13.bölüm

136 20 2
                                    

İyi okumalar
..............

Şuan parlayan gözlerle etrafıma baktığımdan emindim.

"E ozaman herkez istediğine binsin sonra bira bulusuruz"

Jin Namijon'u peşinde sürükliyerek bize söyledi taekook ikiliside yanımizdan ayrılımca jhop söze girdi.

"Herkez gitiğine göte bizde gidelim"

Jhopta kapıyı alıp gitiğinde kiminle ikimiz kalmıstık.

"Hangisine binmek istersin"dedi jimin bini belimden tutarak.

"Dönme dolaba binelim"

dediyimde jimin elimden tutarak beni dönme dolaba doğru görürmeye başladı . Dönme dolap durunca bindim jimin'de arkamadan gelerek yanıma oturdu kışa zaman sonra çalıstığında heyecanla yerimden kıpırdandım dönme dolap en taepeye çıkınca heycanal jimin'e döndüm.

" Bak en tepeye çıktık güzel deyilmi" dedim.

"Emin ol senin kadar güzel deyil" diyip beni kendine çekti yümün yaptığı haraketle kızardığına emindim.

"Utanınca daha güzel oluyordun yoongi ne yaptın bana niye seni hep öpmek istiyorum sana karşı ne hissediyorum ama emin aoduğum birşey varsa bu basit bir etkilenme deyil"

Yaptığı itirafla daha  çok uyanmaya başlamıstım. Utançtan basımı eydiğimde çenemden tutarak ona bakmamı sağladı.

"Seni şuan burda şimdi öpmek istiyorum yoongi"

"Öp ozaman"

Dediyim şeyle sanki bunu bakliyormus gibi anında dudaklarıma yapıştı öpüsüne karsılık vermistim. Öpüsmemiz gifikçe derinlesmeye başlayınca dilini ağzıma sokup öpüsmeyi şehvetli bir hale getirdi nefesiz kaldığımı anlayınca dudaklarımdan ayrıldı dusaklarıma son bir öpücük koyup anlını anlıma yaşladı.orda soluklanmaya başlası dönma dolabın aşağıya inacegine dail komutla birbirimizden ayrıldık utandığını ondan gizlemek için arkamı ona dönüp etrafı ezlemeye başladım.

Nerdeyse çoğu alete binmistik pamuk şeker satan amcayı görünce jimini çekistirmeye başladım.

"Jimin hadi pamuk şeker alalım"

Adamın Yanına gelince seçtiğim renkteki pamuk şekeri elime aldım Jim adama parasını verince adamın yanından neşeyle ayrıldım jimin'de arkamdan gülerek geliyordu

"Bekle beni yoongi kendin zaten pamuk sekersin"

Arkamı jimine dönüp ona dil çıklartım yanından Koşarak uzaklastım.

"Yakalaymazsınki beni bakıyirumda şimdiden  Yaşlanmışın"dedim bağırarak.

"Seni yakalayınca görürsün yaşlıyı"

oda peşimden kosunça kahkah atarak andan kaçmaya çalıştım çok eğleniyorum ama bu eylenmemin sadece lunapar olmadığına emindim sanırım ben gerçekten aşık olmuşum.

.........

Şuan hepimiz bir kafede oturmuş yemeklerinizin gelmesini bekliyordu herkezin yüzünde gülücükler saçıyordu düşünün jimin bile gülüyordu geldiğimiz ilk günlerden hiç gülümsemeyen adam şuan ada gülümsüyordu.

Masanın altından birinin elimi tutmasıyla bakıslarım jimin'e dönmüstü ona baktığımı farkeden jimin kulağıma eyili sadece benim duya bileceyim bir tonda.

"Bukadar çok gülme yoksa geçe kendimi tutmayıp yanına gelebilirim"

Diyip benden uzaklastı bense dediyi şeyle utanmıstım

"Huyung iyimisin yüzün kızarmıs ateşinmi var"dedi jhop diğerlerinde bakısları beni bulunca .

"Yokya iyim ben sıçakta ondan ben bir lavaboya gideyim hemen gelirim"

Diyip maşadam kalkıp lavaboya gitim
Yüzüme su suvurup yüzümdeki kızarıklığı gidetmrmeye çalıstım ama nedensizce kendimi gülumseyerk buldum kapının açılmasıyla içeri biri girdi pek umursamdım üstümü basımı düzeltip tam kapıdan çıkaçaken biri ağzımı bir mendile kaptı çırpımaya çalıatım ama nafilatlydi birden gözümün önü karardı.

........

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gündüz olduğunu düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gündüz olduğunu düşünün

YOONMİN UKEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin