Keyifli okumalar:)
Şarkı: Göğe bak benimle
İlk görüşte aşka inanır mısınız?
Ben inanmam, yada inanmazdım ilk görüşte aşk bana göre saçma bir şeydi ama taki onu görene kadar. Kimdi peki o? Peki o beni seviyor muydu? İnan bunları bilmiyordum.
İnsan sevdiğini başkası ile görmeye dayana bilir miydi? Dayanamazdı tabi,
Bir kadin boyun eğmemeliydi bu acılara,
Bir kadın sevilmeliydi, sevmeilmeyi hak edendi.
Babam her zaman merhamet etmeyi sevmeyi öğretti, ben bunu öğrendim ondan.
Ben; Acıydım, Merhametsizdim, kabaydım daha bilinmeyen belkide ne özelliğim vardı, ama sevdiğim kıza hep sevgiydim, merhemdim ben bu olmak istemiştim ve sevdiğim kıza da bu olacaktım. Sevdiğim kadın beni daha hiç tanımamış, görmemiş, sevmemiş kişi ama ben onu bilirdim.
Gözlerini, saçlarını, bakışını, duruşunu, gülümsemesini, acısını, ben onu bilirdim. Herşeyin bilmesemde sarı saçlarını bilirdim...
Seven adam; Yara değil, yar olmalı, sevdiği kıza yeni yara açmak değil önceki tüm yaralarını saran olmalıydı.
Artık ben o olacaktım ben ona herşey olacaktım ben onun olmasam da, o benim olacaktı...Çiçek dalında, kadın sevdiği adamın yanın da güzeldir..
🦋
Duyduğum cümleler ile elimde ki telefon düşmüştü, umurmda olmayan bir sürü şey vardı, Ama o umrumdaydı. Zar zor da olsa ayağı'ya kalkmaya çalıştım hafif yaram acıdı ama sevdiğim kadının kumaya boyun egemsini istemedim sendelenerek ayağı'ya kalktım..
Elim ile göğsümü tuttum nefes almakta bile zorlamıştım.“Abi nereye kalktın uzanır mısın?”dedi tuttuğum yaram ile hafif sendelenerek yürüdüm.
“Abi yaran var bak dikişlerin atıcak.”Bu umarum da bile olmamıştı olamazdı.“Hawar önümden çekil,”dedim kolumdan daha çok tuttu ve yolumdan çekilmedi,“Sana yolumdan çekil dedim.” tekrarladım ama hâlâ inat ederek önümde duruyordu. Bu sefer tüm Kuvetim ile kundan itekledim hafif odada sendelendi son bir kez arakama bakıp çıktım.
“Ağam,nereye gidersin,”dedi bu sefer Enes zar zor hızla yürüdüm, tüm hastane de ki insanlar arkalarına dönüp bana bakıyordu. Daha hızlı adımlar attım daha çok ama yetişememe korkusu vardı.
Sevdiğim kadını başkasına yar etme korkusu vardı içimde..
“Enes arabyı getir.”koşarak hasatneden çıktı yaramın ağrısı ile hızlı adımlar atıyordum. Hasatneden çıktığımda çiseleyen yağmur vardı, önüme gelen araba'nın kapısını açıp oturduğum da arabayı sürmesini istememiştim onun konağına.
Hastane kapısına baktığım da bıkkın bir şekilde arabaya bakan arkamız da bıraktığım kardeşime bakmıştım.“Ağam neden yaralı çıktınız.”dedi gözlerim yoldaydı bir elim yaramın üstündeydi.
“Enes, daha sonra herkes duyacak ama Allah'ını seversen hızlı sür.”demiştim araba yolda hafif sarsıntı yaptığı için kolumda ki yara daha çok ağrımıştı. Kana bulanan gömleği tekrar giymiştim, hafif ceketimi araladığım da kurumuş kanın üstü tekrar yeni kan ile ıslanmıştı. “Yaran mı?kanıyor ağam bak tekrar dönelim.”dediğimde kaşlarımı çatmış elimi havaya kaldırıp susturmuştum bıkkın bir şekilde yola dönerek sürmeye devam etmişti.Hafif konak önüne yakalamıştık, konaktan çıkan adama bakmıştım, hafif gözlerimi kısarak yanımızdan geçerken arabalar pencereyi hafif kapatmıştım.
“Sür arbayi konağın önüne Enes,” dediğim de tekrar arabayı çalıştırmış konağın önüne sürmüştü konağın önünde durduğun da,“İnelim,”sözlerim bu olduğun da kapının önünde duruyordu Duran ağa elinde ki tesbihi çektiğin de beni gördüğü gibi elinde ki tesbihi yavaşça cebine koymuş başını yere hafif eğerek bana bakmıştı.
“Ezman ağam hoşgelmişsin.”diyerek yanıma geldiğin de elimi kaldırarak yerinde kalmıştı. Hafif başımı kaldırdığım da pencere'nin önünde perde arkasında bize bakan Asmin'e baktım, çok geçmeden perdeyi örtmüştü, “Buyur ağam geç,”dediğin de elimin tersi ile hafif iteleyerek konağa girmiştim.
“Oturmaya gelmedim Duran ağa,”dedim çatık kaşlarım ile sedire oturarak,“Hayırlı bir iş için gelmişim.”dediğim de başını havalandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Davası(Asmin)
ChickLitYeniden yazılıyor 🥀 Ama bazen yeniden başlamak lazım; O hayatta yaşama sevinci olmayanlardandı. Tek dayanağı abisi olmuştu, annesi'nin sadece öldüğünü biliyordu. Mezarını bile görmemiş yaralı kızdı. ASMİN; Babası'nın onu sevmemesi ile onun hep bir...