.........................
Yoongi
Resmen yaşadıklarımıza inanamıyorum. Jimin denen herif gitiğinden beri taeyhungla konuşamıyordum o nekadar benimle ve jhopeyle konuşmaya çalısada ona cevep bile vermiyorduk.
"Yoongi nekadar daha benimle konusmayacaksınız üzülüyorum yapmayın böyle"
"Birtek senimi özülüyorusun bize onu istemediğini söyledin şimdide onunla evleneceğini söylüyorsun bizimde burda kalmamızı istiyorsun" dedi jhope
Daynamayıp bende konuştum.
"Farkında mısın bunlar tekin insanlar değil burda bir güvencemizin olduğunu mu sanıyorsun burdan gitmediğimiz sürece bizimle konusma "
Dediğim şeyle gözlerinin dolduğunu gizlemek için basını aşağıya eydi . Onu üzmeyi hiç sevmiyordum ama belki kararından dönerdiye ona birazdaha soğuk davranmak zorundayım. Zaten ona nekadar küs klalabilirizki o bizim küçük kardeşimiz sonunuçta.
"Yoongi onu seviyorum lütfen böyle yapmayın. Benim mutlu olmamı iştemiyormusunuz" tam konuşacaken jhope araya girdi.
"Tae ne diyorsun seni mutlu olmanı herşeyden çok istiyoruz o yüzden böye söylüyoruz seni üzeceğini biliyoruz emin ol seni yine kandırıyor"
" Kimseyi kandırdığım falan yok asıl onu siz kandırıyorsunuz mutlu olmasını kıskanıyorsunuz . Eyer onu kandırsaydım evlenmek istemez onu kulanır atardım" odaya birden giren jungkook.
"Niye mutlu olmasını kıskanalım emin ol senden en çok biz istiyoruz mutlu olmasını" dedim.
"Ozaman böyle yapmayın yanımda olun benim sizden başka ailem yok huyung"
Tae gerçekten çok üzülmediyi sürece bize huyung demezdi.ona baktıgımda ağledığını gördüm ve hemen ona sarıldım .
"Tamam ağlama eğer istediğin buysa öyle olsun bakalım değilmi jhope"
Jhope de gelip sarlımamıza karşılık verdi.
"Öyle olsun bakalım"
"Sizi seviyorum"
"Bizde seni"
deyip ayrıldık birbirimizden ve taenın ğözyaşlarını sildim. Eyer o mutlu olacaksa herşey yapmaya razıydım.
" Eyer burda kalacaksak eşyalarımıza ihtiyacımız var" dedim . Evin kapısı açılınca içeri Jimin girdi ve benimle göz göze geldi Jungkook konuşmaya başlayınca ona döndü.
"Ne yaptın yine " dedi Jungkook çok normal bir şeyi soruyor gibi.
"Depodakini haletim" dedi kısa ve net bir cevap verdi.
"Hangi depodaki" diye sorunca jungkook tüylerim diken diken oldu.
"Ne zamandan beri sana hesap veriyorum" dedi jimin şert bir şekilde.
"Tamam sinirlisin anladım" diyip elerini hava ya kaldırdı jungkook ve devam eti.
"Sen artık onları götürüsün" dedi junkook
"Ben niye götürüyorum AMK benimi karım kızım " dedi jimin
"Birincisi karım ama kızım değil" dedi ve devam etti jungkook.
"İkincisi neden senin karın olmasın " dedi ve arkasına dönüp gitti. Bense tam o an karşı çıkacaken kai konuştu.
"Mantıklı birini ben alabilirim " dedi kai ve bu beni gerçekten çıldırtacak bir kelimeydi .
"Oturda kıçını kaşı be sen kimsin biz kendimiz gideriz " dedim kai götünün bunu jhope'a söylediğinin farkındaydık ama jhope hiç üzerine alınmadı. Yada öyle davrandı.
"Sizin yanız bir yere gitme düşüncesi nerden geldi bilmiyorum ama o düşünceye söyleyim boş düşünüyor" dedi ve yukarı doğru irerledi Jimin.
"Bize karışamazsın " dedim ona doğru haykırarak.
"Karışırım hata biliyormusun eşyalarınızı almaya gerek bile yok daha güzelini alırız " dedi bana dönerek.
"İstemez sizden gelen hiçbir şeyi istemiyoruz " dedim.
"Ah gururlu kız ayakları öyle olsun " diyip yürümeye devam eti.
"Ben kız değilim" diye arkasından bağırdım ama çoktan gitmişti.
.......
Şuan eveime gelmiş eşyalarımı topluyordum benimle jimin denen it gelmişti jhope'yle kai taeyhung'la jungkook gitmişti. Düştüğümüz hale bak.
(Yazar: nevarmıs halinde be taş gibi adamı yanına gelmisin birde konusuyorsun)
(Yoongi:Neresi taş be )
(Yazar: hadihadi kabul et çok yakışklı degilmi)
(Yoongi: yakışıklı ama banane )
(Yazar: zamanı geldiğinde görürüz sananemi deyilmi)
(Yoongi: hem sen gitsene be uyuz)
(Yazar: tamam gideyim kızma)
(Yoongi: aferim böyle yola gel)
"YOONGi SANA DİYORUM"
Birden jiminin bağırmasıya yerimde sıçradım.
"Ne bağırıyorsun"
"Sabahtan beri sana sesleniyorum"
"Tamam söyle ne oldu"
"Bitmedimi eşyalarını toplaman"
"Biti gidelim"
"E bir zahmet artık seni beklemekten yoruldum"
Dediği şeyle gözlerimi devirmem bir oldu beyfendi uzanmaktan yorulmuş hah götüm nolucak.
İki bavulumu alıp aşağı inmeye çalıstım.
"Bırak adamlar gelir taşır."
"Kend-"
"Sana sormadım isteyip istemediyini"
ay canıma minet be onu odada borakıp dısarı çıktım ve arabaya bindim kısa zaman sürede yola çıktık zaten bugün olanlardan dolayı yorulduğum için uyuya kaldım ama tam uyumadan önce anlamdığım birşeyler mırıldandı.
" Hırçın Kedi"
************************************
Yeni bölümle karsınızdayım oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum canların merak etmeyin bugün başka bir bölüm daha atıvam yoonminle kalın🐱🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONMİN UKEGİ
AcakHerkese katı olan bu adam birtek bana karsı naziki olucaktı ve bunu ben sağlıyacaktım bu duygusuz adamı kendime aşık edicektim