10.bölüm

123 20 0
                                    

Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım ama İnanınki aklıma hiç bir şey gelmedi . şuan bunu gecenin bir yarısı yazıyorum hikaye ye balayalım ozaman
...........

Şuan herkez kahvaltı masasında oturmuş kahvaltı ediyorduk. Benim pek yediyim söylenemezdi bazen jiminin bakışlarını üstümde hisediyordum adi herif ne olacak.

"Suga neden yemiyorsun"jhopenin beni dürtmesiye bakıslarım ona döndü.

"Duymadım ne dedin"

"Niye yemiyorsun diyorum"

"Ha pek işthım yok. Ben odaya çıkıyorum size afiyet olsun"

Hiç kimsenin birşey demesine müsade etmeden odaya çıktım.yatağıma oturum düsünmeye başladım. Kapının açılmasıya jhopenin geldiğini sandım ama içeriye jiminin girmesiyle hemen yatakta kaltım kapıyı kilitleyin bana doğru gelmeye başladı.

"Neden kapıyı kilitledin"

dedim ama hiç birşey demeden üstüme yürümeye devam eti geri geri gitmeye başladım ama o üstüme yürümeye devam eti sonunda kaçıcak bir yer kalmadığında tam dibime girdi.

"Ne yapıyorsun"

"Hiç hem sen neden kaçarak buraya geldin"

"Kaç madım"

Belimden beni tutup imkanı varmış gibi beni daha çok kendine çekti.

"Ne yapıyorsun bırakırmısın"

"Belki istemiyorumdur"

"Bırakmasan bağıracam"

"İstedim kadar bağır odalar ses geçirmez şuan herkez salonda e taelar desen burda deyil jhope oyalanması kolay biri kim duyacak sesini"

"Ne dediyinin  farkındamısın bırak rahatsız oluyorum"

Onu göğüsünden itirmeye çalıştım ama yerinde bir mlim bile kıpırdamadı.

"Sana bı-"

Konuşmama izin vermeden dududaklarıma yapıstı gözlerim yaptıgı şeyle faltaşı gibi açıldı onu itmek istedim ama vücudum kesinlikle bana ihanet idiyordu.benden ayrılıp gözlerime baktı.

"Susunca daha güzel olduğunu biliyormuydun"

Diyip tekerar dudakarıma yapıstı bu sefer daha sert davranıyordu.ne karsı gelebiliyordum nede karsılık veriyordum. Beni belimden tutuğu eliyle yönlendirmeye çalıştı.sırtımın yatakla bulustuğunda artık geri dönüsü olmayan bir yola görüyorduk.neden engel olmadığımı ben de bilmiyordum sadece kendimi ona bırakmış  durumdaydım.dudağımı sert bir şekilde ısırmasıyla ona karsılık vermek zorunda kaldım dudakalrımla işi bitmiş olucaki boynuma indi boynumu ısırmasıyla acıyla inledim.

Şuan biz ne yapıyorduk ben ne yapıyordum neden engel olmuyordum o neden bunu yapıyordu madem böyle oluyor ozaman herkese katı olan bu adam birtek bana karsı nazik olucaktı ve bunu ben sağlıyacaktım bu duygusuz adamı kendime aşık edicektim.

......

Gözümü vücudumdaki keskin ağrıyla açtım etrafıma baktığımda jiminin odada olmadığını farketim yataktan doğrulup üstüme baktığımda giyinik olduğumu gördüm çarsaflarda deyismisti nasıl bu durumda olduğumu bilmiyordum.

"Suga uyandınmı"

Jhope kapıda durmuş bana bakıyordu kapıda beklemeyi kesip yanıma geldi.

"Nerdeydin sen"

"Şey kai'ye dışardaydım geldiğindede jimin senim uyuduğunu söyledi sen pek bu saatlerde uyumazdın"

Yüzüne sorgulayıcı baklara bana bakıyordu bu gün olanları ona anlatmayacaktım hem.

"Kai ile sen ne alaka "dediyimde yüzünün kızarmasına anbe an şahit oldu birşeyle karıştırıyordu ve bunu öğrenecektim.

"Neden kızardın"

Dediyimde panik bir sekilde konuyu kapatmaya çalıştı.

"Asıl sen söyle boynun neden kızarı hem sen bu saate asla uyumazsın dökül bakalım"

"Ne bileyim neden kızarmış hem ben dün gece pek uyamadım ondan uyudum sen ne alaka Kai ile dışarı çıkıyorsun asıl sen dökül dün gecede seni heryerde aradım ama sen otalıkta yoktum sakın yalan söyleme anlarım"

"Şey"

"Ne şey ağzından gevelemeden şöyle"

"Kai bana çıkma teklifi eti dün gecede gitmeme izin vermedi onunla uyudum ama yemin ederim sadece uyuduk bu günde beni randuvuya çıkardı"

jhopenin söylediği şeyle şok olmuştum vay pezevenge bak sen arkadaşımı ağına düşürmüş

" Kabul etinmi"

"Etim sayılmaz etmedimde sayılmaz zamana bırakmaya karar verdik şuan flörtleşiyoruz önce güvenimi kazanması lazım"

"Bak jhope sen ve tae benim arkadaştan öte siniz ikinizinde üzülmesini istemiyorum eyer ona güveniyor ve seviyorsan ben herzaman destekçinim"

" Seviyorum ve güvenimide kaznacağına eminim saol yanımda olduğun için" 

Diyip bana sarıldı.

"Herzaman kardeşim."

..............

İnanınki çok emek veriyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum yoonminle kalın🐥🐱

YOONMİN UKEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin