Ben sadece isteyerek size yardım ediyorum seni hiçbir zaman bir yük olarak görmedim ve seninle ilgilenmek benim hoşuma gidiyor emin ol ki eşimle hiçbir alakanız yok zaten aile içerisinde karar vermişlerdi beni evlendireceklerdi en azından seni sayende ailemin beni evlenmekten vazgeçeceğini artık anlıyorum ve o yüzden kendini hiçbir zaman bir yük olarak görme senin çocuğun benim çocuğum sayılır ona öz baba kadar yakın olacağım dediğimde ezo'nun gözleri yaşlı bir şekilde benim omuzuma elini koyup kendi başını benim göğsüme yaslayarak derin nefes alıp eliyle omuzumu okşamaya başladı bu bir minnet borcuydu.
Kendini geri çekerek başını sallayıp teşekkür amacıyla tekrar yerini alarak saçlarını düzeltmeye başladı ben arabayı sürerek eve doğru yola çıktığımızda büyük bir yükün altında eziliyordum adeta ona yalan söylüyordum gözlerinin içine baka baka yalan söylüyordum ve bir gün bu yalanı öğreneceğini ve o zaman benden daha çok nefret edeceğini bilerek bu yalanı sürdürüyordum çünkü bütün korkum eğer öğrenirse ya bebeğini aldıracak ya da buralardan çekip gidecekti bu daha çok zor olacaktı eve vardığımızda bütün aile bireyleri oturmuş sohbet ediyorlardı.
Yazarın ağzından
Baran'ın babası istanbul'daydı bugün eve dönmüştü gelinliği ilk defa görüyordu ezo'yu görünce Abdullah bey elini uzatarak öpmesini istedi ezo gelip Abdullah Bey'in elini öperek alnına koyduğunda Abdullah bey geline bakarak hoş geldin gelin kızım dediğinde ezo konuşmadığı için başını sallayarak onu cevaplamıştı karısı onun konuşamadığını izah ettiği için bunu zaten biliyordu.
Hep birlikte oturup akşam yemeği için hazırlanan masanın etrafında toparlanarak yemeğini yemeye başladılar Abdullah bey oğluna bakarak yemekten sonra seninle çalışma odasında biraz konuşabilir miyim dediğinde Baran başını evet anlamında sağladı.
Biten yemeğin ardından baran'la babası yukarı odaya gittiklerinde aile hepsi sadride oturmuş çaylarını içiyorlardı ezo gebe olduğu için kendini yorgun hissettiğinden dolayı kayınvalidesine dönerek ben yukarıya odama geçiyorum diye işaretle konuştuğunda kayınvalidesi git kızım dinlen dedikten sonra ezo kendi odasına geçerek üzerini değiştirip yatağına uzandı Baran Abdullah bey ile aynı odada karşı karşıya oturarak babasına bakıp neyi anlatacaksın dediğinde Abdullah Ağa oğluna dönerek oğlum madem evlenecektin neden gittin dilsiz birini aldın kız konuşamıyor ve bir de Süleyman öldü bu kız dul kaldı dul bir kıza mı kaldın ki sen gittin bunu aldın isteseydin seni her türlü evlendirirdim dediğinde.
Baran babasına bakarak ben öyle olmasını istedim ve öyle yaptım kız zaten ailesi ile çok sıkıntılı bir dönem yaşıyordu kızı her gün dayak delisi eden üvey annesi adeta kızıp parayla bana sattı farkındaysan eğer bu şehirde şimdi kolay kolay koma üzerine giden kızlar yok deliğinden Abdullah oğluna bakarak paranın gücü her şeye yeter oğlum isteseydinköylerden bir kız bulup getirebilirdim dediğinde Baran babasına bakarak böylesi daha uygun Baba lütfen bu konuyu bir daha konuşmayalım dediğinde babası hiçbir şey söylemeden tamam anlamında başını sallayarak oğlunu onayladıktan sonra o zaman bu konuşma bitmiştir dediğinde Baran ayağa kalkarak o zaman sana iyi akşamlar baba deyip kapıdan çıkarak kendi odasına doğru ilerledi.
Kapının önünde duran Fatma hızlı bir şekilde baran'ın karşısına geçerek ne yapmaya çalışıyorsun
Baran karısına bakarak ne demeye çalışıyorsun dediğinde neden sürekli o sünepenin odasına gidiyorsun dediğinde Baran karısına hayal kırıklığıyla bakarak en böyle değildin neden insanları küçümsüyorsun iyi biliyorsun ki o kadında benim karım sen de benim karımsın eğer ben onu almasaydım üzerine daha alımlı daha güzel birini alabilirlerdi ve o zaman sen yanında söyle kalırdın kızcağızı konuşamıyor bile sen ne istiyorsun ondan dediğinde Fatma kiminle kocasına bakarak içbir zaman onun odasına gitmeni istemiyorum anladın mı dediğinde Baran ona bakarak işte bu zor şimdi sen git odana biraz sonra geleceğim dediğinde kadın hırsla arkasına dönüp odasına doğru giderken tekrar baran'a dönüp gelirsen sana kapıyı açmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama Artık Dilsiz Kız Ve. Koma
Ficción GeneralHayatı boyunca eziyet gören ezo yaşlı bir adama verilir ve yaşlı adam evlendiği ilk gece kalp krizinden ölür o gece ezo kocası ile birlikte olduğunun zannederken başka bir adamla birlikte olur ve yüzünü görmediği bir adamdan hamile kalır işte her şe...