Baran orada ezo'ya dalarken kendinden geçmiş bir vaziyetteyken Leyla'nın sesi ile kendine gelip geri çektiğinde ezo elini kalbinin üzerine koyarak derin nefesler çekmeye başladı. Baran hızlı davranarak oradan çekip gitti ezo şaşkın bir şekilde görümcesine bakarak başını sallayarak ne istiyorsun derecesine gibi baktığında Leyla ona bakarak enge yemek sofrası hazır istersen gel yemeğini ye beraber odamıza çıkalım dediğinde ezo leyla'yı onaylayarak beraber yemek masasının yanına giderek oturup yemek yiyeceği sıra yanına oturan baran'ı görünce Suna sinirlenmiş bir vaziyette kocasına bakarak neden onun yanına oturdun dediğinde Baran ona bakarak o da benim karım sakın unutma bunu ben adil bir insanım hiçbir zaman farklı davranan biri değilim. Dediğinde beraber eğlen yemeğin ardından herkes kendi odasına çekilmişti.
Leyla ile ezo birlikte odalarına geçip oturduklarında epey bir dertleştikten sonra kapının çalmasıyla ikisi birlikte kapıya bakmışlardı içeriye giren Baran Leyla'ya bakarak sen odana geç bugün ben burada yatacağım dediğinde ezo Leyla'nın eteğini sımsıkı tutarak oturmasını istemişti Leyla yüzünü ezo'ya çevirip başını iki yana sallayarak mecbur çıkmam gerekiyor ağabeyim ne derse o diyerek odadan çıkıp gittiğinde.
Baran ezo'nun yanına gelerek elini omuzuna koyup gözlerin içine bakıp arada bir de olsa burada kalmam gerekiyor yoksa senin kocan olmadığımı bilirlerse eğer seni rahat bırakmazlar seni aynı mevki sahibin olman için benimle evliymiş gibi göstermeye gerek yok dediğinde ezo başını eğerek hiçbir şey söylemeden yere bakmaya başladığında bana çalan telefonu eline aldığında arayan kişi arkadaşıydı ezo'ya bakarak sen geç yatağında yat bir yarım saate kadar gelirim arkadaşım beni çağırıyor diyerek odadan çıkıp gittiğinde ezo sessiz bir şekilde üzerini değiştirip yatağına uzanarak derin bir uykunun kollarına kendini attı. Ezo derin bir uykudayken Baran arkadaşı ile birlikte içmiş sarhoş bir şekilde eve dönerek ezo'nun odasına çıkıp sessiz bir şekilde yatağa tam uyuyacağı sıra en son onu görünce korkuyla ne yapacağını şaşırdığında Baran hızlı bir şekilde ezo'nun üzerine çıkarak parmağını dudağına koyup sus işareti yaptığında ezo onun gözlerinin içine bakıp.
Korkuyla başını iki yana sallayarak gözlerinde akan yaşı gören Baran
Korkma sana hiçbir şey yapmayacağım neden korkuyorsun vücudun zangır zıngır titriyor dediğinde ezo'nun gözlerinde halen sayısız yaşlar akıyordu gözyaşlarını silen Baran ona bakarak neden korkuyorsun sana hiçbir şey yapmayacağım sarhoş olabilirim ama emin ol ki seni incitecek hiçbir şey yapmam dediğinde kendini kenara çekerek yatağın üzerinde oturan Baran ezo halen kendine engel olamıyordu vücudu kıskandı titriyordu Baran elini omuzuna koyarak neden korkuyorsun dediğinde ezo sehpanın üzerindeki kağıdı kaldırıp yazmaya başladı.
Ben her gece dayak yemeden uykuya dalmam yine ya üvey annem ya babam geldi diye korktum kusura bakma seni de zor duruma soktum galiba dediğinde
Baran ona bakarak gözleri dolu bir şekilde sen her gece dayak mı yiyordun dediğinde ezo başını evet anlamında salladı Baran elini omuzuna koyarak ezo'nun başını göğsüne yaslayıp sımsıkı sarıldı korkma bundan sonra senin kılığına kimseye dokunmayacak ben yaşadığım sürece de sana hiç kimse elini uzatamayacağım dedikten sonra ezo bakan gözyaşlarına engel olamıyordu tekrar yazmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama Artık Dilsiz Kız Ve. Koma
Ficção GeralHayatı boyunca eziyet gören ezo yaşlı bir adama verilir ve yaşlı adam evlendiği ilk gece kalp krizinden ölür o gece ezo kocası ile birlikte olduğunun zannederken başka bir adamla birlikte olur ve yüzünü görmediği bir adamdan hamile kalır işte her şe...