Dedim yüzüne anlamlı bakarak.

"İyidi"dedi utanarak

"Hadi hadi neyden bahsetiğimi biliyorsun nasıldı seni çok yordumu.jaç gece yaprınız kız utanma söyle ka-"

"Ya huyung hem herkez seni kahvaltıy bekliyor"

Diyip odadan koşarak şıktı arkasında ona gülen bir ben bırakarak.kataktan kalkıp bonyoya yol aldım bonyadaki işlerimi bitirip odaya geri dönüp dolabın önüne gelip kıyafet seçmeye başladım sonunda göyüys dekolteli bir elbise seçip giyindim aynanın önüne gelip hafif bir makyaj yapım aşağıya indim herkez kahvaltı masasında oturmuş yemek yiyordu geldiğini farkeden jiminin bakışları beni buldu. Beni baştan aşağı başladı. hareketinden dolayı utanmıstım zaman kaybetmeyio hemen yerime oturdum.
.......

Herkez kahvaltıdan sonra salonda oturmuş birbirimize bakıyirduk. kimsenin konusmayacağını anlayan junkook ortadaki gergin havayı almak için söze girdi

"E biz yoken ne yaptınız"

Jungkook'un zözü bitmesiyle tae birden araya girdi.

"Kai ile jhop sevgili olmuş"

"Ya Ramada öyle sayılmaz" dedi

"Kesin öyledir o yüzden Kai ile uyuyordun işi bisirmisiniz bile"

Dedi tae jhopeyi yalanlayarak.

"Ya yok öyle birsey"

dedi jhop mizmizlanarak kai'ye baktığımda halinden oldukça memnun gözüküyordu.yerimden kalkıp jhopenin yanına gidip ona sarıldım ve söze girdim.

" Yok öyle birşey suç atma hobime"

Dediyim şeyle tae gözlerini kısarak bize bakmaya başladı.

"Şunlara bak hele yokluğunda birlik olmuşlar hıh"

Taenının sözüyle jhop ona dil çıkarıp bana sirnasmaya başladı. Jimin'e baktığımda bize sinirli bir şekilde farketim yoksa beni kıskanmısmıydı .
Jinin konusmasıyla bakıslarım ona döndü

"E aıkıldım birşeyler yapalım"

"Evde durmak sıkıcı dısarı çıkalım"

Dedim ortaya bir fikir atarak herkezden beni onaylayan miriltılar çıktı Jin tekrardan söze atlayarak.

"Nereye gidelim lunaparka ne dersiniz"

"Çocukmuyuz biz jin"jiminin isteksiz sözüyle bakışlarım ona döndü.

"Niye lunaparka giden jerke çocukmu"

dedim dudak büzerek.jiminin anlık bakısları dudaklarıma kaymasıyla dudak büzmeyi bıraktım nedensizce kalp atışım hızlanmaya başladı

"Suga haklı gidelim işte eyleniriz"

Namijon'un beni onaylamasıyla jungkook'ta onun gibi beni onayladı.

"Haklı gidelim iste"

"Tamam gidelim"

dedi jimin pes edercesine Jin ayağa kakıp neşeli bir sesle.

"Hadi hazırlanalım lunaparktan sonra dısarda yemek yeriz ay çok heycanlıyım"

Herkez onu onaylayıp odalarına gitiğinde bense oturmaya devam etim Hatem ben hazırdım jiminin gitmediğine farketiğimde ona bakmaya başladım koltuktan kalkıp yanıma gelip üzerime doğru eğildi ne yapıcağını merak etiğim için ona bakmaya başladım. Çenemden tutup dudaklarıma yapısınca öylece kaldım. bir süre sonra dudaklarımdan ayrılıp kulağıma doğru eyildi.

"Çok güzel olmusun ha birde yanımda başkakarıyka bukadar yakın olursan  kendim durdura bileceğimi sanmıyorum"

Diyip yanağımdan öpüp oda odasına gitti. Olayın şokuyla hiç birşey diyemedim kendime gelince biri gördümü diye etrafıma bakmaya başladım kimseyi göremeyince rahatlamıştım. Ama kalbim yerinden çıkacak gibi hızlı atıyordu ah bana oluyordu bana aşık olmuş olamazdım deyilmi ah şuan utançtan kendimi yerin dibine şoka bilirdim.

"Hadi gidelim"

tae'nın sesiyle ayağa kalkıp dısarı çıktık  herkez eşleriyle arabaya binince bende jimini arabasına binmek zorunda kaldım aşlında sorarsanız benim için hava hoş

..............................

Sizce nasıl gidiyor yoonminin arasındaki ilişkiyi analayan varmı.

Yorum ve oy atmayı unutmayın yoonminle kalın🐱🐥😘

Yorum ve oy atmayı unutmayın yoonminle kalın🐱🐥😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yooginin giydiği elbise

YOONMİN UKEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin