11.bölüm

117 20 0
                                    


...........

Şuan hepimiz salonda oturmuş televizyon izliyoruk yani birtek ben izliyordum çünkü Jin ve rem resmen koltukta yiyisiyorlardı . Jhope Kai ile konuşmaya dalmıs jimin ise beni izliyordu tabiki bende onunla göz göze göze gelmemek için bakıslarımı televizyondan ayırmıyordum kıçımdaki ağrıyı saymasak biraz gergindim. Ayağa kalkıp.

"Ben uyumaya gidiyorum iyi geceler"

Herkez beni onayladıktan sonra odaya çıktım tabiki birinin arakamdan geldiğinin farkındaydım hızlı adımlarla odaya girdim tam kapıyı kapatıcaken bir el buna izin vermedi . Jimin birden içer girip kapıyı kapatıp beni kapıya yasladı.

"Bende mi kaçıyorsun küçük kedi"

Dediyinde basımı hayır olarak saladım. Yüzüme yaklasıp dudaklarımı öpüp çeklildi ben ona saskın gözlerle bakarken birden gülmeye basladı gülüsüne baktımda çok güzel gülüyordu.

"Neden gülüyorsun"

" Hadi ama yoongi farkındaysan biz bu saba-"

Sözlerini tamamlamasına izin vermeden ağzını kapatım.

"Devam etme hem sen benim gerçek adımı nerden biliyorsun" dedim elimi ağzından çekip elimi öptü.

"Evime aldığım kişileri tabiki arastırıcam hem yoongi daha güzel ama istemiyorsan bebeğim de diyebilirim sen seç"

" Hayır yoongi de  hem jimin neden bana böyle davranıyorsun"

" Niye nasıl davranayım kötümü" 

diyip birden kolumu sıktı. Kolumu acimasıyla.

"Ondan deyil tuhaf geldi o yüzden "

Kolumu ondan çemeye çalıstım çünkü canım yanıyordu.

"Jimin kolumu bırakırmısın canım yanıyor"dedim kolumu serbest bırakıp çenemden tutup gözgöze gelmemizi sağladı.

"Birtek kolunmu açıyor başka bir yerin acımıyormu hem söyle bana"

"Acımıyor bir yerim"

dediyimde bisefer çenemi sıkmaya başladı.neden birden canımı yakmaya başladı anlayamıyordum.

"Bana dürüst ol yongi"

"Şuan sen canımı yakıyorsun "

Çenebi sıkmayı bırakı kızaran yeri öptü. Çenemden baslayıp boynuma kadar öpmeye basladım boynumu emeye baslayınca onu durdurmaya çalıştım.

" Ah Jimin dur "

"Sorumun cevabını ver"

Diyip tekrardan öpmeye başladı.

"Tamam dur açıyor "

"Neresi olduğunu söyle"

"Biliyorsun"

"Neyi biliyorum"

"Biliyorsun iste"

Diyip onu kendimden uzakalastırdım

"Yorgunum ben uyucam"

Diyip koşarak yatağa girdim ve batanyaeyi ütüme kadar çekltip yatağın çökmesiyle yatağa oturduğunu anladım bataneyi üstümden çekip.

"Uykunun gelmediğini biliyorum yoongi"

Bataneyi üstüme çekmeyi düsündüm aba buna izin vermedi

"Ya bıraksana uyucam"

"Tamam ozaman bende seninle birlikte uyucam"

Dediy şeyle ona döndünüm

"Neden kendi odanda uyumuyorsun"

"Canım burda uyumak istedi oyüzden burda uyucam"

Diyip yanıma uzandı arkamı ona dönüp ondar biraz uzaklasıcaktımki beni belimden tutup kendine yasladı nedensizce kendimi güvende hisediyordum. kendimi güvende hisetiğim kollarda uykuya teslim etim yasayaçağım şeylerden bi haber.

.............

(Jimin)

Bir saatir yanımda uyuyan yoongiyi izliyordum gözüne vuran güneş ışığından rahatsı olucaki bir kedi gibi yüzünü göğüsümde saklamya çalıstı aynı bir kediye benjiyordu.

Neden onu izlediğimi neden dün onula birlikte olduğumu hiç bilmiyordum.gerçi onunda bana neder karsı çıkmadığını hiç bilmiyordum.ama onun üzülüceğini iyi biliyordum cünki ben sevmek derdir bilmezdim

Nedensizce kenimi ondan uzak tutamıyordum neden ona bir iyi birde  sert davranığımıda bilimiyordum.ama emin olduğum birşey varsa ona benden bir başkasının dokunmasına izin vermiyceğimdi.bir kediye benzediği kadar bir okadarda güzel biri yüzü ve vicudu var .birtürlü dün olanları unutamıyıordum birçok kişiyle birlikte oldum ama hiç biri yoonginin bana hisetiklerini hisetirmemisti

......

YOONMİN UKEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin