Belli bir zaman sonra Baran ezo'nun kolunda serum bittiği için usulca ayağa kalkıp üzerini giyinmesine yardım ederek ezo'yu tekrar alıp kucağına alarak koridorun onuna doğru yürüdüğünde en zor ona bakıp beni indir işareti yaptığında Baran başını iki kere sağlayarak o ayakla yürüyemezsin senin dinlenmen gerekiyor ayak bileğin incinmiş ve sen o ayakla günlerdir yürüyorsun hiç mi canın yanmıyordu dediğinde ezo o kadar kötü olmuştu ki başını baran'ın göğsüne yaslayarak yüzünü saklamaya başladı.
Annesi Zelal hanım yanına yaklaşarak iyi midir oğlum dediğinde başını iki yana sallayarak iyi değil anne seninle sonra görüşeceğim şimdi biz eve gidelim arabaya bindiklerinde beraber konağa doğru yol almışlardı konağı vardıklarında Baran tekrar ezo'yu kucağına alarak yukarı odasına götürüp yatağına uzandıktan sonra Leyla'ya seslenerek temiz elbise getir ezo'nun üstünü değiştir sana zahmet dediğinde Leyla hızla başını sallayarak abisini onayladıktan sonra Baran odadan çıkıp kapının önüne tam gittiğinde tekrar arkasını dönerek ezo'ya bakıp biraz sonra yine geleceğim şimdi sen üzerini değiştir biraz dinlen ilaçlarını alıp geliyorum dediğinde ezo başını sallayarak onu onayladı Baran kapıdan çıktığında annesi ve kardeşi orada onu bekliyordu ikisine çalışma odasına gidelim dediğinde ikisi birlikte çalışma odasına gittiler doktorun anlattığını Zehra hanım'a anlatınca kadın dayanamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı Allah onun belasını versin Nasıl bir insan gencecik bir kıza bu kadar işkence yapar.
Kardeşine dönerek evet o çocuk benim ama bunu ezo bilmiyor lütfen aramızda kalsın bunu sadece ben sen ve annem bilecek dediğinde Cihan şaşkın bir şekilde abisine bakarak Nasıl bilmiyor Bir insan biriyle beraber olup çocuk yaptığında nasıl bilmez dediğinde.
Baran derin bir nefes alarak bildiğin gibi değil hani Süleyman vardı ya onun üğününde gitmiştik işte bu ezo onun evlendiği kızdı ilk gece ben sarhoş olduğum için suna'nın verdiği oda adresi ile ezo'nun oda adresini karıştırıp arhoş olduğum için odanın ışığı kapalıydı ve içeriye girer girmez ezo ile ilk geceyi ben yaşadım ve sabah kalktığımda kızım bekarlığını bozduğumu fark ettiğinde daha çok kötü oldum onun sonu olmadığını ez olduğunu görüp hızlı bir şekilde odada tam çıkacağım sıra yatağın üzerindeki lekeyi görünce anladım ki kadınla ilk ben birlikte olmuştum ve korkuyla oradan çıkıp kendi odama gittikten sonra Süleyman'ın o gece kalp krizi geçirdiğini ve öldüğünü bütün ailesi bildiği için ezo ile birlikte olmadığını herkes biliyordu ve üvey annesi belli bir zaman sonra o eve sürekli gidip geldim üvey annesi onu kapının önüne atarken saçından tutup döverken gördüm bunu elinden aldığımda bana ezo'nun hamile olduğunu kimden peydahaladığımı kim veriyor kimin p*** olduğunu söyleyince daha çok canım yandı ve onu mecburen sahiplenmek zorundaydım çünkü karnında benim çocuğumu taşıyordu bunu gayet iyi biliyorum dediğinde Cihan ona bakarak nereden biliyorsun biliyorum çünkü onunla ilk birlikte olan beğendim ve sürekli onların kapısının önünden ayrılmadım o kız bir kere olsun kapıdan çıkmadı ve çıktığı günlerde hayatta çıktı onu da o gün alıp buraya getirdim ve konu bu kadar ezo yani benden çocuğunu olduğunu bilmiyor o yüzden senden tek ricam yanında söyleme kimsenin yanında söyleme özellikle bunu sunabilmesi bilirse eğer Erdoğan'ın canını çok kötü bir şekilde yakacağını gayet hepimiz iyi biliyoruz.
Dedikten sonra aile konuşmasını bitirdikten sonra oradan çıkıp havluya geldiğinde artık tamamıyla karanlık basmıştı akşam yemeği için herkes ağlaya indiğinde ezo yoktu Baran eline aldı tepsiyle yukarıya doğru çıktığında Suna buna katlanamayacak derecedeydi ve kendi yaptığı hatasını hiçbir zaman kabul etmeyecekti zaten Baran odaya gittiğinde ezo yatağın üzerinde uzanmış gözleri dolu bir şekilde ağlıyordu Baran yanına yaklaşınca neden ağlıyorsun ne oldu sana canın mı ağrıyor dediğinde başını iki yana sallayarak hayır demişti kalemle defteri eline alarak yazmaya başladı sizin bu yaptığınız iyiliklerin altında eziliyorum canım yanıyor kendi ailem beni sokağa atmışken tanımadım etmediğim bir insan beni alıp evine getirip sırf kimse bana bir şey demesin diye beni imam nikahıyla eşi yapıp ailesine eşi diye tanıttı ben nasıl hakkını ödeyeceğim bu iyiliklerin altında nasıl kalkacağım dediğinde paran ona bakarak kağıdı okuyup kenara indirdikten sonra bunu düşünme sen iyi olmaya bak bebeğine ve kendine çok iyi bak anladın mı dedikten sonra ezo'ya bakarak ayağa kalk yemeğini ye yoksa yüzsüz düşeceksin dediğinde ezo ayağa kalktığında başı dönüp tam düşeceği sıra Baran onun kolundan tutarak kendine doğru çekip sonra kendini uzaklaştırıp ellerini saçlarının üzerine koyarak dudaklarına bakmaya başladı kararsızdı yüreğindeki merhamete rağmen kızın güzelliğini farkındaydı zaten
Kız şaşkın bir şekilde gözlerine bakarak ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu konuşamadığı için derdini de anlatamıyordu içindeki fırtınaları kim bilebilirdi ki ezanı yaşıyordu içinde hiç kimse ezanın içindeki fırtınayı hiçbir zaman öğrenemeyecekti çünkü en zor konuşamıyordu Baran belli bir zaman sonra kıza bakmaktan vazgeçerek kendine gelip kolundan tutup hadi gel yemeğini ye yoksa yine baygınlık geçireceksin dediğinde ezo tebessümle kanepeye oturup kaşığı ve çatalı eline alarak yemeğini yemeye başladı ama yemek bile yiyemiyordu boğazı düğüm düğüm olmuştu çünkü kendini çok kötü hissediyordu yemeğini yedikten sonra kenara oturup bir bardak suyunu içerek bardağı indirdiğinde Baran ona bakarak sana bir şey soracağım eğer Özel değilse dediğinde ezanı başını sallayarak onu onayladı sen neden konuşmuyorsun psikolojik sorunların mı var senin çünkü doktorların dediğine göre senin hiçbir sorunun yok dediğinde ezo sehpanın üzerindeki kalemle defteri alıp yazmaya başladım.
Daha önce de söyledim mi bilmiyorum sana ben ikinci üçüncü sınıftan sonra okuldan çıktım çünkü benim annem ölmüştü artık üvey ve babamın elinde kalmıştım sürekli sus dedikçe konuşma dedikçe dilini keseceğim dedikçe bıçağı alıp beni kovalamaya başladığında dilini keseceğim dedikçe korktum karanlığa kapattı beni ve acı biber ağzıma sürdü süs biber bana yedirdi her eziyeti yaptı sus sus dedikçe sustum ve şimdi de istesem de konuşamıyorum artık dilim dönmüyor konuşmayı unuttum küçükken hep el işareti ile konuşurdum üvey annem sesimi duymasın beni babama şikayet etmesin ve beni dövmesin diye ve o gün bugündür artık konuşamıyorum dediğinde baran yine gözleri dolu bir şekilde ona bakmıştı insan bu kadarını hak etmezdi ki neden bu kadar acıyı çekmişti diye düşünmeye başladı.
Leyla içeriye girdiğinde baram artık ortalık biraz şenlesin diye Leyla ile şakalaşmaya başladı çünkü ezo'nun gözleri dolu bir şekilde baktığını gören Baran onun ağlamasını istemiyordu en azından birazcık da olsa mutlu olmayı hak ediyordu diye elini Leyla'nın omuzuna koyarak ezo'ya bakarak seni büyük bir doktora götüreceğim bence senin psikolojin bozuk yoksa bir problemin olmadığını Doktorlar söylediler eğer bir problemin yoksa neden konuşamıyorsun en azından bunu öğrenmiş oluruz dediğinde ezo ikisine minnetle bakmıştı çünkü o da istiyordu artık içindeki öfkesi nefreti her neyse insanlara göstermeyi çünkü artık o da konuşmamaktan nefret ediyordu herkesin ona dilsiz demesinden nefret ediyordu.
Leyla ikisine bakarak ben gideyim abi sana ve bana güzel bir kahve yapayım yengeme de büyük bir bardakta süt getireyim çünkü o kahve içemez dediğinde abisi ona bakarak neden diye sorduğunda abi boş ver ben her şeyin farkındayım beni küçük zannedip bazı şeyleri bana söylemiyorsunuz ama ben kapalı kapılar ardında ne bitip ne olduğunu hepsini biliyorum dedikten sonra elini abisinin omuzuna bastırarak dışarı çıktığında abisi şaşkın bir şekilde ona bakmıştı çünkü bebek konusunu kimseye söylememişlerdi ensoya bakarak bu bebeği herkes benden olduğunu zannedecek kimse senin bebeğine p** demeyecek dediğinde ezo daha çok üzülmüş bir şekilde ona bakarak eline kalemi alıp yazmaya başladı neden başkasının çocuğuna baba oluyorsun ki ben bile çocuğumun babasının kim olduğunu bilmediğim halde sen onu kendi evladı olarak kabullendi baran'ın içi parçalansa da ezo'ya bir şey söyleyemiyordu elini usulca ezo'nun omuzuna koyarak başını kendi göğsüne bastırdığında ezo şaşkın bir şekilde baran'ın göğsünde derin nefesler çekerek kendini sakinleştirmeye çalışıyordu çünkü ezo ilk defa bir erkeğe bu kadar yakın hissediyordu kendini.
Sizce Baran yavaş yavaş ezo'ya aşık mı oluyor yoksa ezo mu baran'a aşık oluyor bakalım.
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama Artık Dilsiz Kız Ve. Koma
Ficción GeneralHayatı boyunca eziyet gören ezo yaşlı bir adama verilir ve yaşlı adam evlendiği ilk gece kalp krizinden ölür o gece ezo kocası ile birlikte olduğunun zannederken başka bir adamla birlikte olur ve yüzünü görmediği bir adamdan hamile kalır işte her şe...