5.bölüm

141 27 9
                                    

Oy ve yorumları ızı bekliyorum canlarım🥰😘

...............
Tea ve jungkook'un odada konuştukları

Ne yapıcam diye kara kara düsününürken junkook yine içeri girmişti yanıma gelim kolumututup beni çekistirmeye başlamıstı.

"Kak ve gel şu laftan anlamaz arkadaşlarına benimle evleneceğini söyle ve gitsinler "

Ne diyordu bu elimi ondan çekip yüzüne sert bir şekilde.

"Asıl laftan anlamaya sensin seninle asla evlenmicem anla artık"

"Tae sinirlerimi zorluyorsun güzelim inatlasmayı bırakta aşağı gel"

Kafayı yiyecektim nasıl inandım ben buna benim sevdiğim kişi bu deyil.

"Seninle inatlastığım falan yok seni istemiyorum yüzünü görmek istemiyorum anla artık seni sevmiyorum artık senin gibi yalancıyala isim yok"

"TAE DELİRTME BENİ"

Bağırmasıyla yerimde korkuyla sıçradım gözlerim artık benden habersiz dolmaya başlamıstı anlamıstım bu benim sevdiğim adam deyildi.

"Bak tae ya benimle evlenirsin yada arkadaşlarını öldürürüm . Emin ol gözümü kırpadan yaparım istersen kaç ama seni yine bulurum benden kaçamazşın seçimini yap"

dediğiği şeyle ğöz yaşlarım artık akmaya başlamıstı bukadar kötü olamazdı.

"Tae ağlama bak ben seni çok seviyorum biliyorum hatalıyı ama emin ol kendimi sana afetiricem sadece sen yanımda ol karım ol istiyorum"

Yanıma gelip bana sarılmıstı ama ben karsılık vermemiştim arkadaşlarıma birşey olmasına dayana mazdım ailemin bana vermediği sevgiyi onlar vermişti bunu onlara yapamazdım.

"Tamamı bebeğim"

Sadece başımı salya bilmistim. Niye hayat hep bana kötü olamk zorundaydı masum diye sevdiğim adam mafya çıkmıstı ve şimdi beni arkadaşlarımla tektir ediyor.

(Ağlama kıyamam)

...............

Jimin

Şirkete gelmiştim ama tabi dertler bitmemişti .

"Ne demek lan Jay piçi çok gürültü yapıyor. Kesemedinizmi sesini beceriksizler" dedim karşımda iki büklüm olmuş adama.

"Pa-pa-patron çok şey yaptık ama susmuyor etraftakiler şüphelenmeye başladı" dedi adam korkarak.

"Sonunda ben sizin sesinizi kesicem ama neyse evde az dırdır var sanki bide siz çıktınız"dedim ve ayağa kalktım .

"Sen burayı halet ben depoya gidiyorum" dedim ve ofisimden çıktım .

Depoya geldiğimde setrçe kapıyı itekleyip içeri girdim. Kapıdan sertçe itiğim için gelen yüksek sesten dolayı olacaktı içerdeki ses aniden kesildi.

"Senin dilin tekrar uzamışlar diyorlar kesmeye gerek varmı"diye içeri girdiğimde herkes yerinden oynamaya başladı.

"Ôlmek mi istiyorsun lan" dedim Jay'ın karşısına geçip.

"Piç kurusu" dedi kısık bir sesle. Dediğine güldükten sonra biraz geri çekildiğimde dahaçok rahatlamıştı ama yüzüne sertçe bir yumruk geçirdiğimde yumruğun etkisiyle iki dişi düştü avcunun içine düştü.

"Pardon duyamadım tekrar söyle" dediğimde avcunun içindeki dişlerini yere fırlatıp.

"Piç kurusu " dedi ama düşen iki dişi yüzünden sesi peltek çıkıyordu. Yüksek sesli bir kahkaha atığımda.

"Bak kesinlikle bu sesi daha çok sevdim" dedim ve elimi öne doğru uzatığımda adamlarımdan biri elime bir bıçağı verdi.

"Ama farklı modellerinde deneyebiliriz bence " dedim ve bıçağı yüzünede gezdirdim.

"Acaba neresi fazlalık " dedim ve bıçağımı dudağının üzerinede durdurduğumda .

"Ah buldum. Aç bakalım ağzı" dedim ama dediğime karşılık olarak daha çok dudaklarını birbirine bastırdı.

"Ah beni uğraştırıyorsun" diyip çenesini kavrayıp ağzını araladım ve diret bçalka dilini kopartığım anda çıglık atmaya başladı.

Ağzından oluk oluk kan akarken bir bir eliyle ağzının üstünü kapatı ve ağlamaya başladı. Kopardığım dilinin yerde görünce.

"Alın şunu yerden " dedim yerdeki dili göstererek. Yerdeki dili aldıklarında Jay'ya daha çok yaklaçtım ve .

"Sanki şimdi daha iyi" dediğimde Jay dolan gözleriyle bana baktı ve birden yüzüme sıska bir yumruk indirdi.

"Ah bence sen benim pek bir işime yaramıyorsun " dedim ve hafif sırıtıp.

"Masayı getirin " dedim. Masayı getirdikten sonra elerini masaya gelepçelediler. Ağzından hala kan akıyordu ama az önceki kadar çok değildi.

"Senle biraz eğlenelim"dedim ve düzeltim" Pardon ben eğlenicem"

Arka tarafata bir satır alıp geldim ve direk karsışına geçtiğimde bana korkak gözlerle bakıyordu. Hoçbirçey demeden direk satırı parmaklarına indirdim. Acıyla haykırdoğında çoktan sağ elinde dört parmağı kopmuştu.

"Hadi ama okadar çok acımadı" dedim ve tekrar satırı bu sefer sol elindeki parmaklara geçirdim ve ordaki parmaklarıda kopartım.

Artık sadece iki parmağı klamıştı ama iki daka süreyle tabi. Çeşitli işgenceler yaptıktan sonra.

"Ah ben sıkıldım ya " diyip zaten artık bilinci kapanmak üzere olan Jay'ın basını masaya yatırdım ve satırla basını kestikten sonra adamların bana uzatığı bezle elimdeki kanı silip.

"Burası çok kirlenmiş temizleyin" diyip depodan çıkıp eve doğru yol aldım haletmem gereken işler vardı.

************************************
Yeni bölümle karsınızdayım. İşlerim olduğu için pek yazmaya vaktim olmuyor . Vaktim olduğu birzaman birkaçtane bölüm birlikte atıcam. Sizleri seviyorum yoonminle kalın 🐥🐱

YOONMİN UKEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin