iyi okumalar canlarım🐥🐱
...............
Taeyhung
Herkez çıktıktansonra jungkook bana dönünüp elimi tutu.
"Çok güzel olmusun inelimi aşağı"
"Şey jungkook seninle birşey konuşmak istiyorum"
"Olur konuşalım otur sen söyle"
Diyip beni yatağa oturtu ve ğözlerime baktı konuş dercesine.
"Jungkook beni k-kandırmoyorsun deyilmi"
"Ne hakından bahsediyorsun"
"Junkook biliyorsun zaten bana şimdiye kadar söylediyin herşey yalan evlendikten sonra deyişmenden korkuyorum beni gerçekten sevip sevmediğini bilmiyorum"
Dedim gözerimin artık dolduğuna eminim yüzüne korkarak baktım diyeceği şeyden çok korkuyordum
"Taeyhung bak evet sana yalan söyledim ama ya gerçekte nasıl bir hayatım olduğunu söyelrsem benden korkup kaçmandan korktum
"Ben sini çok seviyorum sana artık hiç yalan söylemiycem lütfen sende bu düsinceleri aklından çıkar. Ben seninle güzel bir yuvam olsun istiyorum bana inan olurmu"
Gerçekmi söylüyordu bilmiyorum ama ona inanmak istiyorum bende onunla bir yuvam olsun istiyordum. zaten hep bunun hayalini kurmuştum ben ona güvenicektim.
"Sana güveniyorum jungkook lütfen birdaha bana yalan söyleme"
"Söz söylemiyecem seni çok seviyorum güzelim"
"Bende seni jungkookum"
Diyip dudaklarına yapıstım ilk başlarda şaşırsada sonra oda bana karsılık verdi.nefesiz kaldıktan sonra birbirimizden ayldık. Gülünce bana anlamaz bakısları atı.
"Noldu güzelim"
"Dudağın hep parlatıcı olmuş "
Diyip dudaklarını sildim
"Gidelimi artı bizi bekliyorlar"
"Olur gidelim gizelim"
Ayağa kalktığında bende onunla birlikte kalıp koluna girdim odadan çıkıp merdivenlere doğru ilerledik.
Merdivenlerden inerken bizi fark eder etmez bir alkış tufanı koptu ve üzerimize konfetiler patlatıldı. Önce biraz irkilsemde sonradın toparlayıp alkışlar arasından inip nikah masasına doğru irerledik.
......
Yoongi
Taeyhung lar nikah maşasına oturduklarında nikah memuruda geldi ve sandelyesine kuruldu. Tae bir yandan çok heycanlı görünürken bir yandanda çok tedirgin görünüyordu.
Nikah memuru önündeki evrakları düzeltikten sonra mikrofona yaklaşıp .
"Nikah şahitlerinide alalım lütfen" dedi ve önüne döndü.
Nikah şahitlerini unutan ilk insanlar biz değilizdir her halde . Nikah şahidi kim olacak diye etrafa bakarken birden kolumdan tutup çekildim.
Jimin kolumdan tutup beni şahit koltuklarına doğru götürürken şaşkın bir şekilde yere düşmemek için direniyorum.
"Yok bide yerde sürükle " dedim koltuklara otururken kulağına sesizce.
Karşılık olarak piç gibi sırıtı ve en sonunda nikah memuru konuşmaya başladı. Ama yani kesinlikle başladı bitirmedi.
İki saat vırvır ederken herkez ikadar citi dinliyorduki ortamda tek sıkılan benidim herhalde. Sonunda gerreksiz sözler bitikten sonra .
"Sayın Kim Taeyhung , Neon Jungkook'u eş olarak kabul ediyormusun" dedi memur.
Tae derin bir nefes alıp bana ve jhope'a baktı en son jungkook'a bakıp.
"Evet"dedi ve hepimiz alkışladık. Memur jungkook'a dönüp.
"Sayın Jeon Jungkook siz Kim Taeyhung'u eş olarak kabul ediyormusunuz " dedi ve jungkook direkt.
"Evet " dedi ve herkez yine alkışladı. Memur bize dönüp.
"Sizde şahitlik ediyormusunuz " dedi ve ben ve jimin aynı anda .
"Ediyoruz " dedik ve tae ve jungkook imzaları atılar.
"Bende sizi karı koca ilan ediyorum" dedi nikah memuru.
Tam o anda herkez ayağına baş diyince Jungkook yüzünün kızarmasıyla bastığınını anladık.
Ve kesinlikle bu benim en çok beklediğim andı. Birden ayağımı jimin'in ayağını üstüne koyup sertçe bastırdım. Jimin yüzü domatese dönmüş bir şekilde bana bakarken .
"Birdaha beni çekmeyeceğini anladın galiba ve aynı zaman da çekmeseydinde yapacaktım" diyip ayağa klaktım.
Jimin'de ayağa kalktığında bizde alkışlamaya başladı ve jungkook tae'nın anlını öptü.
Birkaç dakika sonra Kai yüksek bir sesle .
"E hadi çiçeği atsana " dedi ve birsürü kişi onayladı. Tae açık bir alana çıkıp arkasına dödü ve birden arkasına insanlar doldu ve birden kendimi o insanların içinde buldum.
Şaşkın bakışlarımı etrafa gönderirken Jimin'inde benimle aynı halde olduğunu gördüm.
Kolarımı bağlayıp öylece dururken tae çiçeği atı ve çiçek yukardan hızla gelip onu almaya çalışanları eş geçip jimin'in yüzüne çarpıp sonra kucağına düştü.
Herkez jimin'e bakarken jimin ne alaka bakışları etrafa atıyordu. Sonra birden bana dönüp çiçeği bana uzatı.
"Sizin kadar güzel olmasada size yakışır hanımefendi " dedi ve çiçeği o şokla elinden alırken herkez alkışlamaya başladı.
Yüzüme hafif bir tebessüm konduğunda bir dakika o bana hanımefendi mi dedi.
Birden yüzüme sert bir ifade yerleştirip kulağına doğeu yaklaştım. Dışardan sarılıyor gibi gözüküyorduk ve bu umrumda değildi.
"Hanımefendi babandır hödük . Ve teşekürler" diyip sırıtarak jhope'nin yanına gitim.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Selam umarım bölümü beğenirsiniz. Bol yorum ve oy istiyor tatlı kedicik yoongi seviliyorsunuz yoonminle kalın bay bay 🐱🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONMİN UKEGİ
RastgeleHerkese katı olan bu adam birtek bana karsı naziki olucaktı ve bunu ben sağlıyacaktım bu duygusuz adamı kendime aşık edicektim