6 bölüm

604 20 1
                                    

Ezo'yu kucağına alan Baran arabaya girer girmez arabayı hızla hastanenin önüne sürmeye başlayan şoför arka tarafa bakarak ağam hanım ağam nasıl dediğinde sen arabayı sür hızlı ol dediğinde başını sallayarak baran'ı  onaylayarak hızlı bir şekilde arabayı sürüyordu araba hastanenin önüne geldiğinde baran'la annesi inerek ezo'yu hastaneye koridorundan doğru hızla koşturup sedyenin üstüne yatırdığında.

Doktorlar hızlı bir şekilde ezo'yu müdahale odasına aldıktan sonra o kadar kan kaybetmişti ki baran'ın elbisesi kanlar içinde kalmıştı annesi baran'a bakarak oğlum neden her şeyi böyle kötü gitmek zorunda ki dediğinde Baran annesine bakarak Allah benim belamı versin o gece içmeseydi bu kızın hayatını mahvetmiş olmayacaktım her şey benim yüzümden oldu ediğinde annesi tekrar elini omuzuna koyarak İnşallah bebeğe bir şey olmaz kendisi de daha gencecik dediğinde Baran başını iki yana sallayarak olmayacak diyerek tekrar ayağa kalkıp müdahale odasının kapısının önüne geldiğinde hızlı bir şekilde içeriye giren doktorları görünce neden bu kadar çok doktor içeriye giriyor dediğinde hemşire bilmiyorum bir sorun var dediğinde Baran daha çok endişelenmişti.

Hemşire hızlı bir şekilde odadan çıkıp ilerlediğinde paran kime ne soracağını bilmiyordu kapıya bir kere vurarak bana bir bilgi verin ne oluyor içeride dediğinde stajyerlerden biri çıkıp lütfen beyefendi biraz sakin olur musunuz içeride önemli bir durum var dediğinde Baran daha çok korkmaya başlamıştı ne olabilirdi ki diye kendince düşünmeye başladı stajyer parana bakarak biraz bekleyin sabırlı olun dediğinde Baran kızın kolundan tutarak lütfen bana en azından eşimin nasıl olduğunu söyleyin dediğinde stajyer parana bakarak hanımefendi iyi ama başka sorunlar var bebeğe mi bir şey oldu dediğinde onu bilmiyorum ama doktor bey size şimdi detaylı bilgiler verir.

Kız gittikten sonra belli bir zaman sonra Cihan elini baran'ın omuzuna koyarak biraz sabırlı ol abi bakalım bak hem ezo iyiymiş zaten dediğinde Baran başını kaldırıp kardeşine bakarak her şeyi kötü gitmek zorunda mı bir şeyle iyi gitse olmaz mı o zavallı kızın başına gelmeyen kalmadı neden bu kadar uzun sürdü ona bir şey mi oldu diye düşündüğünde Cihan tekrar abisine bakarak hayır abi korkma hiçbir şey olmayacak yengeme dediği sıra Doktorlar içeriden çıktığında Baran korkmaya başlamıştı 8 doktor birden içeriden çıkmıştı Baran derin bir nefes alarak doktorların yanına gidip ne oldu eşim iyi mi dediğinde doktor hepinizle özel konuşmak istiyorum ama özellikle sizinle Baran kötü bir şey mi var ne olursun bana bir şey söyleyin dediğinde doktor şu anda hanımefendi de çocuk da iyi ama bazı sorunlar var.

Cihan'la Baran ikisi doktor beyin odasına doğru ilerleyip gittiklerinde zelan hanım gelinin yanına gitti doktor yerine geçip oturduktan sonra diğer Doktorlar da yanına geçip oturdular en baştaki doktor derin bir nefes alarak baran'a bakıp şimdi sizinle konuşacaklarım çok önemli hanımefendi ile ne zamandan beri evlisiniz Baran doktora bakarak neden bunu soruyorsunuz korkarım eğer polisler bunu fark ederse siz cezaevine girersiniz çünkü hanımefendinin sırtında aşırı emer izi var ayak bileğinde incinme var diz kapağında incinme var kalça kısmında çıkık var ve bunlar hepsi şimdiki değil daha önce olan bir şiddet ve çok aşırı derecede şiddet görmüş bebek karnında biraz hırpalanmış ama küçük olduğu için düşmemiş eğer bunları siz yapıyorsanız korkarım ki sizi de şikayet etmek zorunda kalacağız çünkü hanımefendinin vücudu komple yara bere içinde doktor hanımefendi onu komple kontrol etti vücudunda aşırı derecede kırık ve eziklik var sırtındaki morlukları görmeniz gerekiyor eğer siz yapmamışsınız dediğinde Baran derin bir nefes alarak doktorun karşısına dikilip konuşmaya başladı.

Gözleri dolu bir şekilde doktor bey ben onunla evleneli daha 2 hafta oldu ve o üvey annesinden babasından aşırı derecede şiddet görüyordu zaten onunla evlenme amacım üvey annesinden kurtulmasıydı dediğinde doktor baran'a bakarak yani bunları siz yapmadınız mı dediğinde Baran başını iki yana sallayarak gözleri dolu bir şekilde hayır ben asla öyle bir insan değilim bir kadına el kaldıracak bir adam hiç değilim.

Doktor doktor baran'a bakarak peki neden bebek zedelenmiş tamam düştüğü için buraya getirmişsiniz ama bebeğin yıpranması hanımefendi yıpranması bu düşmeden değil daha önce yıpranmış şiddet görmüş dediğinde Baran doğru söylüyorsunuz eşim benimle evlenmeden önce hamileydi dediğinde kardeşi Cihan şaşkın bir şekilde abisine bakarak tam konuşacağı sıra Baran eline cihan'ın ellerinin üstüne koyarak konuşma derecesine gibi harekette bulunduğunda doktor ona bakarak peki bebek sizden mi baranın başına evet anlamında sağladı o zaman siz diyorsunuz ki bu şiddeti üvey annesi yapmış bundan sonra şiddete maruz kalmayacak bunun sözünü bana veriyor musunuz dediğinde Baran başını evet anlamında sallayarak sonuna kadar bu sözü size veriyorum doktor bey eşime kesinlikle şiddet uygulayan biri değilim buna da asla izin vermem bu sabah düştüğünde zaten hepimizin yüreği ağzımıza geldi dediğinde doktor ona bakarak o zaman erken götürün eğer başhekim gelip görürse emin olun ki şikayet eder ve ettiğinde başınız kötü bir şekilde belaya girer biz gereken ilaçları yazacağız hanımefendiye gereken müdahaleyi yaptık bundan sonra çok dikkatli olmanız gerekiyor Bir de hanımefendi konuşmuyor ama bildiğim kadarıyla yaptığımız bütün tetiklerden sonra hiçbir sorunu olmadığı öğrendik neden konuşmuyor onu da bilmiyoruz eğer mümkünse büyük bir uzmana götürürüm bence çünkü anladığımız kadarıyla çok büyük problemleri olan bir genç kızımız bayramın başını sallayarak tamam hocam biz gereken neyse yaparız dedikten sonra cihan'la birlikte.

Cihan abisine bakarak ne demek çocuk bende sen yengemle evlenmeden önce çocuk mu yaptın dediğinde ona bakıp lütfen şimdi değil sana sonra anlatırım bunu kimseye söyleme ve kimse bunu bilmesin senden tek ricam budur müsait bir zaman sana hepsini anlatacağım.

Dedikten sonra cihan'la Baran ikisi ezo'nun bulunduğu odaya geldiklerinde ezo gözleri dolu bir şekilde baran'a bakarak l işareti ile bebek iyi mi dediğinde baran başını evet anlamında sağlayarak evet çok iyi ama bundan sonra çok dikkatli olman gerekiyor çünkü bebeği düşürebilirdin dediğinde ezo minnetle hepsine bakarak teşekkür amacıyla başını sallayıp elini karnını üzerine koyduğunda Baran korkuları vardı çok üzülüyordu ezo'ya baktığımda gözleri dolu bir şekilde ona baktı demek ki ne acılar çekmiş bu yaşta hepsini içine gömmüş serum kolundaydı annesine cihan'a bakarak siz dışarıda bekleyin ben ezo ile biraz konuşacağım dediğinde ikisi dışarı çıktığında Baran derin bir nefes alarak konuşmaya başladı gözlerini yerden kaldıramıyordu çünkü utanıyordu onun gözlerine bakmaya yüzüne bakmaya utanıyordu yüzü yoktu çünkü o da ezo'ya yapmıştı yapacağını herkes gibi o da ezo'ya büyük bir acı vermişti ezo büyük bir yükün altındaydı bunun farkındaydı ama eğer ezo'ya bunu söyleseydi belki daha her şey kötü olacaktı o yüzden ezo'ya yardım ederek bu yükün altından çıkaracaktı.

Ona bakarak seni kemerle kim vurdu baban mı dediğinde ezo gözlerini sımsıkı kapatıp gözyaşlarını akıtmaya başladı

Öyle bir ağlamaya başladı ki hıçkırıklarını kimse duymasa da Baran yanında duruyordu evleriyle ezo'nun gözyaşlarını silip o yaptı değil mi dediğinde ezo başını evet anlamında salladı eki ayak bileğinde incinme var diz kapağında incinme var kalçan ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öyle bir ağlamaya başladı ki hıçkırıklarını kimse duymasa da Baran yanında duruyordu evleriyle ezo'nun gözyaşlarını silip o yaptı değil mi dediğinde ezo başını evet anlamında salladı eki ayak bileğinde incinme var diz kapağında incinme var kalçan da çıktı var bunları kim yaptı dediğinde ezo yine büyük bir yükün altında ezilmiş gibi yüzünü öbür tarafa çevirip ağlamaya başladığında Baran ayağa kalkıp hızlı bir şekilde yanına oturup yüzünü iki avuç için arasına alarak üvey annem mi yaptı dediğinde başını evet anlamında salladığında artık Baran daha fazla dayanamayıp onu kendine doğru çekip sımsıkı sarılarak bundan sonra sana hiç kimse zarar vermeyecek hiç kimse senin tırnağına bile zarar vermeyecek dediğinde artık ezo hıçkırıklarına engel olamıyordu.

Baran gerçekten Erdoğan'ın acılarına merhem olacaktı yoksa ezo'nun yüreğinde daha büyük yaralar mı açacaktı bakalım.

İyi okumalar

Ağlama Artık Dilsiz Kız Ve. KomaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin