Baran kapıyı açarak sessiz bir şekilde içeriye girdiğinde ışıklar kapalıydı içkili olduğu için üzerini hızlı bir şekilde indirerek kenara bırakıp yatağın içinde bekleyen kadına doğru yaklaşarak ellerini saçların arasından geçirip dudağından öpmeye başladı deliler gibi kadını öpüyordu ellerini kadının çıplak bacaklarından gezdirirken kadının ağlama sesini bile duymuyordu kadın ona karşılık vermediği zaman baran kendine geri çekerek bana neden karşılık vermiyorsun kadın baran'ın konuşmasının üzerinde kocası diyerek ona karşılık vermeye başladı mecburdu başka çıkar yolu yoktu adamla birlikte birbirlerini deliler gibi öperken.
Baran bu sevişmenin bambaşka bir sevişme olduğunu anlasa da daha çok heyecanlanıyordu kızın üzerindeki geceliği çıkarıp yerini aldığında kendini kıza kattığı gibi kızın en kaliteli bir sesi çıktığı için dudaklarını öpmeye başlayarak ne oluyor neden benimle konuşmuyorsun yoksa küstün mü dedikten sonra tekrar kızın dudağını öpmeye başladı kızla birlikte olduktan sonra ickili olduğu için kendinden olmayan adam sırtını dönerek kendini uykunun kollarını bırakmıştı sabaha kadar hıçkırıklarla ağlayan kız sabaha karşı uykunun kollarına kendini bırakmıştı.
Sabahın ilk ışıkları ile uyanan Baran sağına döndüğünde başka bir kadınla birlikte olduğunu anlayınca şaşkın bir şekilde sağına soluna bakmaya başladı hızlı bir şekilde elbiselerini alıp üzerine giyerek kadın uyanmadan odadan çıkması ile yatakta kaktığı yerde kan lekesini görünce ellerini dudakların üzerine koyup parmaklarını ısırmaya başladı kadının ilkiydi ve kadının kızlığını kendisi bozmuştu bu onu daha çok canını yakmaya yetmişti kapıyı açarak dışarı fırladığında koridorda ilerlerken karısı koridorda ona doğru gelip neredeydin sabaha kadar seni bekledim dediğinde elinin karısının omuzuna koyarak ensesinin kaşınmaya başladı sabaha kadar aşağıda sızmış kalmışım dediğinde kadın buna inanmıştı beni bir zaman sonra koridorda oluşan karabalık Baran odadan çıktığında Süleyman Bey'in kalp krizi geçirdiğini vefat ettiğini söyleyen insanları duyunca anladığı kadarıyla.
Arkadaşının abisi ölmüştü ve hızlı bir şekilde üzerini değiştirip dışarıya çıktığında herkes oradaydı ve orada sürekli ağlayan bir kızı görünce oraya baktığında daha çok dehşete düşmüştü herkesin parmakla gösterdiği gelin dedikleri kız dün akşam onunla birlikte olmuştu ve kız onun yüzünü bile görmemişti kız görmediği için baranı tanımıyordu ama Baran onu net bir şekilde tanıyordu.
Süleyman'ın annesi ezo'ya bakarak sen neredeydin şimdiye kadar adam öldü sen halen odanda oturmuş onu mu bekliyorsun dediğinde ezo şaşkın bir şekilde hepsine bakıyordu Süleyman'ın karısı o'nun üstünde yürüyerek uğursuzsun sen senin yüzünden kocam öldü Allah senin belanı versin diyerek bağırmaya başladı iyi ki senin yanına gelmedi iyi ki senin odana gelmedi yoksa başımıza kalırdın üvey annesine bakarak şu uğursuzu al götür başımızdan zaten onun yüzünden kocam da öldü dediğinde ezo şaşkın bir şekilde etrafına bakıyordu eğer kocası ölmüş dediyse kim onun yanına gelmişti işte şimdi ezo'nun hayatının bitmesi demekti.
Bahane arayan üvey annesi ezo'nun kolundan tutarak arkasından sürükleyerek koridorda götürdüğünde Baran onların arkasından bakıyordu kıza üzülse de elinden hiçbir şey gelmiyordu hızlı bir şekilde arkalarından yürüyerek yanındaki şoföre kulağına doğru eğilerek onları takip et nereye gidiyorlar evini öğren ve sonra geri dön dedikten sonra Süleyman'ın kardeşiyle konuşmaya başladı abin ne zaman öldü dediğinde dün gece sen yukarı çıktıktan hemen sonra kalk
Baran hata yapmıştı bu hatanın bedelini ezo ödeyecekti.
Taziye kurulup bütün millet toplanmıştı taziye bittikten sonra herkes dağıldı arada zaman geçiyordu Baran yaptığı hatanın yükünü altından ezildikçe eziliyordu çünkü genç bir kızın hayatını bitirmişti şoförüne sorduğunda üvey annesi eve götürene kadar yolda döve döve götürdü kapıya koyduğunda saçlarını yerde sürükleyerek içeriye koyduğunu söyleyince Baran daha çok üzülmeye başlamıştı ileriki bir zamanda ne olur onu bilemez ama onun hayatını bir şekilde kurtarması gerekiyordu.
Her gün o kapının önüne gidip saatlerce bekliyordu ezo'yu bir kere daha görmek için ne durumda olduğunu deliler gibi merak ediyordu onun yüzünden kimsenin başına bir şey gelmesini istemiyordu yine bir gün o kapıya geldiğinde üvey annesinin sesi yüksek bir şekilde geliyordu ezo dışarıya çıktığında eli yüzü kan içindeydi üvey annesi tekrar saçından tutarak içeriye sürüklediğinde Baran hızlı bir şekilde arabadan inerek üvey annesine doğru yürüdü kolundan tutarak sen bu kızla ne istiyorsun dediğinde üvey annesi başını kaldırarak ağam sen bilmiyorsun bu s***** ne yapmış bunu öldürmek gerekiyor.
Baran şaşkın bir şekilde onun üvey annesine bakarak ne yapmış olabilir ki zavallı kızı ne hale getirmişsin dediğinde bu dinsiz kız az değil gidip sürtükler gibi başkasıyla birlikte olmuş ve Bir de yetmezmiş gibi hamile kalmış bebeğini aldırmak istiyorum ama kabul etmiyor dediğinde Baran şaşkın bir şekilde kadına bakıyordu bu çok büyük bir yüktü kızın hayatı mahvolmuş yetmezmiş gibi bir de karnındaki bebeği aldırmak istiyordu ve bunun vebalinin altında asla kalamazdı çünkü onun çocuğu olduğunu gayet kendisi de biliyordu Baba olduğuna bile sevinemiyordu çünkü kadın haline baktığında içler acısıydı kızın kolundan tutarak ayağa kaldırıp gözyaşlarını silerek bekle diyerek el işareti ile kıza baktığında kadına dönüp bu kızı sen ne kadara veriyorsun dediğinde kadın adam sen bunu ne yapacaksın ki dediğinde seni ilgilendirmiyor sen dediğimi dinle dediğinde kadın baran'a bakarak.
Bu kız başkasından hamile sen bunu çocuğunu kabul edecek misin dediğinde Baran kadına bakarak elini cebine koyup sana bir milyon yeter mi kadın evet anlamında başını salladığında parayı eline verip kızın kolundan tutarak kendine doğru çekip arabaya doğru yürümeye başladı kız şaşkın bir şekilde sağına soluna bakıyordu nereye gideceğini bilmez bir şekilde adamın arkasında yürüyordu.
Baran kıza bakarak sana yardım edeceğim seni İmam nikahına kendime eş edeceğim ama sana dokunmayacağım kendi evimde sana bakacağım çocuğuna da baba gibi davranacağım ama yeter ki benim her dediğimi yap dediğinde kadın el işareti ile barana bakarak neden dediğinde Baran ona bakıp belki sana iyilik yapmak istiyorum.
Kadın el işareti ile tamam ama bana dokunmayacaksın Baran tamam anlamında başını sağlayarak sen sadece benim aileme saygılı ol hiç kimseye karışma emin ol ki kimsede sana karışmayacak sadece kendini ve çocuğunu düşünerek bana he diyeceksin dediğinde ezo ona bakıp tamam anlamında başın sağlayarak baran'la birlikte onların evine gitti.
Ezo'nun kolundan tutarak içeriye götürüp avlunun ortasında annesine bakarak sen bana sürekli evlen diyordun evlendim ve bu kızı buraya getirdim ikinci bir eş olarak ezo'yu seçtim dediğinde karısı elini dudakların üzerine koyup ısırmaya başladı Allah kahretsin sonunda benim üstüme evlendin mi dediğinde Baran karısına bakarak zaten bütün aile beni evlendirmek için uğraşıyordu en azından bu kızı dili yok sana hiçbir şey söyleyemez dediğinde kadın düşünmeye başladı belki de kocası doğru söylüyordu.
Annesi oğluna bakarak neden bu dilsiz sana dört dörtlük bir kız getirebilirim neden bu dilsizi seçiyorsun Baran annesine bakarak benim paşa gönlüm öyle istedi bu kıza kimseye karışmayacak hiç kimse onun kılığına bile dokunmayacak farz edin ki evde bir misafir gibi olacak benim bütün amacım ona yardım etmek dediğinde kızın yüzüne bakarak Sultan seni yukarı çıkaracak git elini yüzünü yıka ve üzerini değiştir olan da dinlen biraz sonra sana yemek getirecekler dediğinde kız başına tamam anlamında sağlayarak yukarı doğru çıkmaya başladı.
Yukarıya çıkan ezo etrafına şaşkın bir şekilde bakıyordu neye uğradığını bilmiyordu çok kalabalıklı bir yere gelmişti ve hiç tanımadığı bir adam ona yardım eyle uzatmıştı bu onu ne kadar mutlu etse de bir yana şaşırtıyordu düşünüyordu neden diye aşağıda baranın annesi kıyameti koparacak şekilde parana bağırmaya başladı neler bu dilsiz Baran annesinin kolundan tutarak onu odasına götürüp yatağın üzerinde oturtup kapıyı da kilitleyerek pencereyi kapatıp elini annesinin dizinin üzerine koyarak .
Sizce Baran annesiyle ne konuşabilir ki bütün aile ezo'yu istemeyecekti orası belliydi.
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama Artık Dilsiz Kız Ve. Koma
Ficción GeneralHayatı boyunca eziyet gören ezo yaşlı bir adama verilir ve yaşlı adam evlendiği ilk gece kalp krizinden ölür o gece ezo kocası ile birlikte olduğunun zannederken başka bir adamla birlikte olur ve yüzünü görmediği bir adamdan hamile kalır işte her şe...