Gözleimi açtığımda odadaydım yataktan kalkıp pencerden dıdarı baktığimda gece olmuştu.
Biri kapıyı çalıp içeri geldi gelenkisi jhope'di.
"Uyandınmı suğa üstünü deyiştir aşağı gel"
"Tamam sen git ben gelirim"
"Tamam bekliyoruz"diyip çıktı odadan bende valizimi açıp üstümü deyistirip aşağı indim.
(Üstünde bu var)
Aşağı inip seslerin olduğu yeregitim herkeş mutfakta yemek masasında oturmuş bekliyordu.
Geldiğimi farketikerinde hepsinin bakışları beni buldu
"Gel otur suga" dedi jhope
Herkeş bakışlarını benden çekti ama jiminin hayla bana baktığını ferketim.
Benimde ona baktığımı farkedince ünine döndü bende boş bir yere oturdum.Yemek boyunca hiç kimse konuşmadı
Şuan hepimis salonda oturuyorduk.
Birden kai konuşmaya başladı."E nezaman evleniceksiniz"
"Bu hafta olsun" dedi jungkook
"Ne acelesi var bir gün atarız imzaları" dedi tae
"Kuru kuru bir imza atacağımızı kim söylesi sevgilim tabikide düğün olucak"
"Ne gerek var jungkook istemiyorum düğün falan"
"Gerek var tabi itiraz falan istemiyorum deyilmi jimin "
"Ne istiyorsan onu yap ben karısmıyorum"
"Tamam ozaman haftaya düğünü yaparız"
"Tamam artık herkes yatsamı geç oldu"hepimiz jini onayladık.
"İyide biz nerde kalıcaz"dedi haklı olarak jhope
"Tae benimle yoongi sen uyandığın odada jhope de kadının yanındaki odada kalsın" ikimizde jungkook'u onaylayarak hepimiz odalara çekildik.
Hadi hayırlısı bakalım bizi neler bekleyecek.
...........
Yarın düğün vardı ve hazırlıklar nerdeyse bitmişti tabiki bizde bitmiştik.taeyhungun nerdeyse hiç mutlu olduğunu görmemistik inşallah bunun içinde bir iş yoktur.
Bu bir haftada nemi oldu herkez artık birbiriyle anlaşmış sayılırdı ben ve jimin mi herşeye tertısıyorduk. gıcık herifin tekiydi tamam yakısıklıydı ama bu onu gıçık herifin teki olduğunu deyistirmiyordu. Benim evim ben nedersem o olur ben ne istiyorsam o olur gibi şeyler zırvalıyordu ha birde herseferinde bana kız diyip duruyordu ve bu benim sinirlerimi zorluyordu ama bazen beni korkutuğu zamanlar oluyordu .
En ufak şeye hemen bağırıyordu. Ha birde bu Alex deninen koruma her yerde karsıma çıkıyordu bakışları beni korkutmuyor deyildi her seferinde baçaklarıma bakıyordu. Bir kere jimin bunu farkedip ona kızmıştı ama umursadığını sanmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONMİN UKEGİ
RastgeleHerkese katı olan bu adam birtek bana karsı naziki olucaktı ve bunu ben sağlıyacaktım bu duygusuz adamı kendime aşık edicektim