11 bölüm

499 19 2
                                    

O bana söz verdi gitmeyeceğini söyledi ama içimdeki korkuları gerçekten beni rahat bırakmıyordu ezo belli bir zaman sonra uykunun kollarına kendini bıraktı ve ben ne yaparsam yapayım uykum gelmiyordu çünkü gerçekten korkmaya başladım sabaha kadar uykusuzluktan gözlerim ağrırsa da bir türlü kapanmadı en son ezo'ya sımsıkı sarılıp burnumu saçlarının arasına daldırarak onun çiçeksi kokusunu içime çeke çeke uykunun kollarına kendimi bıraktım.

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtığımda ezo üzerine giyinmiş beni bekliyordu hızlı bir şekilde yatakta kalkarak ezo'ya doğru yaklaşıp elimi ensesine koyup kendime doğru çekerek dudaklarımı alnına bastırıp günaydın deyip banyoya doğru geçtiğimde en ezo şaşkın bir şekilde bana bakıyordu çünkü sonuç olarak o beni kocası olarak görmüyordu ama ben onu karım olarak çoktan kabullenmiştim.

Banyoya geçip ılık bir duştan sonra üzerimi giyinerek tekrar yatak odasına geri döndüğümde beni beklediğini biliyordum hızlı bir şekilde yanına yaklaşıp onun gözlerinin içine bakarak güzelliğini masumiyetini adeta gözlerinin içinde okunuyordu daha fazla kendime engel olmayıp bebeğimin kalp atışlarını dinlemek için hafif eğilip kulağımı onun karnını üzerine koyarak kalp atışlarını dinlemek istiyorum boşta kalan elini yanağımın üzerine koyarak saçlarımı yavaş yavaş okşamaya başladı

Banyoya geçip ılık bir duştan sonra üzerimi giyinerek tekrar yatak odasına geri döndüğümde beni beklediğini biliyordum hızlı bir şekilde yanına yaklaşıp onun gözlerinin içine bakarak güzelliğini masumiyetini adeta gözlerinin içinde okunuyordu daha...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tekrar elini yanağımla kulağın üzerine koyup bana tebessümle bakıyordu gerçekten ezo'nun merhamet dolu bir yüreği vardı her insana merhamet edebilecek kadar Bir yüreğe sahipti.

Sonra kafasını geri kaldırıp gözlerimin içine bakarak çok mutluyum gerçekten onun kalp atışlarını dinledikten sonra kendime geri çekerek kanepede oturduğumda onun muhteşem yüzüne baktığımda gülüşü adeta beni benden alıyordu yanağımda oluşan gamzesi dudaklarını kıvırtarak gülmesi beni kendine doğru çekiyordu adeta daha fazla kendime dayanamayıp ensesinden tutarak onu kendime doğru çekip sımsıkı sarılarak dudaklarımı saçlarının arasına koyup defalarca öpücük kondurduktan sonra yüzüne bakıp çok masumsun Emin ol ki senin gibi bir masum o kadar eziyeti neye çeker ki hiç anlam veremiyorum.

Dediğim zaman elini boşlukta sallayarak boş ver dercesine gibi hareket ettiğinde onun elinden tutarak hadi şimdi kahvaltıya inelim yoksa mazallah bebeğimiz açlıktan ölür dediğinde bana tekrar bakarak minnetle başını sallayıp teşekkür amaçlı işaret etmişti bebeğimiz dediğim için onu çok hoşuna gitmişti derin bir nefes aldıktan sonra hiçbir şey söyleyemezdim ki zaten kolundan tutup aşağı doğru beraber indiğimizde herkes masada oturmuş kahvaltısı için bekliyorlardı hızlı bir şekilde masayı kuran Zeynep ve Meryem oradakilere bakarak afiyet olsun dedikten sonra Zeynep ile Meryem gittiğinde bizler kahvaltı etmeye başladık

Babam sanki ezo'yu sevmemiş gibiydi bunu nedenini anlam vermesem de muhakkak bunun da altında ne varsa ortaya çıkacaktı diye düşündüm biten kahvaltının ardından babamla birlikte vludan çıkarak işe doğru yol aldık.

Yazarın ağzından

Baran'la babası işe gittikten sonra ezo daha fazla ortalıklarda donanmamak için hızlı davranıp kendi odasına çekilmişti kendi odasına gittiğinde yatağın üzerinde oturup düşünen ezo kapısının birdenbire açılmasıyla içeriye giren Fatma ezo'nun yakasına yapışıp senin ölümün benim elimde olacak bunun farkındasın değil mi senin gerçekten ne şekilde buraya geldiğini bilmiyorum ama bildiğin bir tek bir şey var asla barani sana bırakıp bir yere gidecek değilim ve baran'ı sana asla vermeyeceğim dediğinde ezo zaten konuşamadığı için kendini savunamıyordu başını kızla iki yana sallayarak baran'la alakam yok dercesine gibi ama bunu anlamayan Fatma saçlarından tutarak kafasını duvara doğru vurduğunda kimse yoktu ezo Çığlık bile atamadığı için ezo'nun çığlıklarını kimse duyamazdı çünkü ezo  konuşamıyoru zaten.

Ezo'nun saçlarından tutup yerlerde sürmeye başladı hiçbir şekilde kendini savunamayan ezo Fatma onu çok kötü bir şekilde darp etti ama o darp sanki hiç kimse değil de kendi düştüğü için olduğunu gösterdi  çünkü ezo'yu hızlı bir şekilde itekleyerek sırtını masaya vurup ezo nun bayıldığını gören Fatma kapıyı açarak dışarı çıkıp hiçbir şey olmamış gibi kendi odasına geçti belli bir zaman sonra Zelal hanım ezodan ses çıkmadığı için kızı Leyla'ya bakarak kızım çık bir yengene bak sabahtan beri doğru düzgün yüzünü görmedik dediğinde Leyla tebessümle anasına bakıp tamam anne ben çıkıyorum dedikten sonra Leyla'nın odanın kapısının açmasıyla ezo'yu karlar içinde görmesi bir oldu çığlık atarak bağırmaya başladı anne ezo çok kötü bir şekilde düşmüş ve yerde baygın halde yatıyor her taraf kan olmuş dediğinde Zelal hanım yukarıya doğru koşarak eyvah bu sefer bebek düşecek dediğinde bunu duyan Fatma elini dudağının üzerine koyarak demek ki bu hamile diye içinden geçirmeye başladı ama ortaya çıkmadı çünkü eğer ortaya çıksaydı herkes onun yaptığını gayet iyi anlayacaktı.

Zelal hanım çığlıklar içinde yukarıya doğru koşup elini dizine vura vura bağırmaya başladı kapıdaki şoföre seslenerek hızlı ol çabuk gel ezo'yu doktora götüreceğiz dediğinde şoför yukarıya koşup ezo'yu kucağına alarak aşağı doğru koşmaya başladı zelan hanım Leyla ve ezo arabaya binip hastaneye doğru yol aldığında paranı yolda aradıklarında Baran adeta patlayacak bir volkan gibiydi çünkü çocuğuna bir şey olmasını asla istemiyordu.

Hastaneye yetiştirdiklerinde ezo'yu hızlı bir şekilde koridorda koşturup doktorlara teslim eden şoförü dışarıya çıkıp beklemeye başladılar belli bir zaman sonra Baran koridorda hızlı bir şekilde annesine doğru koşarak ne olduğu ezo iyi mi diye bağırdığında annesi bilmiyorum oğlum galiba çok kötü bir şekilde orta sehpanın üzerine düşmüş kenarları Keskin olduğu için sırtına bakmış ve başı yere değdiği için kanamış başka türlü de kanaması var dediğinde bu sefer baran daha çok korkmaya başladı çünkü başka türlü dediğinde ezo'nun hamile olduğunu ve bebek düşme riskinin çok olduğunu gayet iyi biliyordu belli bir zaman sonra Doktorlar içeriden çıkarak.

Baran hızla yanına yaklaşıp doktor bey karımı nesi var dediğinde doktor anlamıyorum geçen sefer geldiğinde bu kız gayet ölümden dönmüş Bir şekildeydi ve bütün vücudu yara bere içindeydi şimdi yine bu kız darbe almış bir şekilde buraya geldi dediğinde Baran şaşkın bir şekilde doktora bakarak ben evde bile değildim doktor bey üstelik düşmüş sırtını çok kötü bir şekilde sehpaya vurmuş ve başı da o yüzden yere değerek kırılmış dediğinde doktor bu sefer de bebeği ile birlikte kurtuldular ama emin olun ki bir daha aynı darbeyi yerse yemin ederim bu sefer hiçbir şekilde ne anneyi ne bebeği kurtarabiliriz bir saattir içeride kan veriyoruz daha gözlerini bile açmadı ama bebeğinin düşmediğini kalbini çok güzel bir şekilde attığını kontrol ettik hanımefendi de şimdi biraz baygın bir şekilde yatıyor uyandığında odaya alırız sizi beyefendi diyerek yıllarından ayrılıp gittiğinden Baran annesine bakarak hiç mi fark etmediğiniz onu yukarıda düştüğünü zelan hanım oğluna bakarak yemin ederim oğlum hiçbir şey görmedim.

Ama ölene doğruydu yemek yemediğini anladığım için Leyla'ya yukarıya çık bak yengen ne yapıyor dediğimde Leyla'nın çıkmasıyla çığlığı basması bir oldu varsa eğer demek ki bir iki saatlik bir şeydi çünkü halı komple kan içinde kalmıştı dediğinde Baran daha çok sinirlenmiş bir vaziyette elini yumruk yaparak duvara vurduğunda adeta elinde kan akıyordu ama bu onun umurunda değildi onun sadece istediği bir an önce ezo ve çocuğunun iyi olmasıydı koridorda dururken ezo'nun üvey annesinin tesadüfen hastanede olduğunu gördüklerinde baran sinirli bir şekilde kadına yaklaşarak neden geldin.

Kadın baran'a bakarak senin için gelmedim işim burada vardı işimi halletmek için geldim ama gördüğüm kadarıyla bizim dilsiz hepinizi buraya toplamış Baran sinirli bir şekilde kadının kolundan tutarak şoförüne bakıp bunu çıkarır mısınız lütfen bunun yüzünü bile görmek istemiyorum dediğinde kadın baran'a doğru yaklaşarak içerideki kadının başkasından olan piçini bu aileye yamadığını bir söyle sen var ya yemin ederim ortalık çok güzel karışır dediğinde baran ona hafif eğilip o zaman senin ölümün de benim elimden olur.

Sizce üvey annesi gider mi yoksa orada kalıp ortalığı mı daha kötü karıştırır yok baram para verdiği için susar mı.

İyi okumalar

Ağlama Artık Dilsiz Kız Ve. KomaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin