9.Bölüm

142 24 18
                                    

İyi okumalar canlarım 🐤😼

..................

Yoongi

"Jhope jhope nerdesin lan şerefsiz" diye koridorda dolanıyordum ama piç yoktu ortalıkta.

Düğün bitmişti ve ayaklarıma kara sular inmişti. Ve kıyafetimin fermuarını açamıyordum . Jhope ortalıkta yoktu  tae kesin şuan yiyişiyordur gerçi yolda nasıl yiyişeceklerse . Evet taelar balayına gidiyorlardı.

"Ulan jhope nereye girdin" diyip odanın kapısının önünde durdum.

"Ne oldu neden bağırıyorsun" dedi arkadan gelen jimin.

"Jimin demedim jhope dedim " atar yaparak.

"Farketim ama jhope yok ortalıkta ve biz uyumak istiyoruz değilmi ne cıyaklıyorsun sabahtan beri" dedi jimin.

"Kusura bakmayın eksalansları rahatsız etik ama piç arkadaşım ortalıkta yok ve benim elbisemin fermuarı açılmıyor tamamı " dedim sona doğru sesim yükselerek.

"Tamam be dön arkanı açayım" dedi jimin sanki dünyanın en basit şeyiymiş gibi. Gerçi basit ama neyse ben hep haklıyım.

"İstemez sapık herif" dedim atar yaparak ama şuan kesin bu elbiseyi çıkartmalıydım yoksa kesecektim.

"Tamam ozaman çok bağırma" diyip arkasına dönüp gideceken.

"Dur " diye bağırdım. "Yada durma git git" dedim ve yine arkasını döndüğünde.

"Tamam madaem okadar ısrar ediyorsun aç bari" dedim mütevazi bir şekilde. Bana doğru gelip .

"Dön arkanı " dedi. Etrafıma bakıp çalışanları işaret etim.

"Burdamı" dedim . Etrafına bakıtı sonra odanın kapısını açıp içeri geçti.

"Tamam şimdi dönebilirsin" dedim piş piş sırıtarak.

"Hey sapık gözünü kapat" dedim işatet parmağımı ona doğru salayarak.

"Gözüm kapalı nasıl yapıcam pardon" dedi .

"Doğru ama çok bakma" dedim safça.

" Neden benimkiler gözde jhope'nin ki değilmi" dedi .

"O benim kardeşim mal" dedim ve arkamı ona döndüm.

Önce eli belime dokundu sonra yukarı tırmanıp fermuarı tutu ve yavaşça femuarı yavaşçaaşağıya indirmeye başladı. Neden yapmasını söyledinki mal kafam .

Fermuarı nerdeyse sonuna kadar açtığında elbisemi elimle tutup hemen önüme döndüm.

"Te-teşekkürler şimdi çık" dedim tedirgince.

Arkasına dönüp kapıya doğru irerledi ve bir eliyle külpi tutu ve bir anda kapıyı kilitledi ve kilidi cebine koydu.

"Na-napıyorsun odadan ç-çıkarmısın" dedim sesim hafiften titrerken.

"Ah hanımefendi babamdır öylemi" dedi üstüme doğru yürüyerek ve çok korkuç bir sırıtışı vardı.

"Sonra ne söylemek istersen söylersin şuan giyinmek gerekiyor farkındamısın" dedim geriye doğru adımlayarak bir yandadnda sıkıca elbisemi tutuyordum bıraksaydım düşecekti .

"Ah belki ben giyinmeni istemiyorum dur" dedi üstüme gelmeye devam ederek.

"Rahatsız oluyorum çıkarmısın hiç komik değil"dedim ve birden duvara çarptım gidecek yer kalmamıştı.

"Şaka yaptığımı kim söyledi " dedi beni kendi ve duvar arasına alarak.

"Ji-jimin lütfen" dedim ve devamını gettiremedim.

"Hey alt tarafı biraz eğlenicez ne bu surat " diyip çenemden tutup ona bakmamı sağladı.

"Ne istiyorsun" dedim zorla ve dudağı hafifçe boynumu öptü. Aniden ürperdiğimde hareket bile edemiyordum gözümü setçe yumup bağırmak istedim ama yapamadım.

"Belki seni istiyorumdur" dedi. Öpmeye devam ederek. Bir elimle onu istekledimm ama milim oynamadı

"Lütfen bırak beni " dedim gözümden bir damla yaş akarken. Yüzüme bakıp tekrar çenemi kavradı ve ona bakmamı sağladı. Dolu gözlerle ona bakarken.

"Hadi ama sadece biraz eğlenicez " dedi ve tam dudaklarına doğru yaklaşırken .

"Özür dilerim birdaha hakaret etmiyecem ve karşı çıkmayacam lütfen bırak beni" dedi ağlamaya devam ederek. Benden uzaklaşıp elini çektiğinde

"Aferin minik ama birdahakine afetmem" dedi ve kapıya doğru ilerleyip kilidi açtı ve odadan çıktı. Hızlıca gidip arkasından kapıyı kilitledim ve kendimi yere bıraktım ağlayarak .

Yaklaşık bir saat öyle ağladıktan sonra hemen banyoya girdim ve kısa bir duş alıp picamslarımı giydim ve yatağa girip uyumaya çalıştım.

Sabah erkenden uyanıp en kapalı giysilerimi giydim ve odada öylece beklemeye başladım.

Birden kapı çalınca irkildim ve kapıya doğru gidip kim o dedim.

"Benim suga" diyen jhope'nin sesini duyar duymaz kapıyı açıp onu içeri çektim hemen ve tekrar kapıyı kilitledim.

"Ne oldu suga " dedi jhope ve onu hemen kendime çekip sarıldım.

"Hey ne oldu ne bu halin gözlerin niye kızardı bukadar."dedi jhope.

"Yok birşey sen nerdeydin dün seni nerdeyse tüm gece aradım nereye kayboldun" dedim ne olduğunu anlatmak istemedim.

"Ah benmi hiç bahçedeydim ondan fark etmemişindir" dedi sırıtarak. Birşey karıştırıyordu ama yakında öğrenirdim diye sormadım.

"Hadi aşağı inelim kahvaltı için bizi bekliyorlar" dedi.

"Ta-tamam " dedim ve odadan çıktık.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Umarım beğendiniz oy ve yorumlarınızo belkiyorum yoonminle kalın bays 😼🐤

YOONMİN UKEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin